Rozrusznik nie krecił, wiec naładowałem aku. Ale dalej jakoś, tylko obrucil z pol razu. Podłaczyłem sie pod aku z mojej c4 2,5 tdi. Niestety moto nie odpaliło. Rozrusznik " niema siły " obrucic. Na woltomierzu w aucie widze ze w czasie krecenia spada gwałtownie ładowanie. Myślę że coś pożera prąd albo rozrusznik, jakby jakiś "zatarty" ?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Nie kręci rozrusznik.
Zwiń
X
-
Mogą być zużyte szczotki, przepalone uzwojenie w rozruszniku, zatarcie raczej odpada bo zaciera się stopniowo. Przekaźnik rozrusznika jest okej? Trzeba by zmierzyć czy do rozrusznika trafia 12V, i samą rezystancję uzwojeń. Nie wiem jak w 750 wygląda sprawa dekompresji, może coś się przycięło? A sprzęgło rozrusznika się nie odzywa?
-
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaMogą być zużyte szczotki, przepalone uzwojenie w rozruszniku, zatarcie raczej odpada bo zaciera się stopniowo. Przekaźnik rozrusznika jest okej? Trzeba by zmierzyć czy do rozrusznika trafia 12V, i samą rezystancję uzwojeń. Nie wiem jak w 750 wygląda sprawa dekompresji, może coś się przycięło? A sprzęgło rozrusznika się nie odzywa?
Komentarz
-
To spróbuj ręcznie obrócić wał przy pomocy klucza. Może sprzęgiełko się rozleciało, ale to musi się wypowiedzieć ktoś kto zna jego budowę i się orientuje czy ten element siada. W 660 ktoś wymieniał bo przepuszczało, ale spróbuj najpierw ręcznie obrócić. Ustaw wał w gmp i spróbuj przekręcić (teoretycznie będzie mu lżej). A co do terkotania, to terkocze rozrusznik czy przekaźnik?Ostatnio edytowany przez małoś86; 2539.
Komentarz
-
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaTo spróbuj ręcznie obrócić wał przy pomocy klucza. Może sprzęgiełko się rozleciało, ale to musi się wypowiedzieć ktoś kto zna jego budowę i się orientuje czy ten element siada. W 660 ktoś wymieniał bo przepuszczało, ale spróbuj najpierw ręcznie obrócić. Ustaw wał w gmp i spróbuj przekręcić (teoretycznie będzie mu lżej). A co do terkotania, to terkocze rozrusznik czy przekaźnik?
Komentarz
-
Żeby wyeliminować przekaźnik (jego cewkę, bądź styki), zmostkuj na nim te śruby do których przykręcone są grube przewody. Na chwilę oczywiście, zewrzyj jakimś kluczem. Jak zakręci to wina przekaźnika, jak będzie terkotać to najprawdopodobniej sprzęgiełko. Śruby mostkuj na włączonym zapłonie oczywiście
Komentarz
-
Zamieszczone przez małoś86 Zobacz postaŻeby wyeliminować przekaźnik (jego cewkę, bądź styki), zmostkuj na nim te śruby do których przykręcone są grube przewody. Na chwilę oczywiście, zewrzyj jakimś kluczem. Jak zakręci to wina przekaźnika, jak będzie terkotać to najprawdopodobniej sprzęgiełko. Śruby mostkuj na włączonym zapłonie oczywiście
Komentarz
-
Zamieszczone przez szafura Zobacz postaWyciągnij rozrusznik na stół i go sprawdź jak należy rozkręcając, bo takie gdybanie to bez sensu moim zdaniem..
Komentarz
-
Ogólnie to dzisiaj jeszcze raz podłączyłem się pod aku od auta ale innymi przewodami. Motocykl długo kręcił i odpalił. Akumulator motocykla, szlak trafił całkiem. Juz kupiłem drugi. Jak będę miał czas to chyba i tak wyjmę rozrusznik i profilaktycznie przejrzę. Bo dziwi mnie że musi tak długo kręci zanim odpali. Kiedyś czytałem że jest jakaś kostka która "kradnie" prąd i że warto ją wyeliminować.
Komentarz
-
Zamieszczone przez marduk1 Zobacz postaOgólnie to dzisiaj jeszcze raz podłączyłem się pod aku od auta ale innymi przewodami. Motocykl długo kręcił i odpalił. Akumulator motocykla, szlak trafił całkiem. Juz kupiłem drugi. Jak będę miał czas to chyba i tak wyjmę rozrusznik i profilaktycznie przejrzę. Bo dziwi mnie że musi tak długo kręci zanim odpali. Kiedyś czytałem że jest jakaś kostka która "kradnie" prąd i że warto ją wyeliminować.
zobacz po krótszym postoju, jak jeszcze paliwo jest w komorach pływakowych i jakiś tam poziom trzyma powinna palić szybciej albo od razu.
Duże znaczenie ma też poziom paliwa w zbiorniku i szczelność zasilania podciśnienia do pompy.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz