Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze sprzęgła?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    ja skolekcjonowałem na razie całą elektrykę na "zapas"
    więc mechaniki już mi się nie chce dźwigać

    łańcuch mam 525 zakuty... chyba nie walnie
    ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
    FB: http://www.facebook.com/kamilltee

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez kamilltee Zobacz posta
      ja skolekcjonowałem na razie całą elektrykę na "zapas"
      Cewka, fajki, moduł....? Tak?
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
        Cewka, fajki, moduł....? Tak?
        tak (no przecież, że nie kable )
        + regulator
        + przekaźnik rozrusznika

        kupowałem używki jak była okazja
        ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
        FB: http://www.facebook.com/kamilltee

        Komentarz


          #19
          Awaryjnie można ponoć także pogiąć/pofalować metalowe przekładki. Wtedy docisk będzie większy. Gdzieś dojechać się pewnie da, choć bez szaleństw
          hominis est errare, insipientis in errore perseverare
          Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

          Komentarz


            #20
            ew zmiana biegów bez sprzęgła

            Komentarz


              #21
              Zamieszczone przez Janas_WaWa Zobacz posta
              ew zmiana biegów bez sprzęgła
              Jak spalisz sprzęgło to po co Ci zmieniać biegi jak i tak będziesz w miejscu stał? Zmieniać bez sprzęgła to można jak linka się urwie (na to najlepszym patentem jest zapasowa już poprowadzona razem z główną, przepinamy końcówki i dalej w drogę).
              hominis est errare, insipientis in errore perseverare
              Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

              Komentarz


                #22
                Nie wiem czy się da ale może można zblokować kosz z wałkiem i wtedy sprzęgło na sztywno będzie - na luźnej nawierzchni to skrzynia nawet nie poczuje tylko trzeba z biegu siadać
                Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!

                Komentarz


                  #23
                  Że jak ?
                  Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                  Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                  Komentarz


                    #24
                    Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                    Że jak ?
                    Mieć przekładkę z zębami wewnątrz i na zewnątrz żeby oba zabieraki trzymała
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #25
                      A jak chcesz ją uruchomić bez sprzęgła ? Na tzw "pych" bez sprzęgła się nie da...,przynajmniej jeżeli o dużego singla chodzi.Druga sprawa to przełączalność biegów przy układzie spiętym na sztywno,moim zdaniem dżwignia od biegów też będzie jak przyspawana
                      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                      Komentarz


                        #26
                        Ale wyjechać z czarnej dupy się wtedy na pewno da lepiej niż na spalonym sprzęgle, z odpałem będzie problem ale przecież to yamaha więc na pych na pewno da rade
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz


                          #27
                          nie no palisz z rozrusznika biegnąć obok wskakujesz i ogień - tylko problem z tą przeróbką wiertarka i otwory w tarczach i przekładkach i kołki
                          Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!

                          Komentarz


                            #28
                            Da się wyjechać tak samo jak na spalonym czyli wcale .Nie odpalisz dużego singla bez sprzegła to raz a dwa to fakt,że spinając kinematycznie na sztywno otrzymujesz motocykl 1-biegowy a na 1 czy 2 to z tej czarnej dupy możesz sobie wyjeżdżać
                            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                            Komentarz


                              #29
                              Zamieszczone przez Safi Zobacz posta
                              nie no palisz z rozrusznika biegnąć obok wskakujesz i ogień - tylko problem z tą przeróbką wiertarka i otwory w tarczach i przekładkach i kołki
                              No to wrzuć 1 w 660;tce i nie dotykając sprzęgła zakręć rozrusznikem i zobacz co się stanie
                              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                              Komentarz


                                #30
                                Przecież jak odpali to spokojnie możesz zmieniać biegi podczas jazdy, nie jest to przecież niemożliwe, odpalić takie moto jest trudno ale nie niemożliwe, a jeśli nie jest niemożliwe to znaczy że da się to zrobić

                                a tu jak się w niezawodnym motocyklu spaliło sprzęgło

                                Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46.
                                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                                sigpic

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X