Właśnie, jakbym miał LC4 Adv., to byłoby to takie naturalne, że przychodzi zima, to silnik na stół. A tu taki szok! Cios poniżej pasa!
Grzebaniny czas dalszy. Nie byłem przygotowany na to, ze pójdzie tak sprawnie - silnik rozpołowiony.
- klin z koła magnesowego na pewno do wymiany, wiele mu do "szczęścia" nie potrzeba żeby się rozdwoić

- łożysko na wale mocno wytarte

- na wale całkiem spory próg, czyli do wymiany/roboty

Dalej nie ruszałem, browar się skończył, a sklepy pozamykane
Z pozytywów:
- pompa oleju w idealnym stanie, w smoku praktycznie brak syfu (kilka farfocli z silikonu)
- tryby skrzyni w idealnym stanie, żadnych przetarć
Prócz wału przy okazji zrobię porządek z wałkiem zdawczym, tj. wymienię go
Łożyska - jakie polecacie, jakich unikać (firmy)? Wymienię wszystko jak leci.
Grzebaniny czas dalszy. Nie byłem przygotowany na to, ze pójdzie tak sprawnie - silnik rozpołowiony.
- klin z koła magnesowego na pewno do wymiany, wiele mu do "szczęścia" nie potrzeba żeby się rozdwoić

- łożysko na wale mocno wytarte

- na wale całkiem spory próg, czyli do wymiany/roboty

Dalej nie ruszałem, browar się skończył, a sklepy pozamykane

Z pozytywów:
- pompa oleju w idealnym stanie, w smoku praktycznie brak syfu (kilka farfocli z silikonu)
- tryby skrzyni w idealnym stanie, żadnych przetarć
Prócz wału przy okazji zrobię porządek z wałkiem zdawczym, tj. wymienię go

Łożyska - jakie polecacie, jakich unikać (firmy)? Wymienię wszystko jak leci.
Komentarz