To w ramie to siateczkowy filterek podobny do tego w kraniku on głównie ma wyłapać jakieś większe ciała obce ,które mogły wpaść przy odkręconym bagnecie,ja rozbieram to i płuczę co 2-3 wymianę oleju ale zasadniczo za wiele syfu tam nie ma
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Syndrom suchego bagnetu
Zwiń
X
-
Ja proponuję spuścić cały olej i sprawdzić ile go jest. Jeżeli jest za mało to szukać przyczyny. Moja 660 przechodziła generalny remont w profesjonalnym warsztacie. Po remoncie 100 km i spaliła 4 l oleju. Okazało się że uszczelniacze zaworów, które na oko były ok, nie nadawały się. Zmiana uszczelniaczy i przejeździłem cały sezon. Zużycie oleju 0.
Komentarz
-
Zamieszczone przez mietek Zobacz postaSpuściłem olej i odmierzyłem dwa litry (olej zlany z ramy i silnika). Dolałem jeszcze pół litra i olej zaczął pokazywać się na bagnecie. Jest jakiś postęp. Ale jakby nie patrzeć terera połknęła prawie litr oleju.
a przy zakupie nie miałeś przypadkiem przebiegu pomiędzy 30-40 tyś km?"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
-
heheTake care of your Tenere she will take care of you
http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html
Komentarz
-
Zamieszczone przez mietek Zobacz postacoś koło tego było, a dlaczego pytasz ?
Czyli de facto nie wiesz jaki masz przebieg, więc się nie ma co dziwić, że bierze tyle oleju, może już czas na remont."Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
-
Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz postapotem kupisz moto innego koloru--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Mój znajomy mówił, że motocykl na pewno ma cofnięty licznik. Widać po zawieszeniu podobno itd. Dolałem olej, wszystko teraz jest w porządku olej można sprawdzić nawet po dłuższym postoju. Wymieniłem tarczę (dzięki Łukasz). Wszystko gra i mam nadzieję, że nie będę miał więcej problemów. Muszę przyzwyczaić się do bardzo częstego kontrolowania oleju i już. Motocykl już pewnie wysłużył swoje, i pobór oleju to nic strasznego.
Komentarz
-
Zamieszczone przez mietek Zobacz postaMój znajomy mówił, że motocykl na pewno ma cofnięty licznik. Widać po zawieszeniu podobno itd. Dolałem olej, wszystko teraz jest w porządku olej można sprawdzić nawet po dłuższym postoju. Wymieniłem tarczę (dzięki Łukasz). Wszystko gra i mam nadzieję, że nie będę miał więcej problemów. Muszę przyzwyczaić się do bardzo częstego kontrolowania oleju i już. Motocykl już pewnie wysłużył swoje, i pobór oleju to nic strasznego."Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
-
Zamieszczone przez rootolf Zobacz postaSpokojnie, z czasem, jak wyczujesz motocykl, to będziesz wiedział, po jakiej jeździe i kiedy musisz spojrzeć na bagnet
Zimą sprawdz ciśnienie sprężania z próbą olejową i wyjdzie wtedy co jest nie tak.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
Komentarz