@ArturS Łojek - koledzy wesemowcy, jak podłaczaliście zarówki w tych lampkach - jakieś konektory mocowaliście dodatkowe? (Głównie chodzi mi o te postojowe) - Moje stare bańki mają zupełnie inne mocowania, a powoli się przymierzam do zmiany.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
podwójne światła mijania
Zwiń
X
-
Jeśli chcesz zamawiać Wesem-y to zamawiaj wersję która ma już wszystkie żarówki tzn. H4 i W5W konkretnie takie PES3.42220 z tego linka http://sklep.wesem.pl/szukaj/?sess_i...ds=PES3.42220+ do żarówek H4 kupujesz kostki reflektorów w sklepie motoryzacyjnym za kilka złotych a do pozycji zarabiasz wsuwki żeńskie i izolujesz je koszulkami termokurczliwymi. Ja wszystkie wsuwki dodatkowo po lutowałem, możesz kupić zamiast kostek reflektorowych ze sklepu w Wesemie konkretne złączki wodoszczelne ale w/g mnie jest to zbędny wydatek bo nikt nie topi motocykla aż do linii reflektorów ( poza Gianim) o symbolu PP_080.008.07.05 lub zwykłe A.07128, nie mniej Ja kupiłem kostki za 2,50 zł/ szt. już sprawdzone w moim samochodzie takie same jeżdżą już 2 lata.
Komentarz
-
Pobór jest spory bo masz instalacje przy reglerze zrąbaną, kiedy podłączyłem dwa reflektory H4 Wesem przez przekaźniki ładowanie na włączonych światłach mijania lub drogowych miałem na poziomie około 12V, dopiero zrobienie dodatkowej masy od aku do ramy i pociągnięcie dodatkowego plusa od reglera prosto do aku poprawiło ładowanie i teraz przy włączonych światłach mam ponad 14 V.
Komentarz
-
Z ciekawości dzisiaj jeszcze raz dobiorę się do instalacji reglera, ale nie daję wiary, że to coś da. Ja muszę jeździć na jednej lampie, bo przy dwóch ładowanie powoli spada w okolice 12V, wypluwając całkowicie akuNajchętniej na chwilę pożyczyłbym od kogoś regler - na chwilę, dla testu. Z tego co widzę, to im wyższe obroty, tym niższe mam ładowanie, co dodatkowo komplikuje sprawę, bo po dłuższym przelocie w trasie aku jest niedoładowany
Komentarz
-
Zamieszczone przez ArturS Zobacz postaZ ciekawości dzisiaj jeszcze raz dobiorę się do instalacji reglera, ale nie daję wiary, że to coś da. Ja muszę jeździć na jednej lampie, bo przy dwóch ładowanie powoli spada w okolice 12V, wypluwając całkowicie akuNajchętniej na chwilę pożyczyłbym od kogoś regler - na chwilę, dla testu. Z tego co widzę, to im wyższe obroty, tym niższe mam ładowanie, co dodatkowo komplikuje sprawę, bo po dłuższym przelocie w trasie aku jest niedoładowany
Komentarz
-
Powalczyłem dzisiaj z kablami, bez rezultatuKabel z aku do reglera - niet. Kabel z obudowy reglera na silnik/ramę - nic z tego. Przy dwóch H4, po kilku minutach na wolnych obrotach aku ma ok 11.8V, czyli wypluwa go do końca. Na odłączonej kostce, prąd międzyfazowy od 20V do ok 60-70V na wyższych obrotach.
Ma ktoś ze śląska na chwilę pożyczyć regler?
Komentarz
Komentarz