Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Yamaha xtz 750 remunt

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #61
    Konkret: w tych gaźnikach wykręcanie wzbogaca mieszankę PRAKTYCZNIE TYLKO NA JAŁOWYCH OBROTACH.
    Moja ocena: szczerze pisząc, nie wnikając już w szczegóły: w ten sposób nie dojdziesz do ładu z gaźnikami.
    Moja rada: jeśli chcesz mieć z tego pożytek w przewidywalnej przyszłości to oddaj sprawę do zrobienia komuś z pojęciem, bo z obecnego poziomu, zanim nauczysz się regulować gaźniki, to upłynie baaardzo dużo wody w Wiśle. Szkoda frustracji.
    Jeśli chcesz powalczyć: dziś na innym forum kolega bardzo ładnie na takie tematy się naprodukował, nie będę się powtarzał: http://lc4.pl/index.php?topic=314.ms...cseen#msg11751

    pzdr, Adam
    sigpic

    Komentarz


      #62
      Dzięki za ciekawy materiał
      Ogólnie rzecz biorąc chce trochę sam się nauczyć wszystkiego w tym moto, ale to powoli. Tak jak mówisz, wiele wody upłynie w wiśle zanim się nauczę. To co zrobiłem na dzień dzisiejszy:
      -regulacja zaworów
      -czyszczenie gaźników
      -regulacja poziomu paliwa
      -ogólna regulacja gaźników(min. Domowej roboty synchro)
      Bardzo dużo dały w motocyklu i jestem naprawdę bardzo zadowolony. Ktoś może stanie z boku i powie masz gaźniki do regulacji ale w porównaniu do tego co było to jest niebo a ziemia.

      Komentarz


        #63
        Odświeżam temat.
        Na początku lipca mam wyjazd na Mazury potem nad morze a dalej to się okaże :p Remont trochę się przyśpieszył i już odwrotu nie ma. Mogłem zrobić małą fotorelację ale jakoś nie przyszło mi do głowy
        Kupiłem nowe gaziory te od ducati do małej przeróbki koszt 999 zł
        Głowica poszła do regeneracji, prowadnice w super stanie, zawory trochę podklepane, będą toczone, gniazda nie siadły mocno więc jest co ratować, pójdzie frez, planowanie i regulacja. Koszt 700 zł
        Uszczelniacze zaworowe 110 zł
        Łańcuszek rozrządu 210zł
        Uszczelka pod głowice 130zł
        Opona Mitas e09 140/80/17 Dakar 260zł
        Ktoś powie że zwariowałem że pompuje kase w 23 letni motocykl ale raz się żyje pytanie mam, jak wyjąć tą zębatkę/ tuleję z zębatką w pompie oleju która napędza łańcuszek rozrządu, ona zejdzie ściągaczem czy jak ? bo nie mam tak małego ściągacza. Cały remont robię sam, nie ufam już mechaniorom :p

        Komentarz

        Pracuję...
        X