Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Yamaha xtz 750 problemy z paleniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Nie wiem czy przez tydzień czasu zdąży odparować paliwo z gaziorów :/ bo po tygodniu gaziory są puste...
    Ostatnio edytowany przez napson; 2998.

    Komentarz


      #32
      Właśnie wróciłem z garażu i...
      -wymieniłem przewód od podciśnienia.20150403_132716.jpg
      -sprawdziłem kraniki, paliwko leci jak ze szlaucha
      -podczas odkręcania korka wlewu paliwa, głośno zasyczało tak jakby nie było odprowadzenia oparów
      -posprawdzałem wszelkie połączenia krućce-guma guma-gaźniki gaźniki-filtr powietrza
      -przepaliłem moto
      -na jakiej zasadzie działa odpowietrzenie w korku ? 20150403_133112.jpg

      Komentarz


        #33
        Przez zamek. I to prawdopodobnie jest przyczyną. Zbrudził się,czy zapchał. Normalnie w upalne dni potrafi być delikatna plamka w okolicach zamka od oparów.
        Zatkało Ci się odpowietrzenie.
        Spróbuj późnej na odkręconym korku odpalić. Oczywiście po czasie, po jakim zaczynały się problemy z odpalaniem.
        ...tylko silnych los obdarza hojnie...

        Komentarz


          #34
          Około tygodnia będę musiał poczekać, akurat po świętach. Teraz pójdę rozbiorę ten korek, może uda mi się go wyczyścić. A nawet jak go wyczyszczę to i tak za tydzień z odkręconym korkiem będę palił żeby zobaczyć czy to na pewno tego wina.

          Dmuchałem w zamek korka i powietrze przelatywało przez niego. Może obok, sam nie wiem. Rozebrałem korek.
          20150403_143431.jpg
          jeszcze dalej go rozebrałem gdzie była korkowa uszczelka która dosłownie sama się rozleciała
          20150403_143602.jpg.
          Nasmarowałem, złożyłem, założyłem na bak, dmuchałem i przepływ powietrza był. Bujałem moto żeby trochę wachę zbuzować i nie słyszałem żeby opary przez zamek uciekały. Okaże się za tydzień.
          Ostatnio edytowany przez napson; 2998.

          Komentarz


            #35
            jak czytam to co piszesz przypomina mi sie moje 4 lata walki z kobyłą i jej kaprysami ,

            pomógł kapitalny remont gaźników

            Komentarz


              #36
              jeden mechanior mówił mi że jak będę miał luźną kasę żebym kupił sobie zestawy naprawcze z czego jeden 350 zł kosztuje a potrzeba dwa zestawy

              Komentarz


                #37
                Zamieszczone przez napson Zobacz posta
                jeden mechanior mówił mi że jak będę miał luźną kasę żebym kupił sobie zestawy naprawcze z czego jeden 350 zł kosztuje a potrzeba dwa zestawy

                Komentarz


                  #38
                  Ale to chyba nie jest cały zestaw

                  Komentarz


                    #39
                    To pół zestawu.

                    Komentarz


                      #40
                      w sensie, zestaw do jednego z dwóch gaźników.
                      Social media: Facebook | @maku_xtz on twiiter
                      Relacje Bośnia 2013 | Bałkany 2012 | Gruzja 2012 | Bałkany 2011

                      Komentarz


                        #41
                        Zamieszczone przez ofca234 Zobacz posta
                        w sensie, zestaw do jednego z dwóch gaźników.
                        Tak, ale to nie jest kompletny zestaw naprawczy. Pare gratów brakuje.

                        Dziś mierzyłem ciśnienie na garach i lewy to 8 a prawy 9.9 można powiedzieć ze o dwa za mało :/ . Moto nie chciał zagadać, więc odkręciłem korek od baku i poczekałem troszkię. Załapał ale na jeden gar, wykręciłem świeczki ogarnąłem je bo były całe czarne z nagaru i chodzi na dwa gary. Przełożyłem wąż podciśnienia z lewego krućca na prawy. Ciekawe czy po przełożeniu wężyka coś da przy następnym paleniu po dłuższym postoju ?

                        Komentarz


                          #42
                          no dobra, a gdzie jest taki kompletny zestaw?

                          bo ja kurde:

                          1. mam wymienone membrany
                          2. wymienione gumki: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&...A==&bid=111794

                          co jeszcze mi zostało? pewnie iglice. co jeszcze?
                          Social media: Facebook | @maku_xtz on twiiter
                          Relacje Bośnia 2013 | Bałkany 2012 | Gruzja 2012 | Bałkany 2011

                          Komentarz


                            #43
                            http://allegro.pl/yamaha-xtz-750-gaz...103578107.html ten zestaw jest full komletny
                            "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                            Komentarz


                              #44
                              Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
                              I kuźwa nie wiem czy tego nie kupić bo jeśli są dobre materiały stopowe itd. a nie jak to dziś bywa z częściami to jest to chyba najlepsza opcja tyle że kosztowna...

                              Komentarz


                                #45
                                Zamieszczone przez napson Zobacz posta
                                Dziś mierzyłem ciśnienie na garach i lewy to 8 a prawy 9.9 można powiedzieć ze o dwa za mało :/ . Moto nie chciał zagadać, więc odkręciłem korek od baku i poczekałem troszkię. Załapał ale na jeden gar, wykręciłem świeczki ogarnąłem je bo były całe czarne z nagaru i chodzi na dwa gary. Przełożyłem wąż podciśnienia z lewego krućca na prawy. Ciekawe czy po przełożeniu wężyka coś da przy następnym paleniu po dłuższym postoju ?
                                Przy takim sprężaniu pomyśl o remoncie - wymiana pierścieni, dobrze zrobiona głowica i z dziesięć lat pojeździ.

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X