Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jazda na continental tkc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] jazda na continental tkc

    Witam ,zmieniłem opony na tkc continental w naszych rozmiarach ,przód oraz tył ,nowe opony ,wcześniej jazda na anakee ,tourance,mitas 09,kurcze teraz ,czy to normalne że przy 120 km/h trzęsie jak cholera,koła wyważone ,z przodu wilbers z regulacją ,nowe łożyska komplet przód tył oraz zdawcza zębatki nie wiem o co chodzi? wcześniej na anakee 180 km/h bez problemu ,czy to normalne?

    #2
    tkc to kostka wiec bedzie troszke innaczej niz na ananke... ananke to typowa szosówka a tkc szosówka bardziej uterenowiona kazda kostke niestety czuć

    Komentarz


      #3
      Właśnie kurier mi dostarczył tck i mitasa e09 dakar. W sobotę założę i będę testował
      Szosówki brzydko na Tenerce wyglądają

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez Sadek Zobacz posta
        Właśnie kurier mi dostarczył tck i mitasa e09 dakar. W sobotę założę i będę testował
        Szosówki brzydko na Tenerce wyglądają
        E09 Dakar się nie opłaca. Zwykła E09 wystarczy a mieszanka gumy jest taka sama.
        A dakar nie dość że droższy to twardszy i trudniej go później zdjąć w razie W.
        Ale zastaw dobry Tkc+E09
        ...tylko silnych los obdarza hojnie...

        Komentarz


          #5
          no czyli normalne ,dziś jechałem trochę po szutrach ,dziurach -jura krakowska, rewelacja na tych oponach i sprężynach wilbersa polecam ,mały wydatek a warto,natomiast po szosie z większymi prędkościami można zapomnieć o jakimś komforcie *coś za coś

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez Sadek Zobacz posta
            Właśnie kurier mi dostarczył tck i mitasa e09 dakar. W sobotę założę i będę testował
            Szosówki brzydko na Tenerce wyglądają
            Brzydko? Wujowo! Mam na tyle, beznadzieja z wyglądem ale za to cichutko, nie trzęsie i pewnie się składa w szybkich łukach Conti Trail Attack.
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez Mario Zobacz posta
              no czyli normalne ,dziś jechałem trochę po szutrach ,dziurach -jura krakowska, rewelacja na tych oponach i sprężynach wilbersa polecam ,mały wydatek a warto,natomiast po szosie z większymi prędkościami można zapomnieć o jakimś komforcie *coś za coś
              E tam, do 180 spokojnie można jeździć ale powyżej 120 to już zawias robi robotę czego w teresie po prostu nie ma.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                trzęsie przód czy tył ?

                przód: sprawdź podczas jazdy czy widać, że lagi pracują góra dół na równej nawierzchni - jesli tak to może opona nie trzyma obrysu (miałem tak 3 tyg temu na nowej kostce) - jesli bardzo przeszkadza spróbuj pronownie założyć oponę

                u mnie trzęsło - bo opona (kostka maxxis) niedokładnie wskoczyła na rant, spuściłem powietrze, posmarowałem jeszcze raz, pyknałem 5atm - i wskoczyło
                i bez wyważania przy 120 kmh troszkę komfort mniejszy niż na szosowych, ale nie trzęsie jakoś tragicznie
                ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                Komentarz


                  #9
                  Dzięki za podpowiedzi,no Kamilltee może i masz racje ,przód bardziej trzęsie ta opona tck 80 ,była wcześniej na innej feldze i pracowała z na starych sprężynach ,teraz są progresywne z regulacją nowy olej i super dohamowania zakręty i pewność prowadzenia, ale jak tylko minie magiczne 120 km/h to mam wrażenie że moto zaraz się rozpadnie,jeszcze dokładnie nie regulowałem lag muszę to zrobić ,jeszcze jedno moto wpada w dziwne wibracje, może te drgania od silnika ?Wcześniej tego nie było ,po założeniu nowych kół ,obniżenia iglic na przedostatni ząbek,zmianie sprężyn,montażu scoota,było ok .Teraz muszę szukać przyczyn tych objawów.

                  Komentarz


                    #10
                    Z tym hamowaniem na TKC to uważaj. Ja ściąłem kostki przedniej opony na jednym przelocie 200, czy 300km po asfaltowych winklach w RO. A jak już się wyząbkują to robi się niezły wyjec

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez giani xtz Zobacz posta
                      E09 Dakar się nie opłaca. Zwykła E09 wystarczy a mieszanka gumy jest taka sama.
                      Ale zastaw dobry Tkc+E09
                      Ogulnie to chciałem 140 a ziomek miał tylko taką w wersji dakar, różnica między e09 130 a e09 140 dakar to 27 zl u niego
                      Po prostu chciałem 140.
                      W innych sklepach różnica miedzy normalną 130 a 140 wahała się od 50 do 80 zl.

                      Komplet tkc + e09 dakar kosztował mnie 540 z przesyłką, najlepsze ze na drugi dzień od zamówienia już przyszły ale jeszcze nie założyłem bo w robocie byłem :/

                      Komentarz


                        #12
                        A może jakimś cudem nowe sprężyny wpadają w rezonans wymuszony przez kostkę na oponie. Jak może to wrzuć stare preżyny i zobacz czy będzie to samo.
                        Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!

                        Komentarz


                          #13
                          Ostatnio zmieniłem tylną oponę na metzeler tournace a wcześniej była koreanska shinko. Teraz jest pieknie a wcześniej miałem objawy jakbym miał zósemkowane koła. Okazało się że ten koreański szajs był odpowiedzialny za fatalne prowadzenie motocykla.

                          Komentarz


                            #14
                            a może to są skutki jazdy na oponach, które nie są tak naprawdę nam potrzebne? bo się jeździ na tym co modne? bo wszyscy wkoło mówią, że "ale zajebiście wygląda"?
                            Jest sens jeździć na kostkach na asfalcie, bo fajnie wygląda?
                            Myślę, że w zdecydowanej większości używania motocykla przez tu obecnych, to używanie opon np Conti Escape jest oponą z dużym zapasam mozliwości.
                            ...tak sobie tylko podsumowujÄ™, po przeczytaniu, te "oponowe dywagacje"

                            Komentarz


                              #15
                              To po co enduro jak jazda po asfalcie ino? A po polnej drodze to WSK czy MZ też jeździła nieźle. Conti to opona typowo asfaltowa, podobnie tourance itp. Wolę mieć kostki na asfalcie niż ich nie mieć w terenie, choćby to było tylko (teren) 10-20% jazdy na moto. Rehabilitacja droga jest, a łatwiej uważać na asfalcie mokrym. No, chyba że ktoś lubi jeździć po polnych drogach "na pająka" 40km/h...
                              hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                              Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X