Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podgrzewane manetki oxford

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Dzięki Marcinjunak kupiłem przy w sklepiku przy MotoMation na Połczyńskiej

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez Szymon1 Zobacz posta
      Dzięki Marcinjunak kupiłem przy w sklepiku przy MotoMation na Połczyńskiej
      No wlasnie, jeszcze jest Moto Lizak
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #18
        Nie wiem, czy w tym dziale pisać, ale po ostatnim "fikołku" w terenie mam problem z manetkami oxforda (nowy model sterownika) a mianowicie grzeją cały czas i to wydaję mi się że na max nawet jak na sterowniku przy kierownicy są całkiem wyłączone. Sterownik reaguje normalnie, diody się zapalają, czasami tylko zaczyna po włączeniu mrugać niebieska dioda jakby jakiś błąd.
        Nie wiem czy gleba miała z tym coś wspólnego, czy to tylko zbieg okoliczności.
        całe szczęście mam podłączone przez przekaźnik i grzeją dopiero po włączeniu świateł, ale bezpiecznik od samych manetek i tak trzeba było wyjąć bo troche za ciepło jak na manetki ustawione na max...
        Miał ktoś kiedyś taki problem w oxfordach i wie jak to naprawić?

        Komentarz


          #19
          problemu takiego niemiałem ale wiem ze ludzie któym padał jakis sterownik od manetek kupowali drógi albo kupowali na forum AT wskaznik łądowania z mozliwoscia sterowania prądem na wyjsciu czyli same manetki podłaczasz do tego wskaznika i nim sterujesz moc grzania.

          Komentarz


            #20
            dzisiaj miałem chwile na dobranie się do tego sterownika od manetek i taka rada dla innych żeby sterownik jakoś dodatkowo zabezpieczyć przed wilgocią (obkleić silikonem itp.) bo niestety jak się okazało mój po jeździe w terenie jest kompletnie zalany i dlatego przestał działać, popaliło go dosyć dokładnie a schematu żeby to naprawić raczej nie znajdę, dodam, że sterownik miałem zamontowany w okolicach aku.

            Komentarz


              #21
              mozesz na forum afry kupic voltomierz ze sterowaniem moca pod który podłaczas same manetki i sterujesz je tym voltomierzem. dobre rozwiazanie.

              Komentarz


                #22
                Moje manetki Oxforda spisują się dobrze, ale wkurza mnie to, że się kręcą. Gdy jeżdżę na stojąco to mam tendencję do ich skręcania. Jak się zagapię i tego nie przypilnuję to sprzęgła nie wcisnę, bo mi kabel od manetki blokuje
                Macie jakiś sprawdzony sposób na podklejenie ich do kierownicy? Oczywiście tak, żeby w razie potrzeby jakoś je zdjąć. Słyszałem o lakierze do włosów - ostatnio go użyłem. Niby chwycił, ale jak mocniej przekręciłem to dziad puścił... Szukam więc lepszego rozwiązania.

                Komentarz


                  #23
                  Budapren lub po prostu Kropelka Ew. mozesz na druty poskrecac.
                  --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                  Komentarz


                    #24
                    Budapren mi puszczał jak grzałem mocniej. Teraz montowałem nowe do XTRa i w komplecie był właśnie klej ala kropelka "specjalnie zaprojektowania do łączenia manetek"
                    Trzyma aż miło ale testów długodystansowych jeszcze nie było.
                    http://www.przezswiat.eu

                    https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu

                    Komentarz


                      #25
                      podłączę sie po dość stary temat, gdzie w takim razie najlepiej podłączyć manetki chyba najlepiej za stacyjką, żeby wyłączenie zapłonu wyłączało do nich prąd i tyle? i jakie polecacie teraz jest model Touring i wygląda jakby miał otwory na ciężarki.
                      prosze o info

                      Komentarz


                        #26
                        Mam manetki touring i mam podłączone bezpośrednio pod akumulator. Mają funkcję, która zabezpiecza aku przed rozładowaniem. Po wyłączeniu silnika wyłączają się same po kilkudziesięciu sekundach.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X