Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Po chwili ostrej jazdy przerywa gasnie dusi sie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Po chwili ostrej jazdy przerywa gasnie dusi sie

    Witam wszystkich,
    Panowie poratujcie mnie bo juz wszystkie wlosy z glowy powyrywalem i zaraz skocze z mostu....
    Sytuacja jest taka:
    Moto odpala na dotyk, pieknie chodzi na wolnych obrotach, ale jak wsiade jade to wystarczy ze przejade z 500m i nagle zaczyna przerywac i traci moc, lecz nie gasnie wolne obroty ma dalej, chwilke tak popyrka i znowu ogien jedzie super i znowu przerywa i tak w kolko.... szlak mnie trafia juz przez to, dodam ze zrobilem nastepujace rzeczy:
    Sprawdzona pompa paliwa, podaje jak wsciekla,
    Kranik w baku drozny, wacha leci jak z hydrantu
    Silnik po kapitalce,( szlif, tlok wosnera, uszczelniacze, wydech przelotowy)
    Gaznik z milion razy czyszczone w myjce ultradzwiekowiej, benzyna i powietrzem,
    Srubka skladu mieszanki na 4 obroty, poziom paliwa 5 mm na wezyku, sychronizacja rowniez byla, gaznik podcisnieniowy sprawny w 100% bo zalozylem go z jezdzacego bez problemu moto,
    Swiezutki olej, filtr oleju i filtr powietrza,
    Brak lewego powietrza, swieca kolor kawowy, wszystkie weze od paliwa i podcisnienia wymienione na zbrojeniane z obejmami,
    Zawory wiem ze maja luz bo jak macalem to tykaly ale moze za maly? Podreguluje je ale coos mi mowi ze to nie one.
    Pomocy Panowie !!!

    #2
    Prąd. Kup nową świecę, sprawdź przewód, fajkę, cewkę- najlepiej całość od razu. Filtr powietrza wymień. Jak nie pyknie to pomacaj słynną ośkę przepustnicy. Kopci na jakiś kolor?

    Komentarz


      #3
      Swieca nowka, jak pisalem wyzej nowy fitlr powietrza i paliwa , w sumie swiece dla swietego spokoju moge zmienic, ale cos watpie, rowniez pisalem ze gaznik membranowy sprawny w 100%, oraz ze po kapiltace wiec nie kopci ani na siwo na czarno... zmienie swiece oraz przewod wn na poczatek

      Komentarz


        #4
        Na początek i bez generowania kosztów:
        Sprawdź odpowietrzanie baku. I to taką chwile jak trwa jazda na wyższych obrotach. Jak to nie to, to zdjąłbym filtr powietrza i sprawdził krótką przejażdżką.

        Komentarz


          #5
          Juz jechalem bez korka wlewu idalej to samo, sprawdze bez filtra jutro, jesli to filtr toco robic?

          Komentarz


            #6
            Wymienić na inny. Ale stawiałem na paliwo. Bo dalej to będzie lipa w gaźnikach.

            Komentarz


              #7
              Paliwo raczej problemem nie jest gdyz juz sprawdzalem na kilku stacjach paliw, osobiscie teraz podejrzewam ta swiece, ewentualnie zawory,

              Komentarz


                #8
                A masz filterek benzyny między pompą a gaźnikiem?
                Jak by świeca była walnięta nie pracował by równo na wolnych.
                Ja bym stawiał mimo wszystko na brak paliwa i pompę, zrób próbę bez pompy, jak będzie to samo będziesz na 100 pewny że to nie ona bo tak to tylko gdybać można. Jeździłeś bez korka więc już jedną sprawę masz rozwiązaną.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  Tak mam filterek i to dosyc duzy, juz robilem probe z omminieciem pompki i efekt ten sam, tez mysle ze cos z paliwem ze jak by brakowalo go, ale dlaczego skoro poziom w porzadku, pompa gra, gaziory ustawione, swieca kawka z mlekiem, to moze jednak zawory? Chociaz watpie a moze jednak? Serio juz nie mam pomyslow na ten sprzet,

                  Komentarz


                    #10
                    Jeśli możesz podobne przygazówki zrobić z takim samym efektem na postoju, to zasil butelką(z pomięciem przewodów, podciśnień, pomp i filtra).
                    Próbowałeś włączać ssanie przy gaśnięciu? Jednak jeśli nie jesteś pewien co do zaworów to po prost sprawdź. Nie to czy mają luz - tylko czy mają prawidłowy luz. To w razie wątpliwości sprawdziłbym na początku. Później szukał w układzie zasilania paliwem skupiając sie na prawym gaźniku.

                    Komentarz


                      #11
                      A możesz podmienić gaźnik od innego moto?
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #12
                        Niestety gaznikow nie moge podmienic, nie mam skad, juz jechalem gdzie mialem podpiety tylko bak bez pompy, na postoju moge do odciny dawac ile sie da. Dopiero pod obxiazeniem jest problem, rano rozmawialem z kumplem i twierdzi ze ma to samo i niby swieca byla winna, tak ze tylko dorwe swiece. I sprrawdze. Byc moze mialem zla cieplote, wiem ze pasuje dwa rodzaje ngk albo Dpr8ea9 albo dpr9ea9 ktora dac?

                        Komentarz


                          #13
                          Z moich doświadczeń to lepiej tą pierwszą świece włożyć. Miałem podobny problem, wymieniłem świecę i wszystko ekstra. Też byłem zdziwiony bo dopiero co nową wsadziłem.

                          Komentarz


                            #14
                            Dobra to jutro zmienie świece i sprawdze czy to to, juz 3 osoby miały takie coś i niby wina świecy, zobaczymy ale troszke podejrzane ze trzyma eleganckie wolne obroty po tym przerywaniu, dziwne troszke, wiem ze wtedy strzela z wydechu ale to dlatego ze przelotowy jest.

                            Komentarz


                              #15
                              Sprawdź jeszcze wszystkie połączenia elektryczne, szczególnie te w pajączku koło akumulatora. To moze być jakieś luźne połączenie na jakimś czujniku związanym z jazdą. Czyli te od zapiętego biegu lub stopki. Obadaj i to na wszelki wypadek i to.
                              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X