Działa
Jadę go przegonić kilka km
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Babcia lubi wypić llitr oleum na tysia
Zwiń
X
-
Jak to się mówi, "Nie chwal dnia przed zachodem słońca"
Uszczelka pod głowicą już się poddała.
Ledwo 60km
Trzeba było od razu szukać czegoś z wyższej półki. A więc koledzy, jaka UPG? Cały zestaw zbędny. Wystarczy jedna uszczelka. Athena może być?
Larsson Polska - dostawca techniki motocyklowej, skuterowej i warsztatowej. Dystrybutor renomowanych marek: Yuasa, RK, TRW, EBC, NGK, JM Products, Hiflo, Vesrah, Motul, Osram.
nawet w hurcie więcej kosztuje niż ten mój komplet
Ostatnio edytowany przez ArturS; 427.
Komentarz
-
Zakładają Athene, oryginały, No Name.... w zależności od wielkości portfela klienta
A co miałeś założonego, jaka firma, że się poddała? Kto skręcał głowicę? Klucz dynamometryczny, "na oko" czy z prawdziwy fachowiec z czuciem?
A Athena może być, bardzo dobre ma produkty, niedawno zaczęła robić - już na poważnie - do sportu samochodowego i daje rade.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Na forum yamahaxt napisali, że być może źle założyłem ślizg łańcucha rozrządu i stąd szuranie - jeden taki przypadek był. A faktycznie nie zwracałem na to uwagi - byle góra wpadła w rowek i tyle. A uszczelki GASKET. Wszystko skręcane kluczem dynamometrycznym.Ostatnio edytowany przez ArturS; 427.
Komentarz
-
Tak wracając do hałasu... czy to czasem nie było takie dość ciężkie "napitalanie" metaliczne? tylko nie takie cykanie a raczej walenie młotkiem w kowadło?
Bo u mnie tak właśnie zaczynała hałasować jak puszczały te śruby i po prostu głowica napitalała przez uszczelkę w cylinder. Takie ruchy niewielkie, ale przy tym ciśnieniu dość głośne.
Komentarz
-
Tak jak pisałem Ci na forum yamahyxt.pl
Jeżeli to tylko lekki szum to nie przejmowałbym się. Pierścienie pracują po honowanej powierzchni, mogą szumieć.
Jeśli jednak napieprza głośno w formie stuków lub szum nie jest szumem tylko głośnym hałasem to chyba warto zajrzeć do wnętrza...
Tam nie za bardzo jest co spierdzielić przy składaniu.
Przed zdjęciem cylindra sprawdź jednak gładź. Jak nie ma pionowych rys zostaw jak jest.
Zwróć uwagę przy składaniu na:
1. przedni ślizg łańcuszka rozrządu i jego zamocowanie dolne.
2. ustawienie rozrządu i dokręcenie śrub w górnych kołach zębatych łańcuszka rozrządu. Skręć je na klej do gwintów.
3. przy rozkręcaniu czterech głównych śrub mocujących głowicę sprawdź czy nie odkręcają się zbyt luźno.
4. przy składaniu oczywiście napinacz łańcuszka rozrządu ma być zdjęty :-) Zakładasz go po ustawieniu i złożeniu rozrządu.
Powodzenia!
Co do UPG - zorientuj się ile kosztuje oryginał Yamahy, jak nie zabije ceną to kup oryginał.
Komentarz
-
Od zdjęcia 34 wzwyż to co porozbiórce: https://picasaweb.google.com/1034218...64198788796898
Szpilki się normalnie odkręciły - było "cyknięcie" (po użyciu pewnej siły), a dalej już palcami. Pionowe ryski się pojawiły, ale są płytsze niż honowanie. Jak podnosiłem głowicę, to się trochę oleju wlało do środka razem z wypaloną farbą z uszczelki. Szurania nie udało się nagrać, znaczy ja je słyszę, bo wiem jak silnik wcześniej chodził.
Komentarz
Przejechałem kilka km i odstawiłem do garażu. Później dalsza część docierki tak, żeby jutro wymienić olej.

Komentarz