Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie przebiegi na baku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    To ja w takim razie należę niestety do tego grona, któremu obecna cena paliwa ( 5,19 okolice Wrocławia) będzie doskwierać dużo częściej. Na mojej ST już po ok. 320 km silnik domaga się włączenia rezerwy. Jestem jeszcze przed tegoroczną wymianą płynów i filtrów, nie wiem jak wyglądają obecne filtry powietrza ale mam nadzieję, że kupione na wszelki wypadek nowe, dużo pomogą

    Komentarz


      #17
      Bo Ty Trocin z lubelskiego jesteś, a w naszych rejonach z zasady moto palą więcej i jazda lajtowa to 130-140 a nie...
      hominis est errare, insipientis in errore perseverare
      Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez erwinw Zobacz posta
        Bo Ty Trocin z lubelskiego jesteś, a w naszych rejonach z zasady moto palą więcej i jazda lajtowa to 130-140 a nie...
        Trocin też wie że pała musi być a nie emerytura
        jak będę miał 70 lat to może sie przesiądę na moto które przy 40km/h już szura płytami albo gmolami po asfalcie i nie ma zawieszenia

        Lukass sam wiesz że jazda po autostradzie 140-150 to całkiem inna bajka niż jazda na polskich drogach na trzecim biegu 80-90 i wyprzedzanie na kolejnych biegach do 150 a potem znów hamowanie bo jakaś cipa jedzie przodem i cały ruch wstrzymuje, i tak do zaje..ia. Wtedy st ma prawo palić 7.

        Ale co ja tam będę się wypowiadał jak nie mam takiego motocykla. Musicie kiedyś przejechać się ze mną i blyshcrikiem albo bladym, zobaczycie ile tak na prawdę wasze st będą palić .
        Jeszcze jedna sprawa znam też takich co tankują 30l do zbiornika w st a potem liczą spalanie na 5l i jeszcze zmieniają biegi przy 3tys obr, można i tak. Szkoda gadać i wracać do przeszłości.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #19
          Tak trochę OT:
          lubię sobie czasem pozapierdalać, ale robię to indywidualnie, bo w grupie ludzie się nawzajem nakręcają i dochodzi do niebezpiecznych sytuacji - zazwyczaj szybko się od takiej grupy odłączam i nie traktuję tego jako jakiegoś "dyshonoru". Zresztą nie lubię jeździć w (większych) grupach, ale to zupełnie inna sprawa.
          Taki wtręt do przemyślenia bo widzę, że taki wątek zaczął się przebijać - przynajmniej ja to trochę odbieram jako tłumaczenie typu "mało Ci pali, bo jeździsz jak p##### i powinieneś się wstydzić przyznać".
          A może po prostu ma dobrze ST ustawioną ? Dla mnie spalanie pow. 7.5-8 w jakichkolwiek warunkach na szosie i normalnym przełożeniu w ST świadczy, że coś jest zdrowo skopane.
          sigpic

          Komentarz


            #20
            Czy ja wiem ? Nawet dobrze wyregulowana St jeśli ją kręcić na każdym biegu do czerwonego i z pod świateł startować jak na 1/4 mili to tyle łyknie.Generalnie te silniki są oszczędne tak do 2/3 mocy a póżniej ...
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #21
              Jednym tenery palą mało innym dużo,Ci piewsi są zadowoleni a drudzy albo próbują coś zmienić albo dorobić ideologie że tak ma być że jak pali mało to albo emerycka jazda albo na pewno za chwile w silniku wypalą się zawory i lepiej niech pali dużo.Sam się przekonałem że w zależności od ustawień przy tym samym stylu jazdy różnice mogą sięgać ponad 2 litrów.Ale nawet najlepiej ustawiony silnik nic nie zdziała jeśli się nie potrafi jeździć.Niektórzy koledzy wyznają zasadę że ten lepiej jeździ kto szybciej zapie...,a żeby mało palić trzeba się wlec jak emeryt.Spotykałem na drodze często tego typu motocyklistów najczÄ™ściej na ścigaczach,którzy opowiadali jak oni to nie zapie... na trasie że średnia to tak 140 w góre.Trafiałem później na takich np w Bieszczadach gdzie ja emerycko nie przekraczałem 100km/h i odjeżdżałem im w siną dal.Często na trasie się przekonuje że szybka jazda może być też ekonomiczna,trzeba się tylko nauczyć szybko jeździć po zakrętach a nie tylko na prostej.Znam kolege który jeździł na TDM 850 i jemu nigdy nie spaliła mniej niż 7,5l owszem na prostej był niedościgniony,na każdej prostej cisnął po 140-160 ale w grupie nie nadążał za dominatorami.W końcu zmienił motocykl na 140konny żeby nadążyć.A co do zasięgu na zbiorniku w 750 to ponad 600km jest osiągalne,zrobiłem np 530km nie włączając rezerwy,na tankowaniu weszło 22l więc jeszcze w zbiorniku zostało paliwa na 150km

              Komentarz


                #22
                Zamieszczone przez guliwer Zobacz posta
                Trafiałem później na takich np w Bieszczadach gdzie ja emerycko nie przekraczałem 100km/h i odjeżdżałem im w siną dal.Często na trasie się przekonuje że szybka jazda może być też ekonomiczna,trzeba się tylko nauczyć szybko jeździć po zakrętach a nie tylko na prostej.
                Heh, też kiedyś trafiłem na taką grupkę na plastikach - co kawałek prostej to mnie z rykiem wyprzedzali, a na zakrętach ginęli mi w lusterkach - dopiero jak się zakręty skończyły to udało im się uciec przed starą ST
                Możesz zdradzić co konkretnie ruszasz i zmieniasz w gaźnikach aby osiągnąć opisywane efekty ? I opisać jak to wpływa na osiągi.
                sigpic

                Komentarz


                  #23
                  Standardowo to co piszą i u nas i na forum TDM,iglice na dół (najlepiej żeby były szwajcarskie)skład mieszanki jak fabryka przewiduje czyli 2 obr,czyste filtry dobry olej,a reszta to już sama jazda.miałem też z przodu zębatke 17 żeby przy 100-110 silnik kręcił się troszke niżej niż na oryginalnej.Jeździłem raz na takiej XTZ co była ustawiona ,,normalnie" i paliła 7,5l i jedyne co zauważyłem to lepsze odejście przy gwałtownym odkręceniu gazu na niskich obr np 3 tyś obr.Poza tym moja ,,oszczędna" wkręcała się na obroty tak samo a może lepiej bo jej nic nie zalewało,i prędkości też osiągała normalne czyli licznikowe 190 a paliła max 6,5l,w mieście ok 5,5-6.

                  Komentarz


                    #24
                    Jeszcze na początku dwa zbiorniki kontrolowałem ile pije moja Teresa i na jednym zbiorniku do rezerwy prawie 450 km nastukałem ale jeździłem max 100 bo uczyłem się motocykla, teraz jak już troszkę pewniej się poczułem to i odkręcam śmielej a więc i chochluje więcej i jest to widoczne. A i od początku leję ruską wachę i do moto i do samochodów.
                    Ostatnio edytowany przez robkri; 269.

                    Komentarz


                      #25
                      mam szwajcarską wersję, która przez 65 000 km jeździła zdławiona - w tym sezonie zawitała do Polski, pozbyła się jakiejś plastikowej zwężki i jeździ już pełną mocą

                      zarówno przed jak i po serwisie pali mało - fakt, że ja wogóle jeżdżę ECO - czego Junak znieść nie mógł ostatnio gdy odwoziłem go 90 konnym dieslem do domu

                      spalanie na autostradzie, mierzone na 2-3 bakach to ok 5,3 litra (120 kmh) do 6 litra (140 kmh i 2 boczne kufry Givi36+45)
                      żadnego czerwonego pola, wykorzystywanie zakresu max momentu itd ... generalnie emerycko
                      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                      Komentarz


                        #26
                        Emerycko też jest fajnie można więcej zobaczyć, polecam tym co tylko dzidują

                        Komentarz


                          #27
                          Jak się jedzie z pasażerką i to z żoną i jest do przejechania 250km za jednym zamachem to nie da sie dzidować bo każde przyśpieszanie i hamownie nam sprawia frajde a dla pasażerki jest męczące,więc trzeba jechać szybko ale równo i z tego biorą mi się niskie spalania ok 4,3l do 110km/h.Jak jade sam też lubie podzidować i potrafie wycisnąć wszystkie soki z tenerki ale nigdy nie udało mi się przekroczyć 6,5l.Sprawdzałem raz włoską wersje XTZty na której bez dzidownia wychodziło mi 7,7-8,5l.

                          Komentarz


                            #28
                            A ja wiem, że jak zatankuje 18l to przejadę 300km i tyle
                            http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
                            http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
                            sigpic

                            Komentarz


                              #29
                              Czesc z jaka predkoscia srednio latasz?? jak bedziesz latal jak emerty do 90km to moja pali 5,5 ale bardziej sie zmeczylem a tak naprawde ja mowie wszystkim jak sie pytaja ile pali to mowe ile wleje

                              Komentarz


                                #30
                                Mi przy pierwszym tankowaniu po kupnie motoru, wyszło że spalił ok. 8,5/100. Tylko miasto, ale raczej emerycko, bo nadal badam maszynę i czekam aż nowe klocki ułożą się do tarcz.

                                Czy możliwe, że takie spalanie wynika ze starej, tankowanej jeszcze ok. października, benzyny w baku?

                                PZDR

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X