Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jazda na continental tkc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Reasumując:
    TKC kupuje się z potrzeby nie lansu, ze świadomością, że w terenie super, a na asfalcie głośno i z wibracjami (coś za coś)
    PS: to do tych, którzy nie wjeżdżają w błoto i jeźdzą autostradami do Chorwacji, a chcą kupić TKC... na takie jazdy są lepsze opony

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez DanielD Zobacz posta
      ... na takie jazdy są lepsze opony
      Np. k60. Jak dotąd mi pasują. A że nie robią w błocie i glinie na to są inne gumy.

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez DanielD Zobacz posta
        Reasumując:
        TKC kupuje się z potrzeby nie lansu, ze świadomością, że w terenie super, a na asfalcie głośno i z wibracjami (coś za coś)
        PS: to do tych, którzy nie wjeżdżają w błoto i jeźdzą autostradami do Chorwacji, a chcą kupić TKC... na takie jazdy są lepsze opony
        Dlatego kupiłem na tył "szosówkę", na przód w kolejnym sezonie też coś podobnego założę Plusy: cisza, nie trzęsie, pewność trzymania w zakrętach i przy mokrej nawierzchni.... Jakbym miał śmigać też w terenie to uciułałbym na drugi komplet felg, które zakładałbym przed wyjazdem w błoto. Lipa moim zdaniem zmieniać opony - niszczy się opona, felga, dętka i ręce od wachlowania łyżkami
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #19
          No tak, tylko jazda ST tylko po czarnym to troche bez sensu...sa do tego lepsze sprzety... a jak cie podkusi przeleciec fajnym zauwazonym szutrem a za zakretem bedzie bloto... Jestem zdania ze w takim motocyklu minimum to K60, szosowe gumy sa do plastików a to w końcu enduro (niektórzy mówią turystyczne)
          Enduro nie klęka
          R 1100 GS '99 - limonka
          Pajero 3.2 DiD '03

          Komentarz


            #20
            Bo jest turystyczne, zobacz co na folderach reklamowych Yamaha 20 lat temu pokazywała, nie tylko piach czy błoto

            Po czarnym jest sens, pojedz gdzieś w szybkie winkle w góry, zobaczysz że swoim enduro poobjeżdzasz wiele typowych szosówek. Dobra ale nie o tym temat
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #21
              dla mnie sens ma ..... lecę sobie po ancfalcie przez wieś 50-60 ... kończy się ancfalt i lecę sobie dalej 70- 90 ... to jest piękne i tu zaczyna się logiczne wytłumaczenie używania kostek ....

              PS Daniel - dla większości ludzików zabierających głos w tym temacie kostki są esencją jazdy na xtz .... bez nich to jak ... ...
              Ostatnio edytowany przez czeczen; 402.

              Komentarz


                #22
                Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
                mineta przez folijkę ...
                nie poznaje kolegi... heheheh

                Komentarz


                  #23
                  przepraszam.... zapędziłem się!!! moderatorzy!!! ratunku!!!!

                  a sam se poradziłem!!!
                  Ostatnio edytowany przez czeczen; 402.

                  Komentarz


                    #24
                    Dobreeee
                    Enduro nie klęka
                    R 1100 GS '99 - limonka
                    Pajero 3.2 DiD '03

                    Komentarz


                      #25
                      Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
                      dla większości ludzików zabierających głos w tym temacie kostki są esencją jazdy na xtz .... bez nich to jak ... ...
                      jak bym powiedział, że dla większości tkc to terenowa guma
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #26
                        Jest nawet morał tej historii- Chcesz jeździć bezpiecznie zakładaj gumki z kostką

                        Komentarz


                          #27
                          Ja TKC uwielbiam, ale jak shimmy przy 150 załapałem, to aż duże oczy zrobiłem.
                          Łożyska i zawias OK, TKC troche wyząbkowana była, ale to raczej nieuniknione, jak po piasku chcesz poszaleć i nie masz ze sobą pompki

                          Komentarz


                            #28
                            Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
                            dla mnie sens ma ..... lecę sobie po ancfalcie przez wieś 50-60 ... kończy się ancfalt i lecę sobie dalej 70- 90 ... to jest piękne i tu zaczyna się logiczne wytłumaczenie używania kostek ....
                            Hmm... takie osiągnięcia (szutrówki), a nawet szybsze niż 70-90 mam na ContiEscape, która wg niektórych jest oponą typowo szosową. W delikatne błotko też wjechałem kilka razy i na asfalcie nic mi nie wiadomo o wibracjach.
                            Fajna oponą (dość uniwersalną), nad którą się teraz zastanawiam jest Sirac Michelina. Anakee typowo na asfalt, TKC w krzaczory, a Sirac wydaje mi się pośrednim pomiędzy nimi.

                            Komentarz


                              #29
                              Z fajnych oponek "pomiędzy" jest jeszcze Metzeler Enduro 3 Sahara - byłem (pozytywnie) zaskoczony jej możliwościami lekko-terenowymi. Na asfalcie przyjemna, choć w starszych egz. trzeba już uważać gdy jest mokro. Tylko droga...
                              sigpic

                              Komentarz


                                #30
                                To ja jakiegoś farta miałem do TKC80 - 3 komplety i zero wibracji. Tyle, że ja jeśli osiągałem prędkości powyżej 120km/h to raczej na chwilę. Nawet przy VMax (ok 160-170km/h) było spokojnie. Nawet moje zużycie bieżnika jesty inne niż standardowe, tył wystarcza mi na 15-16kkm ( do zera na środku) , przód nawet na 26-28kkm i nie jest to zjeżdżenie do łysego).
                                Ja jestem bardzo zadowolony z tych opon.
                                Ale na szosę i klasyczne szuterki to faktycznie trochę ich szkoda. Ale jeśli kogoś stać, to czemu nie - ładnie wyglądają, tzn. motocykl nabiera charakteru, na asfalcie, nawet mokrym dają radę.
                                http://www.przezswiat.eu

                                https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X