Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z tylnym zaciskiem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    A ten klej nie musi przewodzić ciepÅ‚a przypadkiem ?? Ponieważ jest to miejsce przez które jednak klocki oddają mnóstwo ciepła.

    Komentarz


      #17
      O ile pamiętam to jest tył tu aż jak z przodu sie nie grzeje w każdym razie mam to zrobione jakieś 7-8 tys nic się złego nie dzieje dobrze hamuje płyn się nie gotuje (nawet się rymuje)
      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

      Komentarz


        #18
        hehe no tak w sumie masz rację, dzięki

        Komentarz


          #19
          To ciekawe, ja nie miałem żadnych płytek na tłoczkach.
          http://www.informatyzacja.com

          Komentarz


            #20
            Na pewno miałeś tylko nie wiedziałeś że to takie coś na samym przodzie tłoczka jest wyjmowane. No chyba że masz jakieś turbo, ekstra tuning zaciski

            Komentarz


              #21
              Albo poprzedni właściciel je zgubil, olał czy coś.
              http://www.informatyzacja.com

              Komentarz


                #22
                Te krążki widać dopiero jak odpadną,jeżeli tłoczek nie wygląda jak rurka pusta w środku to znaczy,że jest ok
                Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                Komentarz


                  #23
                  a jak tłoczek wygląda jak pusta rurka to co wtedy? bo tak mam i nie wiem czy tam podłozyc jakies podkładki czy te krążki muszo byc obowiązkowo

                  Komentarz


                    #24
                    Powinny być - przy ostrzejszej pracy dochodzi do znacznego wzrostu temperatury i nie wpływa to korzystnie na zacisk.

                    Komentarz


                      #25
                      koledzy udało mi sie odkrecic te sruby co klocki trzymajo lekko nie było jakos poszło i teraz mam pytanie jak mam wyjąć to co zaznaczyłem na foto to chyba są tłoczki do góry nie idzie ,do dołu tez nie mozna wcisnąć co robic popsiukac wd czy czyms podobnym
                      Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

                      Komentarz


                        #26
                        Wykrec srube odpowietrzajaca i dmuchnij kompresorem
                        Take care of your Tenere she will take care of you

                        http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html

                        Komentarz


                          #27
                          Tłoczki przeważnie się wypycha korzystając z ciśnienia z pompki hamulcowej, czyli inaczej - niepotrzebnie odkręciłeś przewody hamulcowe.

                          Masz teraz takie najprostsze wyjście:

                          albo
                          1. podłączyć ponownie przewody, odpowietrzyć system i wypchnąć ciśnieniem z pompki hamulcowej.
                          albo
                          2. jeżeli masz kompresor możesz użyć sprężonego powietrza (uwaga na palce i tłoczki żeby nie zniszczyć)
                          albo
                          3. jeżeli masz specjalny klucz do wyjmowania tłoczków, który rozpiera się wew. tłoczka to możesz zrobić to też w ten sposób.

                          Polecam metodę pierwszą ponieważ masz pełną kontrolę nad tym co się dzieje. Pamiętaj że musisz uniknąć sytuacji w której jeden tłoczek wypchniesz całkowicie a drugi nie. Staraj się wypychać je równomiernie.

                          Komentarz


                            #28
                            Ad. metoda #1 - jak już uda Ci się to po podpięciu odpowietrzyć (bo będzie trzeba jeśli rozpiąłeś) i będziesz je wypychać równomiernie (żeby jeden nie wyskoczył przedwcześnie) to pilnuj przy pompowaniu też poziom płyn w zbiorniczku, że pompa ponownie się nie zapowietrzyła.

                            Nie próbuj tego wyciągać jakimiś śrubokrętami czy kombinerkami łapiąc za ściankę tłoczka, bo narobisz sobie problemów. Po wyjęciu tłoczka wyczyść też bardzo dokładnie rowki w których siedzą gumki.

                            Co do podkładek przy/na tłoczkach - w ST były tylko w tylnym zacisku.
                            sigpic

                            Komentarz


                              #29
                              Ok dzięki za cenne rady-wskazówki. Zrobię chyba metodą nr 1, a jak się uda już wyjąć te tłoczki to czym tam przemywać? Zwykłą benzyną czy jakimiś specyfikami?
                              Ostatnio edytowany przez fxrider; 1. Powód: Implementacja języka polskiego

                              Komentarz


                                #30
                                Zamieszczone przez Szuryga Zobacz posta
                                ok dzieki za cenne rady-wskazówki zrobie chyba metodo nr 1 a jak sie uda juz wyjąć te tłoczki to czym tam przemywac zwykło benzyno czyjakimis specyfikami?
                                Możesz benzyną, możesz użyć jakiegoś specyfiku (nazywają się brake cleaner).
                                Tylko, żeby Cię nie pokusiło skrobać brud jakimś skrobakiem/nożem. Tłoczek musi się świecić jak psu ...
                                Osobiście używałem myjki ultradźwiękowej, bo mam do takiej dostęp.
                                "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X