Zaczęło się od tego, że wymieniłem głowicę- moja się skończyła. Nie mogłem za cholerę odpalić motocykla, nawet nie kichnął czy prychnął. Iskra jest prawidłowa, paliwo jest, luzy zaworowe ustawione bardzo prawidłowo. Wina leże po stronie głowicy. Na załączonym filmiku widać, jak zawór nie domyka (dzieje się to na wszystkich ssących, w wydechowych ciężko stwierdzić) i wywala z powrotem ciecz... Co może być tego przyczyną? Mechanik podejrzewa, że gniazda należy dotrzeć, chłopak z tego forum, który sprzedał mi głowicę mówi, że pasta mogła zostać na przylgniach i dlatego się zawory nie domykają. Sam nie wiem co o tym myśleć. 13 lipca mam bardzo duży projekt podróżniczy, do którego jestem już zobowiązany i pojechałbym nawet ze złamaną ręką czy nogą, ale takich jaj nie przewidziałem. Ratujcie koledzy, o co tu biega?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Zagadka z zaworami
Zwiń
X
-
Hmm, a jak wyglada sprawa na drugim cylindrze? Sprawdzales kapresje?
Jesli dobrze widze to trzy zawory puszczaja co jest dosc dziwne, zeby akurat wszyskie trzy puszczaly podobnie. Zwlaszcza po docieraniu.
Moze zawory sa krzywe - docierane byly bez sprezyn, a teraz inaczej sie ukladaja.
Skoro ta glowica byla robiona to rozumiem ze gniazda byly frezowane a zawory szlifowane - ale w takim wypadku nie dociera sie zaworow - chyba ze robota zrobiona na szliierce stolowej w piwnicy.
Przepraszam za brak polskich znakow.Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!
-
Jak pisałem na GG, głowice masz zwaloną, więc odwróc ją do góry nogami, zamknij zawory obracając wałkiem, sprawdź czy sie trzonki nie opierają o wałek i nalej benzyny.
Jak będą puszczać ttz coś na styku gniazdo zawór nie graOdważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Loud pipes save lives...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Komentarz
-
Zdjęcia z przebiegu remontu, które dostarczył mi sprzedawca:
9e04d394cdd18.jpg
8e967cef8d00d.jpg
cc6ed87cd5dbf.jpg
8fd397eb141b5.jpg
d86757d566e9c.jpg
- - - Zaktualizowano - - -
Zamieszczone przez Safi Zobacz postaA jestes pewien tych luzow zaworowych - malo prawdopodobne zeby wszyskie zawory byly krzwe albo gniazda wyrabane.
Sprezyny dobrze pospinane?
A moze cos nie tak ze szklankami ?
Luzy i szklanki są ok. Ssące około 20, wydechowe 30.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Prince Zobacz postaPrzyłapuje na prowadnicach? (Były wymieniane? )moze nie były przesmarowane przy montażu albo zostały zamienione miejscami. W ogóle co to za ciecz?
- - - Zaktualizowano - - -
Zamieszczone przez Cezary Zobacz postaZaczęło się od tego, że wymieniłem głowicę- moja się skończyła. Nie mogłem za cholerę odpalić motocykla, nawet nie kichnął czy prychnął. Iskra jest prawidłowa, paliwo jest, luzy zaworowe ustawione bardzo prawidłowo. Wina leże po stronie głowicy. Na załączonym filmiku widać, jak zawór nie domyka (dzieje się to na wszystkich ssących, w wydechowych ciężko stwierdzić) i wywala z powrotem ciecz... Co może być tego przyczyną? Mechanik podejrzewa, że gniazda należy dotrzeć, chłopak z tego forum, który sprzedał mi głowicę mówi, że pasta mogła zostać na przylgniach i dlatego się zawory nie domykają. Sam nie wiem co o tym myśleć. 13 lipca mam bardzo duży projekt podróżniczy, do którego jestem już zobowiązany i pojechałbym nawet ze złamaną ręką czy nogą, ale takich jaj nie przewidziałem. Ratujcie koledzy, o co tu biega?
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez Prince Zobacz postaPrzyłapuje na prowadnicach? (Były wymieniane? )moze nie były przesmarowane przy montażu albo zostały zamienione miejscami. W ogóle co to za ciecz?
Komentarz
-
Czy gniazda w głowicy był frezowane ? (w ST to wcale nie jest prosta sprawa) Mi te zawory wyglądają na zdrowo szlifowane, pod bardzo dużym kątem. Jeśli gniazda w głowicy nie zostały pod to odpowiednio obrobione to nie będzie to przylegać dobrze. Na ostatnim zdjęciu z remontu na prawym zaworze widać bodajże ślad po docieraniu pastą - raptem wąski pasek przylegania z gniazdem jeśli dobrze to interpretuję.sigpic
Komentarz
-
Za Adamem.
Zawory wyjęte i nie włożone w swoje prowadnice. Bardzo podejrzane przylgnie zaworów (jak to było szlifowane w ogóle?). Czy gniazda były też ruszane? Jeśłi to ślad po dociernaniu - ten matowy pasek to już jest źle... niezbyt dobrze będzie trzymać szczelność połaczenie.
Czy rozrząd na milion % dobrze ustawiony?
Cezary, podaj maila.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Nie wspominałem, że wyprawa ma 25k kilometrów, więc nie wiem czy na pewno chcesz pożyczać silnik...
Rozrząd na bank dobrze ustawiony, tak samo luzy. Dziś zalałem zawory benzyną. Z lewego cylindra wyleciało wszystko mniej niż w minutę... prawy jako tako trzyma. Głowicę odesłałem, ma ją uratować...
Mail - wasylukc@gmail.com
Komentarz
-
Zamieszczone przez Cezary Zobacz postaNie wspominałem, że wyprawa ma 25k kilometrów, więc nie wiem czy na pewno chcesz pożyczać silnik...
Rozrząd na bank dobrze ustawiony, tak samo luzy. Dziś zalałem zawory benzyną. Z lewego cylindra wyleciało wszystko mniej niż w minutę... prawy jako tako trzyma. Głowicę odesłałem, ma ją uratować...
Mail - wasylukc@gmail.com
Albo najlepiej wyślij na priv nr to się zdzwonimysigpic
Komentarz
Komentarz