Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tak dobrze żarła i zdechła

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [600Z] Tak dobrze żarła i zdechła

    Powitać.

    Forumowicze - jest problem.

    W ostatni weekend nawinąłem z Tereską około 1200km, wszystko spisywało się dobrze.
    Zjeżdżając w deszczową niedzielę do domu podczas jazdy motocykl delikatnie dwa razy szarpnął jednak jechaliśmy dalej.
    Kilka km dalej zgasła, jednak bez problemu odpaliła.
    Kilka km dalej znowu zgasła i już tak ochoczo nie chciała zagadać jednak po kilku miłych słowach zapyrkała i pomknęliśmy dalej.
    Kilka km dalej zgasła i już kaput - rozrusznik kręcił, tłok pracował jednak nie odpaliła.

    Teraz jest to samo, czy z ssaniem czy bez kręci jednak nie odpala.
    Doładuję akumulator bo babcia zżera dużo prądu przy rozruchu - może zagada.

    Ale gdyby jednak nie - gdzie szukać przyczyny.
    Czy winowajcą takiego zachowania może być jakiś problem elektryczny ? może coś zawilgotniało podczas deszczu i stąd jej humorki.

    Nie mam pomysłu gdzie szukać winny jej kapryśnego zachowania.

    Pzdr
    ony

    #2
    Jak nakręciłeś 1200 km to ile razy tankowałeś? Może zwyczajnie nie ma paliwa?

    Komentarz


      #3
      cewka? sprawdź przewody dochodzące. W mojej 1VJ też był chwilowy problem z tym (tzn przejechałem 60km na kapryszącym moto zanim się kapnąłem, gdzie ostatnio grzebałem i co mogłem zepsuć )

      Komentarz


        #4
        Paliwo jest...

        Nowy kabel WN + Fajka.
        Poza przejrzeniem czy przewody dochodzące do cewki są całe możne jeszcze w jakiś sposób sprawdzić czy to w tym elemencie jest jakiś problem ?

        Komentarz


          #5
          Syf w paliwie ? Problemy z pompą ?
          sigpic

          Komentarz


            #6
            Nagle zgasła, czy zaczęła mulić?
            https://sites.google.com/site/rzorzoster/

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
              Syf w paliwie ? Problemy z pompą ?
              Filtry wyglądają na czyste, paliwo dostaje bo jak staram się ją długo odpalić to czuć zapach benzyny.
              Gaźniki wyczyszczone i wyregulowane niedługo przed wspomnianym wyjazdem.


              Zamieszczone przez rzorzo Zobacz posta
              Nagle zgasła, czy zaczęła mulić?
              Objawy opisałem w pierwszym poście, podczas jazdy jak by traciła moc i gasła

              Komentarz


                #8
                Kranik jest na rezerwie?
                https://sites.google.com/site/rzorzoster/

                Komentarz


                  #9
                  w baku jest 15L paliwa, przy paleniu na zimno zawsze jest na rezerwie

                  Komentarz


                    #10
                    A próbowałeś , w normalnym położeniu kranika? Kolega w 1vj miał zapchany w poz. res.
                    https://sites.google.com/site/rzorzoster/

                    Komentarz


                      #11
                      A odkręciłeś swiecę?
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                        A odkręciłeś swiecę?
                        Świeca była nowa wymieniona razem z kablem WN i fajką, co mogło się z nią stać podczas jazdy ?

                        Jutro wyczyszczę kraniki i dam nowe uszczelki.

                        Dziś nie odpaliła, jutro dalej powalczę ale brakuje mi już pomysłów

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez ony Zobacz posta
                          Świeca była nowa wymieniona razem z kablem WN i fajką, co mogło się z nią stać podczas jazdy ?
                          Ze świecami różnie bywa, ja założyłem nową zrobiłem może z 1kkm i padła.

                          Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach. Potrzebny jest jeszcze olej w głowie.

                          Komentarz


                            #14
                            Trzeba zaczynać od rzeczy najprostszych.
                            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                            Komentarz


                              #15
                              Mogła dostać przebicia. Ponoć masa jest teraz podróbek NGK na rynku.

                              Jak motór nie chce palić i czuć benzyną z wydechu to podstawowa procedura to wyjęcie świecy, opalenie nad palnikiem i sprawdzenie potem iskry.

                              Może być tak, że wcześniej motór zaniemógł n.p. z powodu wilgotnych kabli, podczas kręcenia zalał się i teraz z tego drugiego powodu nie chce palić.
                              Spotkałem się też z przypadkami, gdy n.p. kable idące do cewki fizycznie się wypinały na styku.
                              sigpic

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X