wiedza Adama jest powalająca - i posiadanie 3 zapasowych gaźników też 
najlepiej poszukaj w sieci jakiegoś pasjonata lub tjunera- ktośto na pewno już zrobił
po co wyważać otwarte drzwi
btw: nie wspomnieliśmy jeszcze o wtrysku
tutaj przeróbka DR650 - razem z wykresem i filmem YT jak to zasuwa 
i na skróty fotostory http://www.msruns.com/viewtopic.php?f=93&t=23004

najlepiej poszukaj w sieci jakiegoś pasjonata lub tjunera- ktośto na pewno już zrobił
po co wyważać otwarte drzwibtw: nie wspomnieliśmy jeszcze o wtrysku
tutaj przeróbka DR650 - razem z wykresem i filmem YT jak to zasuwa 
i na skróty fotostory http://www.msruns.com/viewtopic.php?f=93&t=23004
i możliwość przestawienia na tryb benzyny niskooktanowej (opóźnienie zapłonu), więc można by przy okazji kompresję zwiększyć i zachować możliwość jazdy na gorszym paliwie. Mam schematy jakby ktoś był zainteresowany - sam będę go próbował wstawiać do swojej LC4, właśnie ze względu na ten "octane switch" (dedykowany moduł z przełącznikiem do mojego rocznika kosztuje ok. 1000zł - ja mam się zamiar zrobić to za mniej niż 100 



Komentarz