Witam
Problem mojej ST polega na tym, żę po przejechaniu ok 400 km (sprawdzone 2 razy i zawsze podobny przebieg ) koń zaczyna się przegrzewać. Temperatura dochodzi do czrwonego, wentylator nie daje rady zbić temperatury i po chwili wywala płyn z wyrównawczego na glebę. Następnego dnia jak moto ostygnie dolewam brakujący płyn bezpośrednio do chłodnicy i kolejne 400 km można cisnąć bez problemu. Zauważyłem, że przejechaniu ok 100 km kapie ze zbiorniczka - czyli wywala stopniowo płyn podczas jazdy. Zanim zabiorę się za glowicę może ktoś ma jakiś pomysl na rozwiązanie problemu w inny sposób. Dodam, że termostat sprawdzony, ST nie kopci na biało ani w żadnym innym kolorze, w oleju nie widać śladów płynu chłodniczego.
Problem mojej ST polega na tym, żę po przejechaniu ok 400 km (sprawdzone 2 razy i zawsze podobny przebieg ) koń zaczyna się przegrzewać. Temperatura dochodzi do czrwonego, wentylator nie daje rady zbić temperatury i po chwili wywala płyn z wyrównawczego na glebę. Następnego dnia jak moto ostygnie dolewam brakujący płyn bezpośrednio do chłodnicy i kolejne 400 km można cisnąć bez problemu. Zauważyłem, że przejechaniu ok 100 km kapie ze zbiorniczka - czyli wywala stopniowo płyn podczas jazdy. Zanim zabiorę się za glowicę może ktoś ma jakiś pomysl na rozwiązanie problemu w inny sposób. Dodam, że termostat sprawdzony, ST nie kopci na biało ani w żadnym innym kolorze, w oleju nie widać śladów płynu chłodniczego.
Komentarz