Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

podwójne światła mijania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #46
    @ArturS Łojek - koledzy wesemowcy, jak podłaczaliście zarówki w tych lampkach - jakieś konektory mocowaliście dodatkowe? (Głównie chodzi mi o te postojowe) - Moje stare bańki mają zupełnie inne mocowania, a powoli się przymierzam do zmiany.

    Komentarz


      #47
      Jeśli chcesz zamawiać Wesem-y to zamawiaj wersję która ma już wszystkie żarówki tzn. H4 i W5W konkretnie takie PES3.42220 z tego linka http://sklep.wesem.pl/szukaj/?sess_i...ds=PES3.42220+ do żarówek H4 kupujesz kostki reflektorów w sklepie motoryzacyjnym za kilka złotych a do pozycji zarabiasz wsuwki żeńskie i izolujesz je koszulkami termokurczliwymi. Ja wszystkie wsuwki dodatkowo po lutowałem, możesz kupić zamiast kostek reflektorowych ze sklepu w Wesemie konkretne złączki wodoszczelne ale w/g mnie jest to zbędny wydatek bo nikt nie topi motocykla aż do linii reflektorów ( poza Gianim ) o symbolu PP_080.008.07.05 lub zwykłe A.07128, nie mniej Ja kupiłem kostki za 2,50 zł/ szt. już sprawdzone w moim samochodzie takie same jeżdżą już 2 lata.

      Komentarz


        #48
        Ja postojówki zalutowałem na stałe, bo i tak jest od nich osobna kostka.

        Komentarz


          #49
          Ja u siebie zamontowałem ostatnio WESEM-owskie lampy od Poloneza( 2x H4 ),
          wszystko w porządku ale zastanawiam się czy nie odłączyć jednej lampy mijania, pobór jest spory, a w sumie do jazdy w dzień 2 potrzebne nie są.

          Komentarz


            #50
            Pobór jest spory bo masz instalacje przy reglerze zrąbaną, kiedy podłączyłem dwa reflektory H4 Wesem przez przekaźniki ładowanie na włączonych światłach mijania lub drogowych miałem na poziomie około 12V, dopiero zrobienie dodatkowej masy od aku do ramy i pociągnięcie dodatkowego plusa od reglera prosto do aku poprawiło ładowanie i teraz przy włączonych światłach mam ponad 14 V.

            Komentarz


              #51
              Nie da się jakoś zdiagnozować lub naprawić instalacji przy reglerze? Przy włączonych światłach ładowanie mam w zależności od obrotów - 12,8-13,0

              Komentarz


                #52
                Diagnoza jest jedna i dawno postawiona a przez parę osób w tym i mnie potwierdzona a brzmi stara instalacja. Wbrew pozorom nie ma z tym wiele roboty musisz tylko zgromadzić potrzebne materiały, kilka narzędzi i zrobisz to w najdalej 2 godziny.

                Komentarz


                  #53
                  Zastanowię się, w sumie na zimę i tak planuje remont, więc czemu nie

                  Komentarz


                    #54
                    Wejdz w mój temat w dziale Moje moto, tam kilka fot zrobiłem podłaczenia przewodów z reglera do instalacji itp.
                    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                    Komentarz


                      #55
                      Z ciekawości dzisiaj jeszcze raz dobiorę się do instalacji reglera, ale nie daję wiary, że to coś da. Ja muszę jeździć na jednej lampie, bo przy dwóch ładowanie powoli spada w okolice 12V, wypluwając całkowicie aku Najchętniej na chwilę pożyczyłbym od kogoś regler - na chwilę, dla testu. Z tego co widzę, to im wyższe obroty, tym niższe mam ładowanie, co dodatkowo komplikuje sprawę, bo po dłuższym przelocie w trasie aku jest niedoładowany

                      Komentarz


                        #56
                        Dwie lampy to pikuś, sprawna instalacja spokojnie zasili 110W a i jeszcze zostanie zapas na kierunki, stop i ładowanie akumulatora. Przy 4000 ma być do wykorzystania 25A i czego się nie zużyje to leci w ciepło.

                        Komentarz


                          #57
                          Zamieszczone przez ArturS Zobacz posta
                          Z ciekawości dzisiaj jeszcze raz dobiorę się do instalacji reglera, ale nie daję wiary, że to coś da. Ja muszę jeździć na jednej lampie, bo przy dwóch ładowanie powoli spada w okolice 12V, wypluwając całkowicie aku Najchętniej na chwilę pożyczyłbym od kogoś regler - na chwilę, dla testu. Z tego co widzę, to im wyższe obroty, tym niższe mam ładowanie, co dodatkowo komplikuje sprawę, bo po dłuższym przelocie w trasie aku jest niedoładowany
                          Artur pamiętasz już pisaliśmy o tym bo zakładaliśmy Wesemy mniej więcej w tym samym czasie i ja miałem takie same objawy jak u ciebie, napięcie spadało po niżej 12 V przy włączonych światłach, po zarobieniu dodatkowych kabli odpowiedniej grubości, masy na ramę i plusowego od czerwonego przewodu reglera do plusa aku wszystko gra i buczy. Może faktycznie masz regulator zrąbany.

                          Komentarz


                            #58
                            Powalczyłem dzisiaj z kablami, bez rezultatu Kabel z aku do reglera - niet. Kabel z obudowy reglera na silnik/ramę - nic z tego. Przy dwóch H4, po kilku minutach na wolnych obrotach aku ma ok 11.8V, czyli wypluwa go do końca. Na odłączonej kostce, prąd międzyfazowy od 20V do ok 60-70V na wyższych obrotach.
                            Ma ktoś ze śląska na chwilę pożyczyć regler?

                            Komentarz


                              #59
                              Może spróbuj jeszcze podłączyć kolejno między fazy żarówkę H4 (lub mniejszą bo nie wiem czy ją pociągnie) - powinna świecić mniej więcej tak samo w każdej kombinacji. Ewentualnie jednocześnie jeszcze mierząc napięcie na żarówce. Pod obciążeniem może coś wyjdzie.

                              Komentarz


                                #60
                                Nie H4, tylko co najmniej żarówkę na 24V. H4 spali się od razu. Ale skoro masz napięcie na wszystkich fazach to poprostu sprawdź inny regler.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X