Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Motocykl nie chce odpalić po zimie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Jak koledzy pisali masz jeszcze jeden sposób ,potrzebna będzie strzykawka i cienka igła, podczas kręcenia podać paliwo przez wlot powietrza ale trzeba zdemontować filtr ,co do akumulatora można użyć każdego nawet z ciężarówki bo są tam 2 po 12V ,wyjąć jeden kable najlepiej masę podpiąć do silnika lub ramy i plus na klemę i można kręcić tylko krótko 3-5 sek aby nie spalić rozrósznika powodzenia

    Komentarz


      #17
      Ja się pochwale i powiem, że moja Tereska już odpala. zlałem paliwo z baku i gaźnika, naładowałem aku, wyczyściłem świece bo była cała czarna :/ i po złożeniu wszystkiego z powrotem na miejsce, odpaliła jak marzenie.

      Natomiast mam pytanko. Bo wczoraj próbowałem na "pych" odpalić, brat mnie ciągnął na linie. Na początku startowałem z dwójki i nie dawało to efektu więc przerzuciłem na jedynkę i w pewnym momencie koło się zacięło, ale szybko wcisnąłem sprzęgło. I tu rodzi się pytanko: czy mogłem coś uszkodzić, np. rozrząd, albo sprzegło?? Pytanko to zadaje gdyż moja wiedza na temat mechaniki pojazdu jest bardzo skąpa.

      Pozdrawiam,
      Andrzej

      Komentarz


        #18
        Tak, mogłeś, np.: łańcuch napędowy, łożysko wałka zdawczego, łańcuch rozrządu itp.

        W ogóle co to za głupie głupoty do głowy niektórym przychodzą. Jak silnik nie chce odpalić to po .uj tam pchać strzykawke (niektórzy stosują jakieś samostarty w postaci plaka ). Jak nie odpala z rozrusznika tzn. że coś jest spierdolone, źle złożone albo trzeba porządnie podładować akumulator (pod warunkiem posiadania prostownika z regulacja czy automatu do małych akumulatorów), wlać świeże paliwo i kupić nowa świecę (koszt 10-15 zł, ale niektórzy skąpią), sprawdzic filtr powietrza etc. Silnik po to ma rozrusznik, odpowiednie dysze w gaźniku... by to paliło bez problemu. Jest tyle tematów odnosnie wiosennego odpalania, że można ksiażkę napisać.

        Na pych też trzeba umiec odpalać, a nie bez sensu ciągać za samochodem. Akumulator ma być motocyklowy (i to nie 15-letni strucel), a nie od jakiegoś auta czy cieżarówki za pomocą którego zjaramy jak nie rozrusznik to jakieś przewody lub alternator z regerem.

        W ogóle jest juz połowa marca a z tego co widzę znaczna częsc osób doppiero zabiera się za sprzety budząc się z ręką w nocniku.
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #19
          No teraz to już wiem. Mam nadzieje, że moja niewiedza jednak niczego nie uszkodziła, no ale na błędach się uczy. Dziękuje za info.

          Pozdrawiam
          A.

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            Tak, mogłeś, np.: łańcuch napędowy, łożysko wałka zdawczego, łańcuch rozrządu itp.

            Jak nie odpala z rozrusznika tzn. że coś jest spierdolone,
            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            Na pych też trzeba umiec odpalać, .
            Lepiej bym tego nie ujął
            Teresa ma idioto odporny silnik, jak paliła jeździła na jesieni to i na wiosnę odpali jak ma sprawne aku.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #21
              Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
              (..)
              W ogóle jest juz połowa marca a z tego co widzę znaczna częsc osób doppiero zabiera się za sprzety budząc się z ręką w nocniku.
              W przyszłą zimę zaproszę Cię do siebie i przygotujesz mi moją do sezonu w nieogrzewanym garażu, przy mrozie
              "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

              Komentarz


                #22
                Robiłem przy minus 15 i wiecej w garażu u siebie na Podlasiu - i to nie tylko przygotowanie do sezonu, ale i malowanie oraz większe dłubanie w 2oo, więc wiem czym to śmierdzi
                Zresztą idzie przywyknąć, nie trzeba marudzić
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #23
                  minus 15 to chyba troche za zimno na malowanie Ja też nie lubie robić w zimnie ale wydaje mi sie ze można poświęcić jeden weekend w garażu przed sezonem. Tereska naprawde wiele nie wymaga żeby sie dobrze sprawować, tylko podstawowe sprawy jak regulacja i wymiana części eksploatacyjnych a w zamian daje dużo frajdy

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X