Heja Pany. Czekam na graty od Lukassa i w międzyczasie doczyściłem głowicę z sylikonu oraz rozpiąłem zawory. Czy na zaworze powinien być wyczuwalny luz? Gdy chwytam za zawór i ruszam nim na boki w pozycji uchylonej 3mm nad gniazdem to wyczuwam luz na oko oczywiście. Na wydechowych tak jakby 0,25mm, a na dolotowych połowę tego co na wydechowych. Oczywiście jest to metoda czuciowa Na zdrowy rozum na wydechowych powinien być większy bo bardziej się nagrzewają, ale czy są to wielkości wyczuwalne w palcach? Ogólnie głowicę i tak oddam do sprawdzenia, ale chcę się nastawić psychicznie na to co może mnie spotkać . A swoją drogą po zalaniu rozpuszczalnikiem (tylko to miałem pod ręką) nic go nie ubyło, czyli tak jakby szczelność jest okej? Czy taki pomiar to można o dupę potłuc? A i jeszcze jedno, zawory wydechowe zrobili z połączenia dwóch materiałów, góra chwyta magnes, a dół już nie. W jakim celu?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jaki luz między prowadnicą, a zaworem?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaOgólnie głowicę i tak oddam do sprawdzenia, ale chcę się nastawić psychicznie na to co może mnie spotkać .
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaA swoją drogą po zalaniu rozpuszczalnikiem (tylko to miałem pod ręką) nic go nie ubyło, czyli tak jakby szczelność jest okej?
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaCzy taki pomiar to można o dupę potłuc?
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaA i jeszcze jedno, zawory wydechowe zrobili z połączenia dwóch materiałów, góra chwyta magnes, a dół już nie. W jakim celu?Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
-
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaCzyli teoretycznie jeśli wsio jest szczelne to wymiany mogą być tylko, a raczej aż prowadnice? Gniazda i zawory znów teoretycznie są w normie? TeoretycznieBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Pomiar na oko okazał się w miarę trafiony. Prowadnice na zaworach wydechowych do wymiany. Po za tym wsio okej. Za prowadnice, planowanie i naprawę gwintu który spierniczyła zardzewiała śruba krzyknęli 150 zł. Nawet niedrogo. A szlif i głowicę robi Dziak za pośrednictwem motogp. Za to cena króćca chłodzenia który wchodzi w głowicę wali z nóg, 180 zł za kawałek zlutowanej mosiężnej rurki ;/ Używek nie było, a z raptorów i innych wynalazków jeszcze droższe.
Komentarz
Komentarz