Witam
Po zmianie tłumika z przelotowego (bardzo głośny), mym uszom ujawniły sie szumy na 3 i 5 biegu podczas obciążenia (kiedy przyspieszam),na wciśniętym sprzęgle w czasie jazdy szum ustaje. Przy rozpołowionym silniku (rok temu) wszystko wyglądało ok w środku, uszkodzeń zębatek nie zaobserwowałem,zębatek skrzyni nie rozbierałem.
Może już ktoś miał taką przypadłość? W co celować: Łożyska na wale, skrzynia biegów a może sprzęgło?
Z góry dzięki za podjecie tematu
Pozdro
Po zmianie tłumika z przelotowego (bardzo głośny), mym uszom ujawniły sie szumy na 3 i 5 biegu podczas obciążenia (kiedy przyspieszam),na wciśniętym sprzęgle w czasie jazdy szum ustaje. Przy rozpołowionym silniku (rok temu) wszystko wyglądało ok w środku, uszkodzeń zębatek nie zaobserwowałem,zębatek skrzyni nie rozbierałem.
Może już ktoś miał taką przypadłość? W co celować: Łożyska na wale, skrzynia biegów a może sprzęgło?
Z góry dzięki za podjecie tematu
Pozdro
zależne jest to jak mniemam od ustawienia i zazębienia trybów jak to ma miejsce np w Jawie 350 - 3bieg jest głośniejszy a czasem wyje wręcz... Od przebiegu także moja ST waliła trasy pokaźne więc jestem świadomy że przebieg też ma na to wpływ. Gdzieś coś na ten temat 3 i 5 biegu czytałem że jest to dość częsta przypadłość XTZ.

Komentarz