Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Po chwili ostrej jazdy przerywa gasnie dusi sie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Mocno wali tym dymem? Ile zrobiłeś km po remoncie? Daj mu trochę czasu. Sprawdź poziom oleju. Może sprawdzałeś na zimnym było za mało to dolałeś?
    Sprawdź poziom kilkakrotnie w trakcie całodziennego jeżdżenia i zobacz czy ubywa. Trochę lipa z tym dymieniem .

    Komentarz


      #32
      Powiem tak, glowice zregenerowalem calkowicie, wszystko pomierzylem itd i wymienilem uszczelniacze zaworowe, zaworki i gniazda wypolerowalem i dalem pasty zaworowej aby dopiescic wszystko, do tego szlif honowanie i nowy kuty tlok wossnera, nowiutkie uszczelki i uwaga mimo nowki sztuki i odtluszczenia to saczy sie olej spod uszczelki miedzy cylkiem a karterem, i kopci w sumie tylko przy wyzszych obrotach co i tak mnie irytuje, do tego za szybko sie grzeje, dodam ze caly uklad chlodzacy czyscilem na cacy, mam pewne obawy co do uszczelki pod glowica, troche mnie to denerwuje bo prawie 1,5 tysiaca poszly na remont a tu efekt taki sam jak przed remontem dodam ze chodzi jak igielka pali na strzala i leci jak wsciekla, zrobilem ostatnio 200'km tak jadac 100-120'i ubylo mi prawie litr oleju tak ze nie ciekawie, zastanawiam sie czy zrzucac glowice i obadac co tam sie narobilo czy siadac i plakac,

      Komentarz


        #33
        Zamieszczone przez godzinsen Zobacz posta
        Powiem tak, glowice zregenerowalem calkowicie, wszystko pomierzylem itd i wymienilem uszczelniacze zaworowe, zaworki i gniazda wypolerowalem i dalem pasty zaworowej aby dopiescic wszystko, do tego szlif honowanie i nowy kuty tlok wossnera, nowiutkie uszczelki i uwaga mimo nowki sztuki i odtluszczenia to saczy sie olej spod uszczelki miedzy cylkiem a karterem, i kopci w sumie tylko przy wyzszych obrotach co i tak mnie irytuje, do tego za szybko sie grzeje, dodam ze caly uklad chlodzacy czyscilem na cacy, mam pewne obawy co do uszczelki pod glowica, troche mnie to denerwuje bo prawie 1,5 tysiaca poszly na remont a tu efekt taki sam jak przed remontem dodam ze chodzi jak igielka pali na strzala i leci jak wsciekla, zrobilem ostatnio 200'km tak jadac 100-120'i ubylo mi prawie litr oleju tak ze nie ciekawie, zastanawiam sie czy zrzucac glowice i obadac co tam sie narobilo czy siadac i plakac,
        Obadaj sobie czy Ci z prawej(pod wydechem) radośnie cylinder nie podskakuje przy pracy.

        Komentarz


          #34
          Sprzedać w piz..
          Nie raz już pisałem że wossner to nadaje się do rzucania za psami. Moim zdaniem rozbierz i wymień pierścień olejowy bo h..j go strzelił przy docieraniu. Jaki luz dałeś między tłokiem a cylindrem?
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #35
            Albo 0,05 albo 0,07 nie pamietam ile mi szlifierz mowil, ale bral poprawke na to ze to kuty tlok, zrzuce czapke jak tylko przyjdzie uszczelka, dam paste uszczelniajaca na uszczelke pod cylindrem zeby to trzymalo i dokrece tak 60 nm sprawdze tez głowice czy czasem uszczelniacz sie nie zsunal, ogolnie to powoli szykuje sie na zmiane sprzetu tylko musze pogonic ta kupe.... albo xtz na wtrysku albo Drz bo juz szlak mnie trafia z dziadkami...

            Komentarz


              #36
              To o czym Prince mówi to śruby różnej długości. Zwróć uwagę że 2 śruby cylindra mają na łbie nabity punkt. Na rysunkach w serwisówce to widać. One mają iść od strony rozrządu.

              Komentarz


                #37
                No powiem szczerze Ze jestem zaskoczony.... ale pomylilem te wlasnie sruby jedna z nich dalem z drugiej strony ta z punktem od strony filtra oleju i tamta puscila, bynajmniej po zdjeciu glowicy palcem ja wyciagnalem bo nie byla wgl wkrecona coz dzis skladanie i zobaczymy co jest piec

                Komentarz


                  #38
                  No to tak, szpilka raczej winna nie byla, po prostu gwint sie skonczyl w karterze coz, wpadlem na pomysl stworzenia szpilki 12mm gwint tak 2,5 cm i reszta gwintu to m10 i na koncu nakretka z podkladka myslicie ze to zda egzamin?

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X