Witam koledzy,jaki macie dobry sposób na ustawienie tylnego koła.Napęd zmieniony i teraz sie bawie z ustawianiem.Niewiem czy sugerowac sie odległościami od wahacza bo może być nie symetryczny
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
zbieżność
Zwiń
X
-
Jak napinasz łańcuch naciągiem (śruba w wahaczu) pod podkładkami od strony łba ośki i nakrętki masz kreski wytłoczone na zewnętrznej stronie wahacza. Zgodnie z manualem kreski te pokazują (służą jako miarka naciągu) w jakim stopniu jest naciąg wysunięty. W starszych xt służyły do tego półksiężyce z rowkami, moim zdaniem lepsze rozwiązanie i praktyczniejsze.
Tu masz zdjęcie skali naciągu w małej teresie
http://img830.imageshack.us/i/skalanacigu.png/Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Pamiętaj, żeby najpierw poluzować nakrętkę ośki a potem dopiero ustawiać jak trza naciągaczami. Inaczej aluminiowa blaszka zwyczajnie pęknie.sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Komentarz
-
No też tak właśnie zrobiłem,tylko podkładke mam akurat pomiędzy kreskamiAkurat os wyszła na środku fasolki i brakuje po 5mm z lewej i prawej.a pamiętam że na starym napędzie odległości od wahacza nie były równe a było ustawione równo na kreskach.Pobawie sie suwmiarka jeszcze,zobaczymy co sie urodzi.
Komentarz
-
W te lasery wchodzić to już nadgorliwością trochę trąca. Widziałem w miarę prosty przymiar, do pomiaru odległości od osi wahacza do osi koła i taka dokładność będzie już wystarczająca. Wystarczy raz porównać jak to się ma do oryginalnych znaczników i będą wytyczne na następny raz."Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
-
Robiłem pomiar suwmiarką. Wychodzi na to, że oś koła jest po jednej i drugiej stronie wahacza oddalona o tyle samo od jego krawędzi (tam gdzie są te aluminiowe zaślepki wahacza). Również zgadzają się znaczniki ustawienia osi i podłużne otwory do regulacji położenia koła wzdłuż wahacza.
A czy felga ma taką samą odległość od ramienia wahacza? Nie pamietam, nie wiem w którym motocyklu to mierzyłem już...
Pięknie, wypowiadam sie o ST w temacie o 660, nie zauważyłem--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Zamieszczone przez cerwantez Zobacz postaNo i jakos to opanowałem,odległości od wahacza są idealne a wskaźniki mają przesunięcia ok 5mm.Chyba tak juz to zostawie,powinno być gitw junaki i w xt miałem wahacz niesymetryczny więc na twoim miejscu bym dokładnie sprawdził czy linie kół się pokrywają
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz