Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szarpanie na wolnych obrotach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Jak rano będziesz palił moto to pryśnij na kable spryskiwaczem od kwiatków albo czymś takim, jak zobaczysz dyskoteke to od razu przydało by się kable wymienić, wilgoć też robi swoje szczególnie teraz przed jesienią
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #17
      Że też na to nie wpadłem wcześniej... Sprawdzę jak nic, może jeszcze dzisiaj. Masz u mnie zgrzewkę browarka

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez dex Zobacz posta
        Sprawdzę jak nic, może jeszcze dzisiaj. Masz u mnie zgrzewkę browarka
        Zapraszam w wolnej chwili
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #19
          odgrzeje temat

          Czy sądzicie ze nagły spadek elastycznowsci w zakresie od 2000 do 3000 obr/min
          moze być spowodowany popsutym akumulatorem. Moja bateria jest juz na wykonczeniu. Moto na właczonych swiatłach kreci rozrusznikiem ale niema juz pradu na iskrę i niechce odpalic . Po zgaszenou swiatem zapala. W zakresie miedzy 2-3 tyś obr/min nie bardzo mozna jechac. Powyżej 3000 zapier..a jak wściekły. Dzisiaj koleszka podjedzie at na przejażdzkę, mamy zamienic aku i przeprowadzić test. Mam nadzieje ze w tym tkwi problem. Wczesniej teresa od 2000 jeździła "jak ta lala" była elastyczna itp. pozdro.

          Komentarz


            #20
            Test przeprowadzony, muszę kupić baterię. Jak włożyłem inny aku teresa jechała bez szarpniecia "od dołu" mozna było delikatnie jechać w zakresie 1600-2500 obr/min.
            Później znowu włożyłem swój akumulator i masakra. właśnie przeglądam oferty i muszę coś wybrać.
            p.s. w archiwum wczoraj znalazłem posta od kolegi jarka (mojego imiennika ) że może być wina bateria i się potwierdziło. Zadne gaźniki, sprzedło zabieraka tylko prąd.

            Komentarz


              #21
              W 660 przy 2000RPM alternator jest w stanie wygenerować 18A , przy 4000RPM jest to już 24A, czyli około 27% energii mniej. Przy zaśniedziałej instalacji elektrycznej, sprawność całego układu może wynosić dużo, dużo mniej, nawet 50% z 18A. Wystarczy kilka zaśniedziałych kostek, które ukradną nam kilka amperów. (Zaśniedziała kostka zachowuje się jak rezystor - przy przepływie prądu zamienia energię elektryczną w ciepło. To samo tyczy się starych utlenionych miedzianych przewodów)



              Pozdrawiam.

              Komentarz


                #22
                Powodów szarpania na niskich obrotach może być wiele,u mnie np.wystarczyło dokręcić dysze powietrza o pół obrotu i problem zinknął

                Komentarz


                  #23
                  Jak wyżej. Niedawno po złożeniu wszystkiego i zrobieniu pompy paliwa, drobna korekta była potrzebna.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X