Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Remont Tereski - potrzebna pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Remont Tereski - potrzebna pomoc

    Tak więc wziąłem się za remont tereski, potrzebne mi są 3 zawory ssące i 2 prowadnice zaworów wydechowych. Przerabiał ktoś temat ? gdzie szukać? Ma ktoś zniżki w olek motocykle?

    #2
    zawory pasują chyba od grizzly 660 najgorzej te prowadnice

    Komentarz


      #3
      Pewnie yamaha ASO tylko
      Take care of your Tenere she will take care of you

      http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html

      Komentarz


        #4
        byłem dzisiaj kuźwa 140zł za jeden zawór i 190zł za jedną prowadnice

        Komentarz


          #5
          tylko aso, nie ma zamienników do takich żółtych motocykli z tego co wiem ale popatrz w PROX'ie ale jak 140 za jeden zawór to dobra cena, wątpię żeby było coś taniej
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #6
            zawory są łatwiej dostępne za 70 zł znalazłem

            Komentarz


              #7
              Coś tanio jak na zawór do 660'tki,to jakieś zamienniki czy oryginalne ? .Dokładnie obadaj bo zawory z nieodpowiedniego materiału nie dość,że nie posłużą długo to mogą zniszczyć gniazda zaworowe a to już większy problem,na 3 zaworach oszczędzisz 200 zł a jak się posypie głowica to sporo więcej złociszy wydasz
              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

              Komentarz


                #8
                zawory bodajże od vertexa ta sama firma co tłok bede brał

                Komentarz


                  #9
                  Tłoki vertexa to porządny towar więc i zawory problemów robić nie powinny,po zmontowaniu ustaw je w górnej tolerancji i sprawdż luzy wcześniej niż manual zaleca(1000-1500 km),to będziesz widział jak się zachowują
                  Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                  Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                  Komentarz


                    #10
                    ok na razie nie dają mi spokoju te prowadnice bo pasowało by juz to zrobić jak generalny to generalny

                    Komentarz


                      #11
                      Zakładanie nowych zaworów przy mocno zużytych prowadnicach to sensu raczej nie ma ,bo olej i tak będzie przez nie ciągnął,układ będzie głośniej pracował i szybciej się zużywał...
                      Moim zdaniem to zrób to porządnie,zeby drugi raz nie ściągać głowicy,choć faktycznie 190 za prowadnicę to jednak drogo
                      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                      Komentarz


                        #12
                        A może poszukaj czy ktoś nie dorabia prowadnic

                        Ci dorabiają zawory już chyba od 20lat


                        Jeśli nie robią prowadnic to może będą wiedzieli kto dorabia.
                        Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!

                        Komentarz


                          #13
                          postraszyłem tych z krasnobrodzkiej że idą 3 tyg z Japonii i kosztują po 300 to powiedzieli że dorobią za 50 zł szt. Zawory zamówiłem od grizzly 660 czy tam raptor jak przyjdzie dam znac jak poszło, a jak plastiki?

                          Komentarz


                            #14
                            No to fajnie - a za plastyki zaraz się biorę
                            Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X