Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Luzik... taki "taki wał"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Właśnie, jakbym miał LC4 Adv., to byłoby to takie naturalne, że przychodzi zima, to silnik na stół. A tu taki szok! Cios poniżej pasa!

    Grzebaniny czas dalszy. Nie byłem przygotowany na to, ze pójdzie tak sprawnie - silnik rozpołowiony.
    - klin z koła magnesowego na pewno do wymiany, wiele mu do "szczęścia" nie potrzeba żeby się rozdwoić


    - łożysko na wale mocno wytarte


    - na wale całkiem spory próg, czyli do wymiany/roboty


    Dalej nie ruszałem, browar się skończył, a sklepy pozamykane

    Z pozytywów:
    - pompa oleju w idealnym stanie, w smoku praktycznie brak syfu (kilka farfocli z silikonu)
    - tryby skrzyni w idealnym stanie, żadnych przetarć

    Prócz wału przy okazji zrobię porządek z wałkiem zdawczym, tj. wymienię go

    Łożyska - jakie polecacie, jakich unikać (firmy)? Wymienię wszystko jak leci.

    Komentarz


      #17
      Dobre doświadczenia mam z NTN i dużo dobrego słyszałem o Timken...

      LC4 to nie dla Ciebie Artur... za duże przebiegi w różnych warunkach i w środku sezonu trzeba by robić...

      Komentarz


        #18
        Tylko oryginalne KOYO i najważniejsze z odpowiednim luzem.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #19
          Dobra, mam "nowy" wał. Przemierzę korbę i... albo wkładam jak jest, albo zrobię do porządku i dam nową. Coś mi się wydaje, że Teresa zostanie ze mną na kolejne kilka lat

          Komentarz


            #20
            U Artura wszystko zawsze chodzi jak w zegarku 😉

            Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka

            Komentarz

            Pracuję...
            X