Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

czyszczenie odbłyśników / wymiana lampy reflektora w ST

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #46
    Od środka masz jeszcze trzy śruby (10).
    Jedna na dole dobrze ją widać i łatwy jest do niej dostęp. Dwie wyżej po bokach trochę gorzej z dostępem.
    Jak odkręcisz tą dolną to łatwo namierzysz dwie następne (poprzez delikatne ruszanie będzie widać gdzie trzyma).
    ...tylko silnych los obdarza hojnie...

    Komentarz


      #47
      Te dwie pozostałe są b. blisko stelaża i ich dobrze przez to nie widać.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #48
        Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
        Te dwie pozostałe są b. blisko stelaża i ich dobrze przez to nie widać.

        Dzięki koledzy, faktycznie ciężko było się dostać. Mogę więc potwierdzić pogłoskę, że lampy od TDR 125 są H4 i pasują idealnie do XTZ 750 - wyciągamy stare razem z obudową i wkładamy nowe - 20 minut roboty + wymiana kostek do żarówek.

        Pozdrawiam
        Dominik

        Komentarz


          #49
          Czasami też trzeba drugą postojówkę podłączyć (jeśłi miało się wcześniej jedną).
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #50
            Zamieszczone przez DominikK Zobacz posta
            Dzięki koledzy, faktycznie ciężko było się dostać. Mogę więc potwierdzić pogłoskę, że lampy od TDR 125 są H4 i pasują idealnie do XTZ 750 - wyciągamy stare razem z obudową i wkładamy nowe - 20 minut roboty + wymiana kostek do żarówek.

            Pozdrawiam
            Dominik
            Zależy które lampy, w TDR są też H4/H1.
            "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

            Komentarz


              #51
              Zamieszczone przez xivo Zobacz posta
              A idzie taki patent w małej teresce zrobić? Próbował ktoś?
              Ale dalej chciałem powrócić do kwestii małej teresy z dwiema lampami - czy one są takich samych rozmiarów jak w ST?

              - - - Zaktualizowano - - -

              Zamieszczone przez _ja Zobacz posta
              ja kupiłem PES3.42220
              Szukałem takich na alledrogo i niestety ni widu ni słychu - skąd je wziąć

              Komentarz


                #52
                nie wszystko jest tam kuźwa, przecież od dawno wiadomo jak się szuka i jak czasem jest pomocny wujek google http://sklep.wesem.pl/3/6707/reflekt...owne_typu_pes3

                Komentarz


                  #53
                  dzięki
                  "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                  =>
                  Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                  Komentarz


                    #54
                    Ja dziś swoje wkleiłem ... tylko czekam na wyschnięcie kleju (bo kupiłem jakiś patex extra w sylikonie) i wcale nie był taki extra i jedna lampa się wypadła (ale klej nie związał). Zdrowo dołożyłem i czekam do jutra; niestety zdjęć nie robiłem, bo w temacie nie chciałem mącić - wszystko jest świetnie pokazane u ArturS ma zdjęciach z tym, że ja przestałem szybko bawić się nożykiem tylko wziąłem się ostro do roboty śrubokrętami, ale każdy ma swój pomysł na życie
                    Generalnie pierwsze wrażenie plastikowe, ale po wklejeniu wyglądają zacnie ... I zmieniłem przy okazji żarówki na 30/35w (chyba) bo bałem się, że dodanym do wessemów h4 60/55w alternator nie da rady - jeśli się mylę to mnie wyprostujcie, póki jeszcze nie skręciłem wszystkiego do kupy.
                    Ostatnio edytowany przez Gandalf; 3098.

                    Komentarz


                      #55
                      U mnie w XT600 na dwóch lampach alternator nie wyrabia. Alternator lub regulator, to się jeszcze okaże. Na razie mam tak, że na światłach mijania mam załączoną tylko jedną lampę, a na długich obie. Już na jednej H4 świeci bajka i to na żarówce marketowej, więc te 2x30W bym sobie odpuścił. No a jak daję długimi, to się dzień w nocy staje

                      Komentarz


                        #56
                        u mnie poszla kostka od regulatora po dluzszej (po 600-800 km dziennie) podrozy w duzym upale. Jak lampy byly skladane, ladowanie bylo ok. Po miesiacu uzytkowania w trudnych warunkach ladowanie na dwoch zarowkach spadlo do minumim. Wrocilem na jednej zarowce i tak teraz jezdze.

                        w nocy wrzucam druga zarowke. Podobnie jak ArturS, jak dowale dlugimi to widze wszystko! Juz na krotkich jest bajkowo. Po sezonie zamierzam sie pobawic z zarowkami, teraz mi sie nie chce.
                        Social media: Facebook | @maku_xtz on twiiter
                        Relacje Bośnia 2013 | Bałkany 2012 | Gruzja 2012 | Bałkany 2011

                        Komentarz


                          #57
                          Panowie co wy wiecie o nocy w dzień
                          Teraz testówka była w ktm rally w wawie, można sobie pożyczyć i przejechać sie z tym.
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #58
                            Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
                            Panowie co wy wiecie o nocy w dzień
                            Teraz testówka była w ktm rally w wawie, można sobie pożyczyć i przejechać sie z tym.
                            fajne światło , szkoda że kosztuje 1850 pln na www.enduro-tech.eu

                            Komentarz


                              #59
                              Trzeba włożyć całą lampę do piekarnika i stopniowo podgrzewać do około 50 stopni i klej puszcza... Sklejanie analogicznie: grzejemy i składamy

                              Komentarz


                                #60
                                wyciągnąłem szkła w całości bez rozbijania - wyczyściłem tą masę kitopodobną z przodu, potem od tyłu podgrzewałem opalarką i podważane cienkim śrubtakiem szło ładnie odeszło.
                                Lampy kupiłem (przez przypadek) większe. Chciałem PES2.42061, ale napisałem do Wesema, że nie potrzebuję ramki z tyłu jeśli coś to ułatwi. Pani oddzwoniła, że jak nie potrzebuje ramki to pewnie i te 4 łapki nie potrzebne więc proponuje lampy do ZETORA (PES2.42020 http://sklep.wesem.pl/3/6716/Reflekt...ypu_PES2#14480) fi 151 po 47 złotych za sztukę bez żarówek. Kupione, założone... weszły na farta bo środki się stykają, ale nic nie trzeba było przez to przerabiać. Osadzone na kleju montażowym Mammut

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X