Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

gaśnie na jałowym + nierówna praca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #46
    po drobnych perypetiach jest książkowe 1250 obr/min
    na moje niewprawne oko pracuje równo, po przygazowaniu do 6000 schodzi gładko z powrotem do 1250


    Komentarz


      #47
      dziś podjechałem na regulację do zakładu, wszytko chodzi jak należy.

      wyniki z analizatora spalin:

      przy 1250 RMP
      HC - 50 PPM
      CO - 0,75 %

      temat regeneracji gaźnika uważam za zamknięty.

      w kwestii regeneracji gaźnika mogę z czystym sumieniem polecić zakład :

      p. Pietrzyk Wiesław
      Gaźniki samochodowe
      01-210 Warszawa
      Szarych Szeregów 1
      tel.: 22 632 69 51


      specjalista starej daty, zna się na robocie.
      nie do przegadania

      Komentarz


        #48
        Witam, odkopię trochę. Czekam na pierwsze podrygi wiosny i zabieram się za demontaż gaźnika po raz enty, chciałbym oddać go do kompleksowej regeneracji, toczenie ośki itp. Tylko jestem z okolic Szczecina i czy ktoś zna dobry warsztat w tym mieście albo okolicach, który dobrze ogarnia robotę? Jeśli nie znajdę to wysyłam w Polskę. Jakie to koszty?

        Z góry dzięki

        Komentarz


          #49
          Ponawiam pytanie.

          Komentarz


            #50
            Ja to robilem w jakims warsztacie w poznaniu i placulem 300 zl z wysylka. Ale nie jestem zadowolony na sto procent bo o ile oska nie puszcza lewego powietrza to przepustnica nie domyka sie szczelnie i lewe powietrze idzie ale jest o niebo lepiej bo przeciek jest staly wiec dalo sie to sprawnie wyregulowac. Teraz Teresa stoi w PL wiec nie robie nic wiecej. Jak znajde co to byl za warsztat to napisze. A kolege Kedara prosze jeszcze raz o polecenie warsztatu w ktorym regenerowal gaznik. Pozdro

            PS. Sorki za brak polskich liter ale pisze z tel i jest to conajmniej uciazliwe.

            Komentarz


              #51
              Zamieszczone przez adamk1990 Zobacz posta
              Ponawiam pytanie.
              z tego co pamiętam to koszt był 600pln,
              okazuje się że na szarych szeregów robią też wysyłkowo

              jaszczur44
              adres jest kilka postów wyżej

              Komentarz


                #52
                Cholercia. Chyba muszeokulary nosic bo nie zauwazylem wytluszczonego.
                :\
                Dzieki.

                Komentarz


                  #53
                  odgrzewam ...

                  - odpala normalnie chodzi na właściwych obrotach
                  - po przekręceniu manetki jak przekracza 2 tys zaczyna nie równo chodzić
                  - w czasie jazdy rusza normalnie, po przekroczeniu 2-2,5 tys zaczyna się prychanie i strzały też w tłumik
                  - po ok 4-4,5 tys obr jedzie normalnie ciągnie do przodu

                  gaźnik jeszcze od kiedy ją mam nie czyściłem, zawory też nie przeglądane, świeca nie wymieniana
                  pierwsze od czego zacząć to jak myślicie, od czego zacząć ???

                  dodam że jechałem trochę na rezerwie niedawno - chodził ok, potem zatankowałem do pełna przejechałem ponad 40 km i wtedy się zaczęło z tą nierówną pracą...

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X