Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

demontaż zbiornika paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    On wychodzi z trójnika pomiędzy górą gaźników, odpowietrzenie czy przelew, nie pamiętam już. Jego drugi koniec ma luźno zwisać.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #32
      Dokładnie, ten przewód ma sobie wisieć
      sigpic
      "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

      "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

      Komentarz


        #33
        Dzięki!

        Komentarz


          #34
          dopinam pytanie pokrewne:


          Jak ktoś zdejmuje bak (pusty) i chce go przechować dłużej - jakie są metody na zabezpieczenie go w środku by nie wdała się rdza?
          Zalanie paliwem pod korek odpada
          ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
          FB: http://www.facebook.com/kamilltee

          Komentarz


            #35
            Przechowywanie w totalnie suchym miejscu bez wilgoci?
            sigpic
            "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

            "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

            Komentarz


              #36
              Przed takim dłuższym przechowywaniem dobrze przewentylować suchym powietrzem,wrzucić do środka ze dwie torebki z granulatem silikonowym do pochłaniania wilgoci i jeżeli nie ma jakiś ognisk korozji wewnątrz będzie ok.Jeżeli są to najpierw trzeba je usunać no i nie zapomnij wyciągnąć tych żelków
              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

              Komentarz


                #37
                garaż indywidualny na poziomie -1, niestety niezbyt suchy (bez przesady, woda się nie leje, ale jest taka wilgoć ukryta w ścianach)
                bak wydaje się OK (endoskopu nie posiadam
                przy wyciąganiu kraników było trochę rdzawego syfka wokół śrubek kraniku (dosłownie szczypta)

                czyli lepiej wentylować niż zaklejać otwory (kraniki i korek poszły do PAPROCHA)
                może jakaś chemia ? tłusty diesel? tak sobie gdybam

                poleży minimum pół roku, a może i ze 2 lata
                ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                Komentarz


                  #38
                  Ewentualnie można próbować uszczelnić na amen i azotem napełnić ale to już upierdliwe będzie na moje silikat powinien wystarczyć,ewentualnie jeżeli faktycznie wilgoć jest to co jakieś 3-4 tyg wymieniać te torebki i tyle.Przechowywałem tak w piwnicy (z silkatem) bak od samochodu przez dwa lata i dziur nie było .
                  Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                  Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                  Komentarz


                    #39
                    Laickie pytanie - czy ewentualna rdza mocno wpływa na jakość paliwa? Skoro na końcówkach rurek kraników są siateczki i większość ma dodatkowo filtr paliwa, to raczej żadne paprochy gaźnikom nie grożą. A może się mylę?

                    Komentarz


                      #40
                      Jezeli jest filtr paliwa(bo siateczki w kranikach wszystkiego nie wyłapia) to rdza na paliwo większego wpływu nie ma.Problemem jest to,że gdzie rdza tam prędzej czy póżniej jest dziura w baku....
                      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                      Komentarz


                        #41
                        ja miałem jakieś paprochy koło śrubki, siateczki czyste
                        mam filtr - też jest czysty, więc bak jest OK
                        ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                        FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                        Komentarz


                          #42
                          Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                          Problemem jest to,że gdzie rdza tam prędzej czy póżniej jest dziura w baku....
                          Łoj, to bym musiał zalać zbiornik wodą z solą do 1/4 i tak jeździć. Sporo lat musiałoby upłynąć, żeby blacha zanurzona w benzynie się przeżarła od środka.

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X