Pisałem o tym termowłączniku bo motoryzacyjnie jestem w latach 90tych 
Wtedy w obudowie są (poza termostatem) dwa ustrojstwa. Czujnik włączający wiatrak i czujnik dający sygnał na kontrolkę.
W xt660z jest na pewno jak napisał Kornik i to się zgadza z tym co piszesz o trzech zakresach pracy 20 80 110 st C.
Pozostaje - tak jak pisze Junak kwestia korka i sprawdzenia elektryki.
Korek sprawdza się pompując czymś i mierząc ciśnienie otwarcia (czy podciśnienie dla łatwiejszej roboty), raczej nie da się tego zrobić w garażu - dobrze piszę??
Sprawdź elektrykę i może da się pomierzyć oporności czujnika np gotując go w garnku.
Przy 10 min pracy na postoju chyba może się przegrzać, może się przejedz po szosie i sprawdź.
Pisałem zanim pojawił się wpis Kornika, coś mnie wylogowało.

Wtedy w obudowie są (poza termostatem) dwa ustrojstwa. Czujnik włączający wiatrak i czujnik dający sygnał na kontrolkę.
W xt660z jest na pewno jak napisał Kornik i to się zgadza z tym co piszesz o trzech zakresach pracy 20 80 110 st C.
Pozostaje - tak jak pisze Junak kwestia korka i sprawdzenia elektryki.
Korek sprawdza się pompując czymś i mierząc ciśnienie otwarcia (czy podciśnienie dla łatwiejszej roboty), raczej nie da się tego zrobić w garażu - dobrze piszę??
Sprawdź elektrykę i może da się pomierzyć oporności czujnika np gotując go w garnku.
Przy 10 min pracy na postoju chyba może się przegrzać, może się przejedz po szosie i sprawdź.
Pisałem zanim pojawił się wpis Kornika, coś mnie wylogowało.
Komentarz