Witam.
Na ostatnim zlotowisku widziałem jak kolega miał zamontowany wskaźnik ładowania w swojej st i nawet mi się to spodobało. Niby po ostatnich zmianach w ładowaniu i podłączeniu nowego regulatora na razie problemów z ładowaniem nie zauważyłem bo na wolnych obrotach jest 14V a na światłach i też na wolnych 13.8 więc nie ma tragedii a alternator oryginalny od kolegi z forum. Na necie znalazłem coś takiego
http://www.swistak.pl/a4895614,TESTE...IECIA-12V.html
jest dokładnie taki sam jak ten na zlocie. Zastanawia mnie tylko fakt jak go zamocować i do czego w motorze bo chyba obudowa jest płaska i plastykowa pewnie wiadomej jakości.
Co Wy o tym sądzicie? ma ktoś z Was coś takiego? Jak się sprawuje?
Czy ktoś może powiedzieć o negatywnej stronie tej zabawki? Bo moim zdaniem na plus jest cały czas wiadoma sytuacja stanu aku podczas jazdy
Czy można podłączyć to ustrojstwo pod stacyjkę żeby załączał się po włączeniu zapłonu bez kąbinowania z przekaźnikami albo jeszcze innymi cudami?
Wiem że na starym forum był już taki temat ale w takim wykonaniu elektronicznym wtedy nie widziałem . Chciałem zaznaczyć że z elektryki trochę kuleje więc pewnie dam to koledze do roboty ale fajnie czasem wiedzieć coś więcej o tym co będzie robione w moto
Na ostatnim zlotowisku widziałem jak kolega miał zamontowany wskaźnik ładowania w swojej st i nawet mi się to spodobało. Niby po ostatnich zmianach w ładowaniu i podłączeniu nowego regulatora na razie problemów z ładowaniem nie zauważyłem bo na wolnych obrotach jest 14V a na światłach i też na wolnych 13.8 więc nie ma tragedii a alternator oryginalny od kolegi z forum. Na necie znalazłem coś takiego
http://www.swistak.pl/a4895614,TESTE...IECIA-12V.html
jest dokładnie taki sam jak ten na zlocie. Zastanawia mnie tylko fakt jak go zamocować i do czego w motorze bo chyba obudowa jest płaska i plastykowa pewnie wiadomej jakości.
Co Wy o tym sądzicie? ma ktoś z Was coś takiego? Jak się sprawuje?
Czy ktoś może powiedzieć o negatywnej stronie tej zabawki? Bo moim zdaniem na plus jest cały czas wiadoma sytuacja stanu aku podczas jazdy

Czy można podłączyć to ustrojstwo pod stacyjkę żeby załączał się po włączeniu zapłonu bez kąbinowania z przekaźnikami albo jeszcze innymi cudami?
Wiem że na starym forum był już taki temat ale w takim wykonaniu elektronicznym wtedy nie widziałem . Chciałem zaznaczyć że z elektryki trochę kuleje więc pewnie dam to koledze do roboty ale fajnie czasem wiedzieć coś więcej o tym co będzie robione w moto

Komentarz