Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tak dobrze żarła i zdechła

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Tak jak Lukass pisze, wymień świece, najlepiej na zwykłą a nie super hiper irydową i będzie chulać.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #17
      Panowie !

      Babcia żyje - przyszła nowa świeca oraz czyszczenie i wymiana uszczelek w kranikach.
      Zagadała, był mały test drive wszystko wygląda cacy.

      Ale wychodząc myślami w przyszłość co mogło być przyczyną jej kapryśnego zachowania ?
      Teraz udało się o tyle, że było blisko domu - a co jak bym zamiast 30km był oddalony od niego o 1300km ?
      Macie jakieś pomysły ?

      Komentarz


        #18
        To co napisali Lukass,Fx,Junak .... świeca!
        Nie ma co się sugerować tym ile na niej przejechałeś - jedna pojeździ i 30 tkm a inna 3km

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
          To co napisali Lukass,Fx,Junak .... świeca!
          Nie ma co się sugerować tym ile na niej przejechałeś - jedna pojeździ i 30 tkm a inna 3km
          Wszystko się zgadza ale wymieniać świecę co 1kkm to lekka lipa
          Dziwi mnie tylko to w jaki sposób to wszystko się potoczyło.
          Normalna jazda przez 300km i nagle przygody z przerywaniem i gaśnięciem bo świeca nie dawała iskry ?

          Wszystkim dziękuję za pomoc i rady.

          Pozdrawiam
          ony

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez ony Zobacz posta
            Ale wychodząc myślami w przyszłość co mogło być przyczyną jej kapryśnego zachowania ?
            Teraz udało się o tyle, że było blisko domu - a co jak bym zamiast 30km był oddalony od niego o 1300km ?
            Macie jakieś pomysły ?
            Trzeba mieć zawsze zapasową świecę Nauczyłem się tego śmigając już komarkiem.
            sigpic
            "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

            "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

            Komentarz


              #21
              A Afryka ma 4 świece i problemu nie ma

              Komentarz


                #22
                Zamieszczone przez Jaro-Ino Zobacz posta
                A Afryka ma 4 świece i problemu nie ma
                Dlatego dla równowagi włożono do niej słynną pompę paliwa

                Komentarz


                  #23
                  Zamieszczone przez Jaro-Ino Zobacz posta
                  A Afryka ma 4 świece i problemu nie ma
                  Jak można porównać małą teresę do kondona afryki? chyba tak jak fiata panda do forda mondeo

                  ku..wa jednak fantazja ludzka nie zna granic
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #24
                    Zamieszczone przez Jaro-Ino Zobacz posta
                    A Afryka ma 4 świece i problemu nie ma
                    A załóż do jednego z cylindrów nie działającą świecę - będzie normalnie pracować? BMW F650 Dakar ma dwie świece w cylindrze, i z tego co wiem to gdy jedna padnie to moto dalej nie jedzie...
                    hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                    Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                    Komentarz


                      #25
                      Ta druga śieca ma optymalizować proces spalania a nie zastępować pierwszą,one zresztą nie są jednakowe o ile pamiętam.Silniki z rodziny AT/TA/shadow też się zalewają...
                      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                      Komentarz


                        #26
                        Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                        Ta druga świeca ma optymalizować proces spalania a nie zastępować pierwszą,one zresztą nie są jednakowe o ile pamiętam.
                        Alfy i silniki Twin Spark na przykład
                        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                        Komentarz


                          #27
                          Dr650 dakar normalnie odpala na jednej świecy, nie chodzi jak powinna ale jechać powoli można, sprawdzałem bo przegrałem litra
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #28
                            Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                            Ta druga śieca ma optymalizować proces spalania a nie zastępować pierwszą,one zresztą nie są jednakowe o ile pamiętam.Silniki z rodziny AT/TA/shadow też się zalewają...
                            W AT akurat obie świece są takie same i odpalają w tym samym momencie.
                            AT/TA odpali na jednej świecy, co zostało zresztą przetestowane - kolega chciał zmierzyć ciśnienie sprężania i zapomniał odpiąć drugą świecę. Za manometr zapłacisz kartą Visa, a doświadczenie bezcenne
                            sigpic

                            Komentarz


                              #29
                              W trampku wygląda jakby jedna miała mniejszą średnicę ale ręki ucinać sobie nie będę ,co odpalenia to jest iskra i paliwo to odpali, a jak wyglada na wyższych obrotach i pod obciążeniem ? Pracuje normalnie czy jakieś objawy padnietej 1 świecy występuja ?
                              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                              Komentarz


                                #30
                                Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                                W trampku wygląda jakby jedna miała mniejszą średnicę ale ręki ucinać sobie nie będę ,co odpalenia to jest iskra i paliwo to odpali, a jak wyglada na wyższych obrotach i pod obciążeniem ? Pracuje normalnie czy jakieś objawy padnietej 1 świecy występuja ?
                                Jak to mówią, jak czegoś nie ma to na pewno się nie popsuje

                                Ta dr chodziła niby normalnie na wolnych obrotach ale jechać nie chciała za bardzo.
                                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                                sigpic

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X