Jak nie cewka to moduł.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
no nie pali bydle...
Zwiń
X
-
Miałem bardzo podobne objawy. Wszystko przez regulator napięcia. Oprócz niego wymieniłem przekaźnik, cewkę i zarowki. Na chwilę obecną potrzebuję pozyczyć gdzieś modół zaplonowy, tak na 5min żeby nie potrzebnie nie pchac sie w koszty.
Dla jasności, kable od cewki podłączamy pojedyńczo, oba to to plusy. Jeden stale podeje prąd , drugi podaje impuls. Żebyś nie złączył ich razem.
Komentarz
-
Zamieszczone przez zibi_1 Zobacz postaMiałem bardzo podobne objawy. Wszystko przez regulator napięcia. Oprócz niego wymieniłem przekaźnik, cewkę i zarowki. Na chwilę obecną potrzebuję pozyczyć gdzieś modół zaplonowy, tak na 5min żeby nie potrzebnie nie pchac sie w koszty.
Dla jasności, kable od cewki podłączamy pojedyńczo, oba to to plusy. Jeden stale podeje prąd , drugi podaje impuls. Żebyś nie złączył ich razem.
weź swój i jedź do kogoś kto ma sprawne moto, podłącz i będziesz wiedział co i jak.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
U mnie się problem rozwiązał. Po nitce do modułu. Dziś dostałem nową uzywaną cewkę i kable. Dalej bez efektu. A po odręceniu modułu coś zaczęło w środku latać a nie powinno. Po wypruciu nie wypruwalnego modułu zobaczyłem wylutowany - tak to sie chyba nazywa - rezystor. Do kolegi, polutował i iskry na świecach jak na sylwestra. W piątek padło poskładam i MAM NADZIEJĘ że w tym sezonie to koniec zmartwień.
Nie mniej dzięki za pomoc wszystkim i każdemu z osobna
Komentarz
-
...za bardzo się ucieszyłem. Moto poskładane. Odpaliłem na 10 min i ....zdechł. I od nowa. Moduł sprawdziłem - nic nie lata w środku. Jak sprawdzić cewkę to już mi napisaliście kilka postów wcześniej. Ale czy jest jakiś sposób jak sprawdzić moduł? Jest wymontowany z moto. Czy tylko przez podpięcie do innego motocykla? Albo czy coś takiego jak czujnik położenia wału jest? Generalnie elektryka mimo, że jest prosta zaczyna mnie wk...ć. Dalej nie ma iskry na świecy!!..
nie wiem czy to coś pomoże ale mój moduł wygląda tak
Ostatnio edytowany przez Dimi; 3531.
Komentarz
-
Sprawdź obydwa moduły najczęstszą przyczyną padania modułów jest regulator napięcia daje za wysokie napięcie i po przy gazowaniu "deth". jak podłączysz inny moduł odpal motocykl tylko z akumulatora z odłączonym ładowaniem. sprawdz oporność fajek 9-11K.ohm. oporność cewki po stronie niskiego napiecia 2.38-3.22 ohm. przewody wysokiego napiecia miedzy sobą:12-18K.ohm Czujnik wału:184-276ohm. oraz wiele innych jak np: wlacznik sprzegla, stopki, stacyjka. Z elektryką nie jest prosta sprawa ale jak juz to ogarniesz to bedziesz expertemo XTZ.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Dimi Zobacz postapolutował na pewno dobrze. tego jestem pewien. Myślisz że jak podłącze moduł do innego moto to będzie na 100% wiadomo?
czy jest tu ktoś z 3miasta u kogo moge sprawdzić swój moduł?
Będę dozgonnie wdzięczny...
- - - Zaktualizowano - - -
Poza tym jeszcze są ST w trójmieście musisz poszukać bo nie wszyscy są aktywni na forum....tylko silnych los obdarza hojnie...
Komentarz
-
W filmowym skrócie. moto Odwiedziło z 3 warsztaty i nikt nic nie wiedział. Raz iskierka jest a potem nie ma. Z pomocą przyszedł znajomek, który to obadał schemat i znalazł babola. A babol był następujący. Jakiś ^#^ bo inaczej go nie można nazwać kabel który idzie do modułu na wysokości baku niewiedzieć czemu rozciął i go na " skrętke" zawinął i zakleił taśmą. Także wszystko połączone jak Bozia przykazała i nagle iskry jak w sylwestra. Tłuściutkie aż miło patrzeć. Moto pali aż miło.
Dzięki za pomoc także moduły są działają. Ile krwi, potu ? generalnie warto było
Komentarz
Komentarz