Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Części do XT660Z - jakie wybrać

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Części do XT660Z - jakie wybrać

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie:
    - Napęd
    - filtr, olej, o-ring

    Chodzi mi co polecacie, jakich firm, na co zwrócić uwage przy kupnie i wymianie??

    XT660Z Tenere 2009 rok

    #2
    Napęd: did 520vx2 minimum plus sunstar i będzie ok
    - filtr - tanio i dobrze to hiflo albo Meiwa,
    - olej - 10w50 pełny syntetyk, obojętnie co będzie ok,
    - o-ring - po co? zużył się? aso najszybciej chyba że masz w okolicy sklep z oringami i uda się dobrać
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      OK.
      Myślałem że o-ring zawsze się wymienia przy takiej operacji ??. NIe chciałbym być zaskoczony potem że olej będzie ciekł spod dekielka.
      Ok dzięki.

      Komentarz


        #5
        filtr
        ale w tym zestawie napędowym zębatki mogłyby być lepsze sunstar

        Komentarz


          #6
          moim zdaniem JT to siuwaks a filtr dwa razy droższy niż normalnie
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #8
            zestawy sprawdź jeszcze w motolancuchy ...
            a olej hmm...
            ważne by w klasyfikacji jaso był /MA lub /MA2 - do mokrych sprzęgieł i jak junak pisze fullsyntetyk 10w40 lub 10w50 -na lato. Firma to moim zdaniem drugorzędna sprawa

            Komentarz


              #9
              Ta pierwsza oferta jest najlepsza, DiD już nie robi serii VM więc to też jakiś leżak.
              Tak jak fischer pisze, zadzwoń do kolegi z motołańcuchy.pl da Ci dobrą cenę i wyśle wszystko na raz, bez szukania i kombinowania.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #10
                OK Dzięki.
                A czym różnią się oznaczenie??. O co chodzi np: VX, ZVM-X, ZVM-X G&G.
                Bo ceny są różne

                Komentarz


                  #11
                  RadziX, później podeślę Ci na PW kilak cen zestawów na zębatkach sunstara.

                  Komentarz


                    #12
                    Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                    OK Dzięki.
                    A czym różnią się oznaczenie??. O co chodzi np: VX, ZVM-X, ZVM-X G&G.
                    trochę się wysil i poczytaj

                    http://didsunstar.pl/
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #13
                      ok. Wysiliłem sie i poczytałem. Teraz pytanie czy dobrze rozumiem.
                      zvm-x są hiper wytrzymałe i sa droższe . Są x-ringowe ( cokolwiek to znaczy) i są do wyzszych pojemności.
                      vx sa tańsze , pisza że wybierane a do enduro i poiadaja wiekzą wytrzymałośc i sa do nizzych pojemnosci.

                      To który wybrac do siebie??

                      Komentarz


                        #14
                        VX spokojnie wystarczy - u mnie w ST wytrzymał ostatnio prawie 30 tkm i to w różnych warunkach, ale w międzyczasie były 3 zębatki zdawcze i łańcuch był czyszczony oraz smarowany raczej częściej niż zalecane 300-500km. Wszystko zależy od terenu w jakim jeździsz i sposobu jazdy.

                        Komentarz


                          #15
                          Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                          ok. Wysiliłem sie i poczytałem. Teraz pytanie czy dobrze rozumiem.
                          Są x-ringowe ( cokolwiek to znaczy)
                          różnią się kształtem uszczelnienia, nie O tylko X

                          Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                          To który wybrac do siebie??
                          Wybierz VX2, na pewno będziesz zadowolony choć każdy nawet super hiper łańcuch można zajechać w 10tys nie dbając o niego jak potrzeba.
                          Poczytaj temat http://www.xtzclub.pl/threads/1518-W...%B3a%F1cuchach dowiesz się więcej
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X