Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[750] Wtyczka regulatora - gdzie kupić ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Ten RGU-223 jest niby do XTZ po 1995 roku, moja jest z 1989r ( teoretycznie ), ale widzę, że jeżeli do Twojej z '91 pasował, to z moją nie będzie tak źle. Jak sprawa wygląda z rozstawem otworów, jest inny czy obejdzie się bez przeróbek czy dodatkowych mocowań ? Kabli pewnie też dołożyli więcej, żeby mieć nad czym główkować?

    A tak wogóle :

    Nowy regulator napięcia do odprowadzania nadmiaru prądu z instalacji do popularnych skuterow. Pasują do między innymi:

    YAMAHA

    * XV 250 C 89-91
    * XV 250 C 95-97
    * XTZ 750 95-97
    * XVZ 1300
    Co do cholery ?

    Komentarz


      #32
      Prawdę mówiąc to każdy będzie dobry, nie patrz, że to do skutera czy innej Yamahy....

      Mi nie pasowały otwory, ale wywierciłem nowe - nie zalezy mi na orygonale, a na jak najwygodniejszym i pewniejszym umieszczeniu oraz dobrym chłodzeniu. Ja mam jeszcze płytkę aluminiowa pod spodem, a widzę że nie masz jej.
      Z reglera wychodzą trzy białe (pradnica), czerwony (akumulator) i carny (masa).

      Poradzisz sobie.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #33
        Płytkę zawszę mogę dorobić w pracy, rozumiem, że poprawia odprowadzanie ciepła i połączenie z masą. Jeżeli zamówię ten model to chyba pobawię się w jakiś adapter, którym go przytwierdzę w miejsce starego reglera - oby mi się tylko chciało Dzięki za rady jeszcze raz.

        Komentarz


          #34
          Lukass dobrze pisze, ten regler ma dodatkową wtyczkę na kabel masowy, najlepiej podłączyć go w dwa miejsca, do ramy i bezpośrednio do aku na minus. Reszta bez zmian. Ja przymocowałem go w miejsce starego pod lewym boczkiem na jedną śrubkę.

          Pamiętaj że regler mniej sie grzeje jak jest włączona większa liczba odbiorników i nie musi tak bardzo zbijać napięcia z alternatora.
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #35
            Jednej rzeczy nie rozumiem,dlaczego W ST nie dali reglera pod czachę tak jak w 660'tce,ma tam zapewnione wzorowe chłodzenie i w małych teresach padają sporadycznie a są to te same urządzenia
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #36
              W ST w tym miejscu jest moduł. Generalnie pod czachą jest już trochę gęsto i ciężko byłoby to upchnąć tak, aby był do tego jakiś sensowny dostęp.
              Z drugiej strony dzięki temu kable alternator->regler->aku są krótsze.
              sigpic

              Komentarz


                #37
                Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                Jednej rzeczy nie rozumiem,dlaczego W ST nie dali reglera pod czachę tak jak w 660'tce,ma tam zapewnione wzorowe chłodzenie i w małych teresach padają sporadycznie a są to te same urządzenia
                Z lewej strony jest korek od płynu chłodzącego i termostat a z drugiej moduł, na pewno nie jest to niemożliwe ale ciągnąć kable od nowa z alternatora do czachy pod zbiornikiem to chyba nie do końca dobry pomysł. Ja zostawiłem regler w starym miejscu i nie widziałem żeby coś się z nim działo.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #38
                  Nie chodzi mi o ewentualne przerabianie elektryki tylko o to,że nie pomyślała o tym fabryka.Przecież moduł można było upchnąć gdzie indziej bo się nie grzeje a regler dać tam gdzie jest swobodny ruch powietrza a nie schowany w głębi motocykla i podgrzewany jeszcze wydechem
                  Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                  Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                  Komentarz


                    #39
                    To wszystko przez te zółte łapy, wszędzie wejdą więc nie chciało im się bardziej kombinować ale z modułem to akurat dobra sprawa bo przynajmniej teresa ma większą głębokość brodzenia
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #40
                      Powyżej chwytu powietrza i tak nie ma sensu go dawać
                      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                      Komentarz


                        #41
                        Pytanie:
                        Znalazłem takie wtyczki męskie i żeńskie: KLIK
                        Zastanawiam się czy da radę podłączyć za pomocą konektorów takiego typu, regulator napięcia oraz przewody od alternatora z wiązką elektryczną motocykla.
                        Kolo napisał mi że: "Obciążalność znamionowa złącza -8 A". Czy lepiej nie kombinować i podłączyć to na nowych zwykłych konektorach miedzianych plus termokurczka?

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X