Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

głuche stuki silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    no właśnie myślałem żeby silnik przełożyć i resztę sprzedać, ale bez kluczyka tez nie wiadomo co to za silnik, a na drugi koniec polski trzeba zapier....

    Komentarz


      #17
      W ogłoszeniu jest napisane .. "pali,jeździ' - nie musi być kluczyka żeby odpalić moto....

      Komentarz


        #18
        Przy przekladce jest jeszcze dopasowanie osi pomiędzy zebatkami ,trzeba zdystansować zdawcza zebatke .
        Moja skrzynka N 50° 18.704' E 20° 07.502' opencaching.pl

        Komentarz


          #19
          Mario,
          W czym był problem, bo u mnie wszystko jak w XTZ i cały napęd zostawiłem z 750. nie sprawdzałem jakoś super dokładnie laserem, ale na oko zębatki bez przeróbek są w linii prostej. Oczywiście mówię o silniku 3VD.

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez dex Zobacz posta
            Mario,
            W czym był problem, bo u mnie wszystko jak w XTZ i cały napęd zostawiłem z 750. nie sprawdzałem jakoś super dokładnie laserem, ale na oko zębatki bez przeróbek są w linii prostej. Oczywiście mówię o silniku 3VD.
            Wiem że jest różnica jeśli chodzi o wałek zdawczy ,nie ma osi z tylną zebatka
            I u znajomego cieło przednią zebatke i,dorabiali dystans żeby to
            Wycentrowac
            Ostatnio edytowany przez mario_xt600; 365.
            Moja skrzynka N 50° 18.704' E 20° 07.502' opencaching.pl

            Komentarz


              #21
              Może kolega wkładał 4TX, bo w 3VD wszystko jest identyczne z 3TD.
              Już kilka km nakręciłem na nowym silniku (ok. 1000) i może w weekend pozaglądam do zębatek z ciekawości.
              Napęd był nowy z XTZ i będzie widać, gdyby coś się działo niepożądanego.

              Komentarz


                #22
                Zamieszczone przez grzehoo Zobacz posta
                Witam moja ST prawdopodobnie zaczyna żegnać się z życiem, traci moc i głuche (naprawdę głośne stuki). Raczej wał korbowy. Szukam już drugiego silnika, póki co na allegro nie ma silnika do ST ale są od TDM 850. Co moglibyście mi powiedzieć na ten temat. Gaźniki pasują od ST ? jakich trzeba dokonać przeróbek ? a może ktoś ma jakieś silniki ? pomóżcie jeśli możecie, nie piszcie poszukaj na forum bo wiem co o tym jest na forum.

                Chyba mam to samo Jechałem sobie jakieś 120/h i nagle poczułem zapach oleju, usłyszałem stukanie i motor zaczął słabnąć. Ledwo do domu dojechałem Teraz po odpaleniu przez chwilę chodzi normalnie, ale jak tylko się nagrzeje zaczyna stukać. Też tak masz?

                Nie zamierzam się już bawić w żadne przekładki, także oddam motór za 3 tysie (do negocjacji), oczywiście z papierami i opłacony.
                Jak w krótkim czasie nie znajdzie się chętny na całość, to będę go rozbierał. Ramę z pap. oddam za 1,5 tys.
                Wiem, że to nie dział sprzedaży, ale z powodu małej ilości postów nie mogę zamieścić tam ogłoszenia.


                Zdjęcie0087.jpg

                Komentarz


                  #23
                  Jaki przebieg masz, znasz przyczynę ?
                  Szukam czegoś co teoretycznie istnieje ale nikt tego nie widział...

                  Komentarz


                    #24
                    To już drugi silnik w tej Teresie, przynajmniej za mojej kadencji, a jego przebieg nie jest mi znany. Przyczyny mogę się tylko domyślać, ponieważ w poprzednim silniku urwał się chyba zawór, w wyniku czego jedna strona głowicy, tłok i cylinder zostały zmasakrowane. Naprawa wydała mi się nieopłacalna, więc kupiłem inny silnik. Niestety również długo nie pochodził, diagnoza mechanika: "wyskoczyła" panewka. No więc zawiozłem mu ten stary silnik, żeby zobaczył, czy coś się z niego da odzyskać. Stwierdził, że wał i panewki są ok, więc je przełożył. Może jednak nie były ok?
                    Ostatnio edytowany przez Trach; 201.

                    Komentarz


                      #25
                      Często pojawiają się wątki związane z zacierającymi się panewkami, zauważyłem że z reguły jednak jest to wina użytkownika. Dobrze by było jak by bardziej doświadczeni jeźdźcy zamieścili temat związany z tym jakie należy stosować środki zabezpieczające przed tym zjawiskiem, i na co należy zwracać uwagę w trakcie czynności eksploatacyjnych. Szkoda pieców, panewki jak zawyją to praktycznie złom
                      Szukam czegoś co teoretycznie istnieje ale nikt tego nie widział...

                      Komentarz


                        #26
                        Na to jest jedna rada stara jak motocykle, pilnować stanu oleju.

                        Komentarz


                          #27
                          Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
                          Na to jest jedna rada stara jak motocykle, pilnować stanu oleju.
                          Stanu to raz, ciśnienia to druga sprawa no i trzecia uszczelniacz wałka zdawczego.
                          No i przede wszystkim nie jeździć 50km/h na piątym biegu i nie ustawiać obrotów jałowych na 1000 obr/min
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #28
                            Czytałem gdzieś że pompa oleju była zapowietrzona, jak można doprowadzić do zapowietrzenia pompy oleju ? Bo sama z siebie w trakcie jazdy się raczej nie zapowietrzy.
                            Szukam czegoś co teoretycznie istnieje ale nikt tego nie widział...

                            Komentarz


                              #29
                              Zamieszczone przez Elnino Zobacz posta
                              Czytałem gdzieś że pompa oleju była zapowietrzona, jak można doprowadzić do zapowietrzenia pompy oleju ? Bo sama z siebie w trakcie jazdy się raczej nie zapowietrzy.
                              Nie czytaj głupot "znafców" internetowych
                              poczytaj o pracy pompy zębatej a znajdziesz odpowiedź
                              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                              sigpic

                              Komentarz


                                #30
                                Z tego co zrozumiałem nie możliwe jest "zapowietrzenie" takiej pompy, jedynie może ona w skutek zużycia dawać słabsze ciśnienie. Więc problem pomp, można teoretycznie odrzucić ponieważ są one praktycznie bezawaryjne.
                                Szukam czegoś co teoretycznie istnieje ale nikt tego nie widział...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X