Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Regulator napięcia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Daj spokój z radiatorem, rzeźbienie i kombinowanie. Tak samo wiatraczki.... To tylko półśrodki.
    Jeśłi masz teraz wydać 50 zł na regler z przesyłką, a później kupic nowy, to od razu kup nowy. Wykosztuj się, zaciśnij zęby i ciesz z czegoś porządnego. Będziesz miał spokój na długi czas i kilka razy w sezonie będziesz tylko sprawdzał stan styków.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #17
      Wiem co to znaczy nie mieć gotuwy przez chwile, sezon jeszcze na dobre sie nie zaczął więc proponował bym odłożyc teraz te 50zł i za miesiąc dołożyć 150 jak będziesz mial gotówe, może być tak że po założeniu tego taniego reglera usmaży się akumulator albo inne rzeczy i wtedy będziesz mial koszty na pewno większe niż 200zł
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #18
        hmmm ...coś w tym jest, może faktycznie przeczekam w końcu mrozy mają wrócić to i tak nie pojeżdżę

        Komentarz


          #19
          LukaSS i marcinjunak mają 100% racji, oryginalny jak w trasie mi siadł to zauważyłem po fakcie, na światłach mi zgasł i zamiast sprawdzić aku to ja że z górki asfaltowej, stromej to na pych, odpalił na 3 sekundy i wszystko poszło w cholerę. Regler spalony aku do śmieci moduł też podziękował takiemu traktowaniu i na dodatek w trasie dobrze, że tylko 50km od domu. Łączne koszta uwierz są dużo większe od dobrego regulatora.
          PS instalacja w naszych motorkach jest do kitu gdyż są w paru miejscach oryginalnie łączone kable do tego stare i przegrzane a jak wiadomo każde łączenie jest słabym punktem po tylu latach. Na przyszły sezon będę wymieniał cała instalacje dając trochę grubsze przewody, lepsze kostki i bez zbędnych połączeń po drodze (co prawda wyjdzie trochę więcej kabelków).

          Komentarz


            #20
            Mam do was taką prośbę- czy mógłby ktoś przypomnieć jakie wartości pomiarowe powinienem uzyskać?chodzi mi o
            prawidłowe napięcie na
            -akumulatorze przy wyłączonym silniki, oraz przy włączonym, jakie na regulatorze napięcia(na których kabelkach?-podejrzewam że na 3 białych)

            chce sprawdzić po podpięciu nowego regulatora czy wszystko ok z prądem
            Ostatnio edytowany przez peyter; 79.

            Komentarz


              #21
              Akumulator w dobrym stanie po naładowniu i odczekaniu np. doby powiniem mieć jakoś 12,7 V.

              Na starym forum była masa postów o napieciach i jak mierzyć.
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #22
                To może, pozbieramy dane pomiarowe dla diagnostyki ?
                W sensie wartości zwracane na reglerze po kolorach, aku, opory na kablach (normy).
                Puki co to ja jestem zainteresowany wartościami wyjść z reglera - bo padło mi aku i szukam przyczyny.
                http://www.informatyzacja.com

                Komentarz


                  #23
                  Był taki mój temat na starym forum. Spisałem dane ładowania, napięcia na reglerze, pobory prądu np przy włączonych światłach itd.
                  sigpic
                  "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                  "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                  Komentarz


                    #24
                    Głównie z lektury starego forum ale nie tylko wynika, że diagnostyka może wyglądać tak:

                    -Sprawdzenie akumulatora - poziom, gęstość i kolor elektrolitu, napięcie.
                    -Sprawdzenie alternatora - w kostce dochodzącej do reglera pomierzyć ze sobą białe kable wszystkich kombinacjach: 1 z 2, 1 z 3, 2 z 3. Napięcie powinno być jednakowe około 60v/70v
                    -Sprawdzenie regulatora - Napięcie wychodzące do akumulatora powinno być koło 13v prz 1200 obr/min do około 14,5-15,5v przy 5000 obr/min
                    -Sprawdzenie połączeń, kostek akumulator, alternator, regler.
                    http://www.informatyzacja.com

                    Komentarz


                      #25
                      Jednak kupuje porządny regler http://www.reg_mot.republika.pl/index.html RN 05. Jak na razie same superlatywy. Kto na takim jeździ? Czy na prawdę bezproblemowy?Czy może udało się komuś upalić?

                      Komentarz


                        #26
                        Rozumiem że nie kupiłeś wcześniej tego chłamu zalanego gumopodobną masą? To tylko szkoda kasy, mój znajomy kupił go w larssonie i od razu jak założył okazało się że jest zapsuty a o zrowcie nie było mowy.KASA W BŁOTO.
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz


                          #27
                          No to zamówiłem RN 05 .Gość bardzo rzeczowy, pytał jaka mi długość kabli zostawić i czy chce z kostką czy bez. Pytałem o gwarancje( bo w regulaminie pisze ze ma być nie naruszony przy zwrocie) powiedział że nawet jak zwrócę o cm krótszy to nic sie nie stanie byleby nie uwalić połowy przewodu. no to czekam

                          Komentarz


                            #28
                            Mam u siebie RN05 jak na razie regulator działa super. Poprzedni(Made in Tajwan)podczas pracy gorący wytrzymał 3 miesiące i się stopił.Wywaliłem kostkę,założyłem konektory regulator podczas swojej pracy ledwo ciepły, ładowanie ok, także polecam inwestować od razu http://www.reg_mot.republika.pl/index.html RN05.

                            Komentarz


                              #29
                              to jednak masz go na konektorach?bo ja go chyba zlutuje na stałe, a swoja drogą to po przejrzeniu oferty z allegro 200zł za rn5 nie jest ogromna inwestycją (w końcu to do mnie dotarło ) bo na allegro są i takie za 250 i 350 zł a i też nic nie wiadomo o nich

                              Komentarz


                                #30
                                Ja miałem RN05. Jeździłem na moto rok i nic się przez ten czas nie stało, Miałem go zamontowanego na konektorach za pomocą wielkiej wtyczki z malucha. Oczywiście co jakiś czas kontrola czy wszystko działa poprawnie.
                                BYŁA I POZOSTANIE NA ZAWSZE W MEJ PAMIĘCI
                                YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 89' CHESTERFIELD


                                Ja tu tylko sprzątam

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X