Zakładam temat żeby ci bardziej i ci mniej fachowi wypowiedzieli się i doradzili mi w kwestii remontu mojej Teresy
Klamka zapadła robię remont ale nie tak od razu, teraz chcę kupić 3/4 gratów do końca lata może ciutek dłużej a w między czasie cieszyć się jazdą moją Teresą jeszcze przez ten sezon
Gadałem z znajomym mechaniorkiem i powiedział mi tak.
-Przy dużych pojemnościach rzadko kiedy zdaje egzamin sama zmiana pierścionków.
-Robić szlif i nowe tłoki wraz z pierścionkami. Mówił że wossnera za jakies 500-600 zł kupi a to już razy 2
-doliczyć szlif to ze 200zł pewnie
-Regeneracja głowicy w zależności w jakim jest stanie. W najgorszym przypadku pójdą też popychacze z czego jeden coś około 100 zł razy 10 to około 1000
-Planowanie
-Uszczelki
-Robota
-Fajnie by było jeszcze go prysnąć i odświerzyć(cały moto) bo już zrysowany trochę
Ogólnie jeśli się zdecyduje to żebym szykował 4000 zł lekką ręką. Teraz pytanie, jeśli dół jest dobry ale już trochę ma to czy jak zrobię górę to zaraz dół nie poleci ?
Czekam na wasze opinie ewentualnie potępienie
Klamka zapadła robię remont ale nie tak od razu, teraz chcę kupić 3/4 gratów do końca lata może ciutek dłużej a w między czasie cieszyć się jazdą moją Teresą jeszcze przez ten sezon
Gadałem z znajomym mechaniorkiem i powiedział mi tak.
-Przy dużych pojemnościach rzadko kiedy zdaje egzamin sama zmiana pierścionków.
-Robić szlif i nowe tłoki wraz z pierścionkami. Mówił że wossnera za jakies 500-600 zł kupi a to już razy 2
-doliczyć szlif to ze 200zł pewnie
-Regeneracja głowicy w zależności w jakim jest stanie. W najgorszym przypadku pójdą też popychacze z czego jeden coś około 100 zł razy 10 to około 1000
-Planowanie
-Uszczelki
-Robota
-Fajnie by było jeszcze go prysnąć i odświerzyć(cały moto) bo już zrysowany trochę
Ogólnie jeśli się zdecyduje to żebym szykował 4000 zł lekką ręką. Teraz pytanie, jeśli dół jest dobry ale już trochę ma to czy jak zrobię górę to zaraz dół nie poleci ?
Czekam na wasze opinie ewentualnie potępienie
Komentarz