Zamieszczone przez Tomur
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Wszystko o zębatkach, łańcuchach i dbaniu o nie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez marduk1 Zobacz postadzięki !
Komentarz
-
Nowa JT20150805_105807.jpg20150805_105807.jpg
- - - Zaktualizowano - - -
Nowa JT20150805_105807.jpg20150805_105812.jpg
Komentarz
-
Jaki polecanie łańcuch do xtz 660?
Znaczy jaki model i jakiej firmy? Co ma dobry stosunek ceny do trwałości?
Mam teraz JT, kończy się i raczej drugi raz takiego nie założę.
Szybko się kończy, ale może smarowanie alejarką nie jest dobrym rozwiązaniem.
Jeżdżę zawsze tak że odcinki gruntówek robię pomiędzy kawałkami asfaltu i napęd nabiera ciągle świeżego piasku i prasuje w takiej paście ściernej.
Chyba wrócę do sprayu.
Jakie przebiegi zrobiliście na da jednym napędzie?
Pozdrawiam Tomek
Komentarz
-
Miałem w sumie cztery łańcuchy. Dwa didy i dwa rk. Przebiegi od 16 do 19 tysięcy km. Jedne i drugie wzmocnione x-ringowe. Nie z tych najdroższych ale też nie tańszych. Takie średnie cenowo. Smarowanie sprayem co zbiornik paliwa, po każdej dłuższej jeździe w deszczu i w terenie też. Małe zębatki zmieniałem wcześniej co trochę wydłuża przebieg całości.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Dopisze się w temacie łańcuchów, zawsze i wszędzie wkładałem DID, wzmocnione lub super wzmocnione bo sprzęty miału od 100 do 150 KM (bandit 1200, 1250, fazer 100). Niestety w fazerze wytrzymał nieco pomad 10 000 km i totalny szrot, na forach UK pisali o wadliwych partiach DID i stwierdziłem, że nie będę przepłacał (750 PLN z zębatkami).
Do teresy włożyłem łańcuch CZ dedykowany do dużych enduro i sprawuje się super. Zrobiłem 10 000 km i nie widać, żeby się zbytnio wyciągnął, czy miał luzy boczne. Cena z zębatkami JT 360 PLN.
Teraz kupiłem do Dominatora łańcuch Bonyfish (nazwa powala), przeczytawszy bardzo wiele pozytywnych opinii użytkowników na forach.
Zawsze jak łańcuch to DID i nic więcej, jak te ślepe konieJa osobiście nie lubię jak wszyscy, szukam alternatyw, nie przepłacając za markę.
Komentarz
-
Ten napęd JT (zębatki i łańcuch), który mam obecnie wydawał się ok i był dość tani. Ale łańcuch od początku nie trzymał się tak idealnie tylnej zębatki (jak miałem w poprzednim DID) tylko miał luz. Wyrobił się też znacznie wcześniej niż poprzedni DID. Oba x ring. Fakt że od teraz więcej jeżdżę po piachach.
DiDa nie będę znów zakładał bo "mówi się" że stał się jakiś trefny, to nie będę testował czy to prawda.
Zastanawiam się nad RK x ring, ale jeszcze myślę nad taką tanią opcją:
Ciekawe jak wyszły testy, zapytam u źródła.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Glaza Zobacz postaDzięki.
- - - Zaktualizowano - - -
Zamieszczone przez SzakulE95 Zobacz postaPanowie, czy istnieje szansa /ryzyko włożyć wspomniany simering tak, aby wypustka zatkała kanalik olejowy? Czy raczej jest to niemożliwe? Nie widziałem ani na simeringu, ani na wałku, ani na osłonie simeringu znaczników i nie jestem pewien w jaki sposób ułożyć simering do wsunięcia?
Komentarz
-
Tomur, Unibear też się wyciąga i to dość szybko.
Miałem go założonego na Suzuce DR350 raptem całe 30 kM i niestety z wyjazdu na wyjazd widać to było.
Do tego zębatki JT... dramat, więcej tego nie kupię.
Jeden sezon, fakt że w terenie ale to raczej weekendowe marudzenie po krzaczorach niż jakiś hardkor.
Zębatka zdawcza była w stanie bardzo, bardzo kiepskim, lepszą zdjąłem przed jej założeniem.
Komentarz
-
Tak informacyjnie, znalazłem zestaw 530 od FZR600, który 1:1 powinien pasować do XTZ750: http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/2903/
JTF513 dostępne w wielkościach od 13z do 18z.
JTR865 dostępne od 39z do 46z +49z.
JTF513 dostępna jest również z tłumikiem drgań: http://www.jtsprockets.com/catalogue/sprocket/JTF513RB/
Bez problemu dostępne w Larssonie, nawet 17z: https://mike.larsson.pl/pl/category/...rticle/670556/Ostatnio edytowany przez Lis; 4923.Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!
Komentarz
-
W 600-ce lata... więc taki "ciężki" chyba nie jest. Poza tym, mocniejszy napęd dłużej wytrzyma.
Co prawda nie wiem, czy się zmieści - ktoś tu chyba pisał o tym, że był zaskoczony odkryciem 530 w ST. Więc zakładam, że się mieści. KEDO też 530 oferuje.Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!
Komentarz
-
W enduro łańcuchy wykańczają skoki zawieszeń i charakterystyki silników. Dwie porządne hopki załatwią tak samo 525 jak i 530 . Natomiast szerszy łańcuch to większa masa i większy opór no i z reguły wyższa cena zestawu. Czy licząc kilometry na złotówki to się kalkuluje to trzeba by policzyć.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
Komentarz