Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cieknie kranik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zestaw uszczelek zamontowany. Małe pytanko, czy kranik musi dość ciężko chodzić? Przed wymianą zużytych uszczelek kranik chodził zupełnie leciutko. Po zainstalowaniu nowych jest ciasno jak cholera Tak ma być?

    fuel_tap1.jpgfuel_tap2.jpgfuel_tap3.jpgfuel_tap4.jpgfuel_tap5.jpg
    Konwersja XTZ660 na supermoto ;-) http://xtz660.blogspot.com

    Komentarz


      #17
      U mnie w DT po wymianie też cholernie ciężko chodziło. Sklepałem tą pofalowaną cienką podkładkę która dociska pokrętło do uszczelek i było troszkę lepiej. A po roku odkręcania i zakręcania kranika wyrobiło się na tyle że nie było problemu. Więc śpij spokojnie, tak ma być
      Pozdrawiam

      Komentarz


        #18
        dobrze kolega prawi. wyrobi się po kilku razach. U mnie pierwsze odkręcenie to był dramat... kombinerki poszły w ruch, teraz to jest luzik już.

        Komentarz


          #19
          Ja posmarowałem smarem uszczelki oraz tą blaszko-sprężynkę i powiem ze chodzi idealnie po paru przekręceniach i nic nie cieknie

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez darti Zobacz posta
            Ja posmarowałem smarem uszczelki oraz tą blaszko-sprężynkę i powiem ze chodzi idealnie po paru przekręceniach i nic nie cieknie
            Też chciałem przesmarować, ale uszczelki raczej mają kontakt z paliwem i smar wymyje się przy pierwszym przekręceniu Aczkolwiek przesmarowanie tej blaszko-sprężynki, to niegłupi pomysł
            Konwersja XTZ660 na supermoto ;-) http://xtz660.blogspot.com

            Komentarz


              #21
              U mnie też ciężko chodziło, i czymś smarowałem (nie pamiętam już czym) - idealnie pomogło.

              Komentarz


                #22
                Masz trochę racji ale smar na początku pomaga się ułożyć uszczelce a część zostanie w bocznych kanałkach i sukcesywnie się będzie smarować a użyłem smaru który został mi po regeneracji zacisków hamulcowych jest bardziej odporny na działania chemiczne i nie ma reakcji z uszczelką

                Komentarz


                  #23
                  Zamieszczone przez darti Zobacz posta
                  a użyłem smaru który został mi po regeneracji zacisków hamulcowych jest bardziej odporny na działania chemiczne i nie ma reakcji z uszczelką
                  Dobry pomysł Regeneruję własnie hamulce i mam czerwony smar. Zapodam go do kranika w wolnej chwili
                  Konwersja XTZ660 na supermoto ;-) http://xtz660.blogspot.com

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X