Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
odłączenie czujnika przy klamce sprzęgła to też nie problem - ale nie ważne dywagacja weszła już chyba na 6 poziom wtajemniczenia - więc może wystarczy
Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!
[QUOTE=marcinjunak;102927]Przecież jak odpali to spokojnie możesz zmieniać biegi podczas jazdy, nie jest to przecież niemożliwe, odpalić takie moto jest trudno ale nie niemożliwe, a jeśli nie jest niemożliwe to znaczy że da się to zrobić
Moim zdaniem jeżeli oba zabieraki połaćzysz na sztywno to biegów zmieniać się nie da ,zmiana biegów bez sprzęgła(ale przy działającym sprzęgle) jest możliwa głownie dzięki temu ,że kiedy przymykamy "gaz" to obroty na tylnym kole(i moment )są przez chwilę większe niż na wale silnika i dzięki poślizgowi tarcz sprzęgło i tak częściowo rozłącza.Jeżeli to będzie sztywne połączenie to może z biegu da się wrzucić luz ale z wkleszczeniem kolejnego to już inna sprawa będzie i po 4-5 takich operacjach to oprócz spalonego sprzęgła będzie rozwalona skrzynka biegów...
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz