Witam ,zmieniłem opony na tkc continental w naszych rozmiarach ,przód oraz tył ,nowe opony ,wcześniej jazda na anakee ,tourance,mitas 09,kurcze teraz ,czy to normalne że przy 120 km/h trzęsie jak cholera,koła wyważone ,z przodu wilbers z regulacją ,nowe łożyska komplet przód tył oraz zdawcza zębatki nie wiem o co chodzi? wcześniej na anakee 180 km/h bez problemu ,czy to normalne?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
jazda na continental tkc
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Sadek Zobacz postaWłaśnie kurier mi dostarczył tck i mitasa e09 dakar. W sobotę założę i będę testował
Szosówki brzydko na Tenerce wyglądają
A dakar nie dość że droższy to twardszy i trudniej go później zdjąć w razie W.
Ale zastaw dobry Tkc+E09...tylko silnych los obdarza hojnie...
Komentarz
-
Zamieszczone przez Sadek Zobacz postaWłaśnie kurier mi dostarczył tck i mitasa e09 dakar. W sobotę założę i będę testował
Szosówki brzydko na Tenerce wyglądająMam na tyle, beznadzieja z wyglądem ale za to cichutko, nie trzęsie i pewnie się składa w szybkich łukach
Conti Trail Attack.
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Zamieszczone przez Mario Zobacz postano czyli normalne ,dziś jechałem trochę po szutrach ,dziurach -jura krakowska, rewelacja na tych oponach i sprężynach wilbersa polecam ,mały wydatek a warto,natomiast po szosie z większymi prędkościami można zapomnieć o jakimś komforcie *coś za cośBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
trzęsie przód czy tył?
przód: sprawdź podczas jazdy czy widać, że lagi pracują góra dół na równej nawierzchni - jesli tak to może opona nie trzyma obrysu (miałem tak 3 tyg temu na nowej kostce) - jesli bardzo przeszkadza spróbuj pronownie założyć oponę
u mnie trzęsło - bo opona (kostka maxxis) niedokładnie wskoczyła na rant, spuściłem powietrze, posmarowałem jeszcze raz, pyknałem 5atm - i wskoczyło
i bez wyważania przy 120 kmh troszkę komfort mniejszy niż na szosowych, ale nie trzęsie jakoś tragicznieST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Dzięki za podpowiedzi,no Kamilltee może i masz racje ,przód bardziej trzęsie ta opona tck 80 ,była wcześniej na innej feldze i pracowała z na starych sprężynach ,teraz są progresywne z regulacją nowy olej i super dohamowania zakręty i pewność prowadzenia, ale jak tylko minie magiczne 120 km/h to mam wrażenie że moto zaraz się rozpadnie,jeszcze dokładnie nie regulowałem lag muszę to zrobić ,jeszcze jedno moto wpada w dziwne wibracje, może te drgania od silnika ?Wcześniej tego nie było ,po założeniu nowych kół ,obniżenia iglic na przedostatni ząbek,zmianie sprężyn,montażu scoota,było ok .Teraz muszę szukać przyczyn tych objawów.
Komentarz
-
Zamieszczone przez giani xtz Zobacz postaE09 Dakar się nie opłaca. Zwykła E09 wystarczy a mieszanka gumy jest taka sama.
Ale zastaw dobry Tkc+E09
Po prostu chciałem 140.
W innych sklepach różnica miedzy normalną 130 a 140 wahała się od 50 do 80 zl.
Komplet tkc + e09 dakar kosztował mnie 540 z przesyłką, najlepsze ze na drugi dzień od zamówienia już przyszłyale jeszcze nie założyłem bo w robocie byłem :/
Komentarz
-
a może to są skutki jazdy na oponach, które nie są tak naprawdę nam potrzebne? bo się jeździ na tym co modne? bo wszyscy wkoło mówią, że "ale zajebiście wygląda"?
Jest sens jeździć na kostkach na asfalcie, bo fajnie wygląda?
Myślę, że w zdecydowanej większości używania motocykla przez tu obecnych, to używanie opon np Conti Escape jest oponą z dużym zapasam mozliwości.
...tak sobie tylko podsumowujÄ™, po przeczytaniu, te "oponowe dywagacje"
Komentarz
-
To po co enduro jak jazda po asfalcie ino? A po polnej drodze to WSK czy MZ też jeździła nieźle. Conti to opona typowo asfaltowa, podobnie tourance itp. Wolę mieć kostki na asfalcie niż ich nie mieć w terenie, choćby to było tylko (teren) 10-20% jazdy na moto. Rehabilitacja droga jest, a łatwiej uważać na asfalcie mokrym. No, chyba że ktoś lubi jeździć po polnych drogach "na pająka" 40km/h...hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC
Komentarz
Komentarz