Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z odpaleniem na ciepło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #46
    Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
    Zawór aircut. zawór działa przy schodzeniu z obrotów, by nie strzelało z rury - tak najprościej. Jest tego masa w necie na sprzedaż choć jest to jeden z kilku elementów, które przezywają gaźniki czy cały motocykl. Rozkręć i zobacz czy nie masz którejś dziurawej - przy okazji.
    Dzieki za wytlumaczenie. Tak jak mowisz, widzialem tego sporo na na eBay'u, wiec z ewentualnym zakupem problemow nie bedzie. Sprawdze te membranki rownierz przy rozbiorce.

    Komentarz


      #47
      Chyba w końcu udało się opanować problem odpalania (odpukać w nie malowane). Trochę mi to zajęło, jako iż między czasie mi się syn urodził i babcia Teresa poszła w odstawkę

      Co zrobiłem, pomijam kolejność wykonywanych prac, bo było tego tak druzo, że sam się już pogubiłem, co i kiedy rozbierałem. Nie mniej jednak, poszukiwanie usterki odbywało się metodą prób i błędów:

      1. rozebrałem gaźniki w sumie dwa razy. Dodatkowo poszły nowe zawory pływakowe, nowy komplet uszczelek, nowe zawory ssania.
      2. podmieniłem cewkę
      3. podmieniłem pompę paliwa
      4. sprawdziłem instalacje elektryczną, kabelek po kabelku, oczyściłem wszystkie styki w kostkach, znalazłem dwie „liche” złączki. Nie na tyle „liche” zęby nie kontaktowały, ale je wymieniłem na wszelki wypadek.
      5.podmieniłem „moduł” - wielkie dzięki „Dex”
      6.wymieniłem świece
      7.wymieniłem przewody wysokiego napięcia
      8.nowe filtry paliwa

      Moto zaczęło odpalać, od strzału, bez względu, czy ciepłe, czy zimne. Co było przyczyną problemów z odpalaniem...obstawiam przewody wysokiego napięcia. Przypominam, iż rok temu wymieniłem przewody na nowe (miedź), więc nie były jako pierwsze na liście potencjalnych przyczyn awarii. Najwyraźniej, musiały być słabej jakości. Teraz też jest miedź w silikonowej izolacji, ale od innego dostawcy.

      Po wszystkich w/w zabiegach, silniczek pracuje równiutko, nie faluje, ładnie dał się jałowy wyregulować. Nic tylko jeździć.

      Moto jeszcze czeka na zrobienie hamulcy, zanim sezon zostanie otwarty w pełni

      Dziękuję wszystkim za rady, porady i pomoc w opanowaniu tematu.

      Komentarz


        #48
        Flache wisisz

        I to był porządny przegląd motocykla. Ciesze się, że już działa
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #49
          Mam problem. Wymieniłem filtry powietrza, przeczyściłem moto. co by na sezon latało. ładnie odpala i chodzi ale ....
          NIE MA MOCY POW 4000. Można spokojnie jechać ale denerwujące jest to że ja jej p...de a ona nic . Po prostu nie ma przyśpieszenie. nic nie ciągnie. pod górkę to już jakaś masakra.
          co obstawiacie ? lede powietrze? coś z powietrzem czy może przytkany jakiś przewodzik z paliwem ?
          Im GORZEJ tym LEPIEJ.
          Nikt nie mówił że będzie letko.

          Komentarz


            #50
            Membrany w gaźnikach?

            Komentarz


              #51
              Witam koledzy czego to może być wina że na baterii samochodowej auto odpala normalnie a st ledwo kręci rozrusznikiem zrobiłem luzy zaworowe książkowo ssące listek 0,19 wydech 0,29 zmieniłem filtr oleju ,łańcuch rozrządu ,olej poskładałem wszystko do kupy jak było wcześniej i teraz takie cyrki bez świeczek kręci jak szalony ze świeczkami ledwo zakręci ale nie mam mowy żeby przeskoczyła iskra o co qrwa kaman!
              Ostatnio edytowany przez Szuryga; 2961.

              Komentarz


                #52
                Może rozrusznik ma luzy i skleja Ci rozrusznik pobierając cały prąd, którego brakuje na iskre. Tulejki w rozruszniku mogły paść albo szczotki się skończyć.

                - - - Zaktualizowano - - -

                Zakładam, że po zmianie łańcucha rozrządu masz rozrząd ustawiony prawidłowo.

                Komentarz


                  #53
                  Tak rozrząd ustawiony prawidłowo koła zębate na znakach z górna krawędzią ,przed zmianą miałem olej 15w50 teraz 10w40

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X