Mam problem ze swoją ST 1200, Model DP015 (stare zegary) przebieg 111 tyś km.
Motocykl zostawiłem w garażu sprawny, jeżdżący jak zły, dzień wcześniej. Następnego dnia próbuję odpalić ale nie chce zaskoczyć, strzela, kicha uj wie co, odpalił z trudem po mocnym dodaniu gazu, ale pracuje mocno nierówno, nie reaguje na manetkę gazu lub reaguje z dużym opóźnieniem albo dusi się i gaśnie. Po odpaleniu i dodaniu gazu obroty skaczą od kilkuset do czerwonego przy czym praca jest mocno nierówna, strzela to w wydech to w dolot.
O jakiejkolwiek jeździe nie ma mowy.
Świece i filtry nowe, luzy zaworowe w limicie, rozrząd już też nowy (foty ustawień jeszcze na starym). Elektrycznie co mogłem to zmierzyłem, cewkofajki, wtryskiwacze, czujnik położenia wału, wszystko ok.
Po zdjęciu dekli rozrząd widoczny na fotach, generalnie góra na znakach dół minimalnie poniżej.
Nowy i stary łańcuch widoczny na focie, różnica może 1-1,5mm.
Błędów brak.
Paliwo w zbiorniku wymienione na nowe i dolany dodatek do czyszczenia układu wtryskowego.
Z czasem dorzucę jakieś filmy jak to na zimnym wygląda.
Czy przestawiony rozrząd może powodować taki efekt ? Układ paliwowy, wtryski, pompa, ponoć tam jest jakiś filtr może po 111 tyś ma już dosyć ?
Może dekompresor na wałku wydechowym ?
Liczę na Wasze doświadczenie, może coś podpowiecie.
Pozdrawiam
Motocykl zostawiłem w garażu sprawny, jeżdżący jak zły, dzień wcześniej. Następnego dnia próbuję odpalić ale nie chce zaskoczyć, strzela, kicha uj wie co, odpalił z trudem po mocnym dodaniu gazu, ale pracuje mocno nierówno, nie reaguje na manetkę gazu lub reaguje z dużym opóźnieniem albo dusi się i gaśnie. Po odpaleniu i dodaniu gazu obroty skaczą od kilkuset do czerwonego przy czym praca jest mocno nierówna, strzela to w wydech to w dolot.
O jakiejkolwiek jeździe nie ma mowy.
Świece i filtry nowe, luzy zaworowe w limicie, rozrząd już też nowy (foty ustawień jeszcze na starym). Elektrycznie co mogłem to zmierzyłem, cewkofajki, wtryskiwacze, czujnik położenia wału, wszystko ok.
Po zdjęciu dekli rozrząd widoczny na fotach, generalnie góra na znakach dół minimalnie poniżej.
Nowy i stary łańcuch widoczny na focie, różnica może 1-1,5mm.
Błędów brak.
Paliwo w zbiorniku wymienione na nowe i dolany dodatek do czyszczenia układu wtryskowego.
Z czasem dorzucę jakieś filmy jak to na zimnym wygląda.
Czy przestawiony rozrząd może powodować taki efekt ? Układ paliwowy, wtryski, pompa, ponoć tam jest jakiś filtr może po 111 tyś ma już dosyć ?
Może dekompresor na wałku wydechowym ?
Liczę na Wasze doświadczenie, może coś podpowiecie.
Pozdrawiam
Komentarz