Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

no nie pali bydle...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Jak nie cewka to moduł.
    ...tylko silnych los obdarza hojnie...

    Komentarz


      #17
      właśnie zamówiłem cewkę...przyjdzie...zamontuje...i dam znać czy to to

      thx

      Komentarz


        #18
        Nie wiem czy to dobry pomysł żeby tak zabierać się samemu za coś co powinien poprawić po sobie mechanik. Jak zaczniesz grzebać sam to mechanik się wypnie i zostaniesz z kłopotem.

        Komentarz


          #19
          Przed zakupem cewki należało sprawdzić czy moduł wysyła do niej impulsy 12V. Cewkę zastępujesz żaróweczką 12V i sprawdzasz czy mruga podczas kręcenia. Rezystancję cewki też można sprawdzić.

          Komentarz


            #20
            Miałem bardzo podobne objawy. Wszystko przez regulator napięcia. Oprócz niego wymieniłem przekaźnik, cewkę i zarowki. Na chwilę obecną potrzebuję pozyczyć gdzieś modół zaplonowy, tak na 5min żeby nie potrzebnie nie pchac sie w koszty.

            Dla jasności, kable od cewki podłączamy pojedyńczo, oba to to plusy. Jeden stale podeje prąd , drugi podaje impuls. Żebyś nie złączył ich razem.

            Komentarz


              #21
              Zamieszczone przez zibi_1 Zobacz posta
              Miałem bardzo podobne objawy. Wszystko przez regulator napięcia. Oprócz niego wymieniłem przekaźnik, cewkę i zarowki. Na chwilę obecną potrzebuję pozyczyć gdzieś modół zaplonowy, tak na 5min żeby nie potrzebnie nie pchac sie w koszty.

              Dla jasności, kable od cewki podłączamy pojedyńczo, oba to to plusy. Jeden stale podeje prąd , drugi podaje impuls. Żebyś nie złączył ich razem.
              Nikt Ci nie pożyczy modułu, jak masz coś nie halo z instalacją to można go zjarać zaraz po podłączeniu pod moto,
              weź swój i jedź do kogoś kto ma sprawne moto, podłącz i będziesz wiedział co i jak.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #22
                Nie chce odpalac motocykla na pozyczonym module. Chce tylko sprawdzic czy na innym, sprawnym, pojdzie mi sygnal na cewke i tyle. Od krotkkiego zakrecenia zaden modul sie nie rozwali. Ale tez moge ze swoim podjechac. Jest ktos chetny?

                Komentarz


                  #23
                  U mnie się problem rozwiązał. Po nitce do modułu. Dziś dostałem nową uzywaną cewkę i kable. Dalej bez efektu. A po odręceniu modułu coś zaczęło w środku latać a nie powinno. Po wypruciu nie wypruwalnego modułu zobaczyłem wylutowany - tak to sie chyba nazywa - rezystor. Do kolegi, polutował i iskry na świecach jak na sylwestra. W piątek padło poskładam i MAM NADZIEJĘ że w tym sezonie to koniec zmartwień.

                  Nie mniej dzięki za pomoc wszystkim i każdemu z osobna

                  Komentarz


                    #24
                    ...za bardzo się ucieszyłem. Moto poskładane. Odpaliłem na 10 min i ....zdechł. I od nowa. Moduł sprawdziłem - nic nie lata w środku. Jak sprawdzić cewkę to już mi napisaliście kilka postów wcześniej. Ale czy jest jakiś sposób jak sprawdzić moduł? Jest wymontowany z moto. Czy tylko przez podpięcie do innego motocykla? Albo czy coś takiego jak czujnik położenia wału jest? Generalnie elektryka mimo, że jest prosta zaczyna mnie wk...ć. Dalej nie ma iskry na świecy!!..

                    nie wiem czy to coś pomoże ale mój moduł wygląda tak

                    Ostatnio edytowany przez Dimi; 3531.

                    Komentarz


                      #25
                      Pierwsze czy na pewno dobrze polutował.
                      Drugie może faktycznie masz coś nie tak z elektryką i drugi moduł padł.
                      ...tylko silnych los obdarza hojnie...

                      Komentarz


                        #26
                        polutował na pewno dobrze. tego jestem pewien. Myślisz że jak podłącze moduł do innego moto to będzie na 100% wiadomo?

                        czy jest tu ktoś z 3miasta u kogo moge sprawdzić swój moduł?

                        Będę dozgonnie wdzięczny...
                        Ostatnio edytowany przez Dimi; 3531.

                        Komentarz


                          #27
                          Sprawdź obydwa moduły najczęstszą przyczyną padania modułów jest regulator napięcia daje za wysokie napięcie i po przy gazowaniu "deth". jak podłączysz inny moduł odpal motocykl tylko z akumulatora z odłączonym ładowaniem. sprawdz oporność fajek 9-11K.ohm. oporność cewki po stronie niskiego napiecia 2.38-3.22 ohm. przewody wysokiego napiecia miedzy sobą:12-18K.ohm Czujnik wału:184-276ohm. oraz wiele innych jak np: wlacznik sprzegla, stopki, stacyjka. Z elektryką nie jest prosta sprawa ale jak juz to ogarniesz to bedziesz expertem o XTZ.
                          Dużo wiecej ciekawych zdjęć tutaj

                          Komentarz


                            #28
                            Zamieszczone przez Dimi Zobacz posta
                            polutował na pewno dobrze. tego jestem pewien. Myślisz że jak podłącze moduł do innego moto to będzie na 100% wiadomo?

                            czy jest tu ktoś z 3miasta u kogo moge sprawdzić swój moduł?

                            Będę dozgonnie wdzięczny...
                            Zzwierzchu jest z trójmiasta może Ci pomoże. Ale ostatnio coś mało aktywny jest.

                            - - - Zaktualizowano - - -

                            Poza tym jeszcze są ST w trójmieście musisz poszukać bo nie wszyscy są aktywni na forum.
                            ...tylko silnych los obdarza hojnie...

                            Komentarz


                              #29
                              Strzał z wydechy nic nie znaczy.Extremalnie gnazdo zaworowe może być wypalone ale co ja będę doradzał jak mi zdechła i też w ciemnej dupie jestem.Pisz co tam dalej się dzieje bo ja uziemiony jestem na amen.Kostkę zakupiłem na zimę już,a ona nie pali się do niczego.

                              Komentarz


                                #30
                                W filmowym skrócie. moto Odwiedziło z 3 warsztaty i nikt nic nie wiedział. Raz iskierka jest a potem nie ma. Z pomocą przyszedł znajomek, który to obadał schemat i znalazł babola. A babol był następujący. Jakiś ^#^ bo inaczej go nie można nazwać kabel który idzie do modułu na wysokości baku niewiedzieć czemu rozciął i go na " skrętke" zawinął i zakleił taśmą. Także wszystko połączone jak Bozia przykazała i nagle iskry jak w sylwestra. Tłuściutkie aż miło patrzeć. Moto pali aż miło.

                                Dzięki za pomoc także moduły są działają. Ile krwi, potu ? generalnie warto było

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X