Witam wszystkich. ostatnio kupilem yamahe xt600 przeprowadzilem remat ( tlok glowica szlif) w tym momeciee kompresia wynosi 10,5 bar ... i nie bylo mozliwosci zeby ja odpalic. po zdieciu gaznika i wstrzyknieciu paliwa bezposrednio do krucca motocykl sie odzywa. wyczyscilem gaznik ustawilem zgodnie z ksiazka lecz nie przynioslo to zadnego efektu. i mam pytanie co moze byc tego przyczyna? z gory dziekuje za podpowiedzi
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
problem z rozruchem xt 600 3tb
Zwiń
X
-
Swieca jest sucha, paliwo do komory wlywakowej dochodzi tak jak by nie zasysalo do cylindra
- - - Zaktualizowano - - -
Swieca jest sucha, paliwo do komory plywakowej dochodzi tak jak by nie zasysalo do cylindra
- - - Zaktualizowano - - -
a co do ogingu na ssaniu to nie mam pojecia teraz jest tak ze na ssaniu zlapie pochodzi 4sek dasnie
- - - Zaktualizowano - - -
oringu* gasnie*
Komentarz
-
jeszcze przyszla mi na mysl jedna rzecz... mianowicie przy zakupie motocylka on nowmalnie odpalal zapakowalem go na przyczepke gdzie spedzil 150km drogi. po zdjeciu przestal palic tylko lapal jak w tym momecie po remoncie .. wiec czy to nie moze byc modul? bo slyczalem ze jakos sie go podgrzewa i chwile chodzi?
Komentarz
-
no tak ale to jest chwila powiedzmy to 3-5sek
- - - Zaktualizowano - - -
to jak sie na chwile odzywa to nie moze byc modul?
- - - Zaktualizowano - - -
bo krucce sa 100% dobre
- - - Zaktualizowano - - -
i w tym momecie jest tak samo z gaznikami ... na ssaniu lapie na 3-5sek gasnie od razu nie ma mozliwosci zeby odpalil i po uplywie powiedzmy 30sek lapie znow na 3-5sek i tak w kolo . dzis caly dzien spedzilem i nic gaznik wyciagalem ze 100 razy
Komentarz
-
Nie znam się na xt600 ... ale ma ona przecież pompę paliwową? Moze przyczyną jest brak podawania przez nią paliwa ? Objawy takie jak po grawitacyjnym spłynięciu paliwa do komory pływakowej ale brak ciśnienia nie pozwala na pracę ciągła... może wystarczy zalać więcej paliwa do zbiornika .. tak aby miało szansę dotrzeć nawet bez prawidłowo działającej pompy...
Komentarz
-
3TB niema pompy. Tam wszystko działa grawitacyjnie. Nie wiem jak jest rozwiązana sprawa kranika - jakaś membrana podciśnieniowa? Najlepiej zdjąć wężyk z gaźnika i zobaczyć czy leci paliwo. Jak nie leci, to poszukać drugiego przewodu z kranika (podciśnienie) i zassać go - wtedy powinno lecieć. Jak leci, to lecimy dalej - sitko w gaźniku, pod gniazdem zaworka iglicowego
Ale wątpię żeby aż tak zatkało, żeby na jałowym nie chciał chodzić.
Komentarz
Komentarz