Witam!
Otoz rozwiazalem chyba odwieczny problem (tak mi sie wydaje) z wytarta oska na przepustnicy (moj post dotyczy konkretnie Tenery 660 XTZ 3YF) ale to pewnie ta sama bajka w kazdej teresce bez wytrysku
Jezeli ktos jest zaintresowany prosze napisac to napisze jak to zrobic lepiej anizeli fabryka i skuteczniej, tzn, bezawaryjnie na "dlugo" co wazne to to ze to domowej roboty dzielo, czyli mozna wykonac samemu o ile wie co to oring.
W kazdym badz razie kolejna tereske bede robil pojutrze sasiadowi i postaram sie nakrecic filmik co i jak od poczatku, pozdro i jezeli ktos potrzebuje to mnei zmotywujcie
Maślok
Otoz rozwiazalem chyba odwieczny problem (tak mi sie wydaje) z wytarta oska na przepustnicy (moj post dotyczy konkretnie Tenery 660 XTZ 3YF) ale to pewnie ta sama bajka w kazdej teresce bez wytrysku

Jezeli ktos jest zaintresowany prosze napisac to napisze jak to zrobic lepiej anizeli fabryka i skuteczniej, tzn, bezawaryjnie na "dlugo" co wazne to to ze to domowej roboty dzielo, czyli mozna wykonac samemu o ile wie co to oring.
W kazdym badz razie kolejna tereske bede robil pojutrze sasiadowi i postaram sie nakrecic filmik co i jak od poczatku, pozdro i jezeli ktos potrzebuje to mnei zmotywujcie

Maślok
Komentarz