Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z tylnym zaciskiem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Standardowo czyści się to wszystko płynem hamulcowym, na pewno nie można benzyną traktować żadnych gum. Po ich wyjęciu sam korpus można i benzyną (ekstrakcyjną oczywiście), ale trzeba potem dobrze wytrzeć i dać odparować.
    Składa się to potem na specjalną pastę (żel właściwie) do tłoczków hamulcowych.
    sigpic

    Komentarz


      #32
      udało mi sie wyjąć tłoczki ale musiałem użyć kompresora mam jeszcze pytanie te gumki co są przy tłoczkach to gdzie można kupic lub może pasują od czegość?
      Ostatnio edytowany przez Szuryga; 2961.

      Komentarz


        #33
        Zamieszczone przez Szuryga Zobacz posta
        udało mi sie wyjąć tłoczki ale musiałem użyć kompresora mam jeszcze pytanie te gumki co są przy tłoczkach to gdzie można kupic lub może pasują od czegość?
        podobno pasują od czegoś innego, ktoś już dobierał oringi o przekroju kwadratowym w sklepie z oringami, chyba kabat z tego co pamiętam, inaczej komplet gum na zacisk kosztuje 50zł w aso
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #34
          ok dzięki za odp ja nie dopasuję od czegoś innego to 150 złociszy pęknie mam jeszcze pytanie jak wyjąć pompe hamulcową z tyłu i co tam jest w niej do wymiany jak by mi ktos napisał i objasnił z góry dzieki

          Komentarz


            #35
            Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
            podobno pasują od czegoś innego, ktoś już dobierał oringi o przekroju kwadratowym w sklepie z oringami, chyba kabat z tego co pamiętam, inaczej komplet gum na zacisk kosztuje 50zł w aso
            Swego czasu rozmawiałem z kabatem na ten temat, ale okazało się że miał zwykłe oringi. Jak to się zachowywało to nie wiem, bo już sprzedał ST na rzecz jakiegoś pierdopęda
            "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

            Komentarz


              #36
              za uszczelniacze tłoczków dałem ok 40 pln więc nie wiem czy jest sens rzeźbić, a po co chcesz rozbierać tylną pompę hamulcową?
              Hvězdy chtějí patřit Tobě...

              Komentarz


                #37
                xieciu a może powiedziec gdzie kupywałes w aso czy w jakim motoryzacyjnym i od czego były no gdzies czytałem na forum żeby odrazu pompe oblukac przy okazji bo sama zmiana klocków i wyczyszczenie zacisku to 50% skutecznych spowalniaczy

                Komentarz


                  #38
                  Odezwij siÄ™ do Lukass-a w tej sprawie.

                  Komentarz


                    #39
                    kupiłem w salonie Yamahy
                    Hvězdy chtějí patřit Tobě...

                    Komentarz


                      #40
                      Jeżeli dobrze pamiętam to zaciski takie same jak w ST były montowane w CBR600 `91-97 i jeszcze w VFR - ktoś dopasował poszczególne elementy zacisku (gumki) z tych motocykli.

                      Komentarz


                        #41
                        Na pewno w CBR i VFR były inne zaciski. Nie wykluczam, że same tłoczki czy gumki pasują, ale zacisk jako całość jest zupełnie inny (oprócz tego, że w w/w moto występował w 2 wersjach).
                        sigpic

                        Komentarz


                          #42
                          ok pisałem do lukassa chyba z tydzien temu ale narazie nic zero odpowiedzi co prawda w innej sprawie

                          Komentarz


                            #43
                            Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
                            Na pewno w CBR i VFR były inne zaciski. Nie wykluczam, że same tłoczki czy gumki pasują, ale zacisk jako całość jest zupełnie inny (oprócz tego, że w w/w moto występował w 2 wersjach).
                            Na bank jestem pewien że ktoś od nas z forum dopasował elementy gumowe od CBR lub VFR do zacisku ST - dlatego to sobie zapisałem ale niestety nie pamiętam kto...

                            Komentarz


                              #44
                              Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
                              Na bank jestem pewien że ktoś od nas z forum dopasował elementy gumowe od CBR lub VFR do zacisku ST - dlatego to sobie zapisałem ale niestety nie pamiętam kto...
                              poczytajcie temat kolegi "ja"
                              on cos drutował i z tego co wiem nic z tego nie wyszło ale chodziło o osłonki prowadnic zacisku,
                              z resztÄ… tak samo z drutowaniem membran od dr'y do st

                              czy Wy już całkiem nie macie co robić tylko zawsze pod górę sobie życie uprzykrzać? bo ktoś tam napisał że wydrutował jakieś gówno to każdy teraz musi robić tak samo żeby zaoszczędzić 50zł?

                              no ku..wa nie wytrzymałem
                              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                              sigpic

                              Komentarz


                                #45
                                Jakiś czas temu kupiłem części do zacisków od człowieka Andyh z Indonezji z forum super-tenere.net. Są to chyba najdalej zamówione przez mnie części do ST . Kupiłem u niego wszystkie elementy, które są potrzebne do obsługi zacisków. Poniżej na zdjęciu odpakowałem jedną paczkę i widać jakim brand'em są opisane poszczególne części i tak:

                                Kawasaki
                                - bolce

                                Suzuki
                                - tłoczki wraz z uszczelniaczami
                                - gumka prowadnicy "krótka"
                                - gumka prowadnicy "długa"
                                zaciski-elementy.jpg
                                O ile bolce, tłoczki i uszczelnienia do ST można dostać o tyle problem jest z gumkami prowadnic - ja przynajmniej taki miałem. Większość otrzymanych elementów jest opisana Made in Indonesia więc niestety nie jest powiedziane, że u nas w salonach też są do dostania czy do ściągnięcia. Druga sprawa to czy będzie się opłacało ściągnąć jeden kit? Po wpłacie paczka przyszła po 7 dniach i człowieka mogę polecić.

                                Elementy do zacisków oferuje jeszcze gość na ebay'u ale cenę miał gorszą i jeszcze nie miał tłoczków w komplecie. Tutaj podaje link do sprzedawanych przez niego przedmiotów, ponieważ łącze do konkretnej aukcji zaraz się zapewne zdezaktualizuje.

                                Na pierwszym miejscu jednak skontaktuj się z Lukassem bo na pewno coś zaradzi. Jego nie muszę polecać bo firma znana .

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X