Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Głowica - kompleksowa odbudowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
    Nie do końca tak ... poprawić głowicę można poprzez docieranie gniazd i wymianę uszczelniaczy - taką czynność można a nawet trzeba zrobić. Teraz moja głowica jest po regulacji luzów i wychodzi na to ze dokonuje żywota bo na następną regulację już nie będzie możliwości. Dlatego przygotowałem sobie inna głowicę gdzie jeszcze płytki są w zakresie 180 - na jakiś czas wystarczy
    Racja, u mnie ze 140-160 po frezowaniu zrobiło się 110-120, a zawory cienkie jak żyletki. Jak rozbroję starą głowicę, to wrzucę fotki jak nie należy regenerować głowicy
    Hvězdy chtějí patřit Tobě...

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez Tomur Zobacz posta
      Może dorobienie w zakładzie takim jak Parandowscy było by tańsze.

      Prowadnice-można zażyczyć sobie w zakładzie żeby dotoczyli z czegoś innego. Mi dotoczyli brązowe, lepsze i tańsze niż oryginalne żeliwne.

      u paradowskich dorobienie 1szt zaworu 67zł brutto + wysyłka. Do samochodów dorabiałem już do prze różnych silników i złego słowa powiedzieć nie mogę,nie wiem jak sprawdzą się w moto.

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez amc_racing Zobacz posta
        u paradowskich dorobienie 1szt zaworu 67zł brutto + wysyłka. Do samochodów dorabiałem już do prze różnych silników i złego słowa powiedzieć nie mogę,nie wiem jak sprawdzą się w moto.
        nie wszystkie zakłady chcą się podjąć roboty głowic motocyklowych - sprawdzałem, ale można zadzwonić zawsze będzie jakiś ratunek
        Hvězdy chtějí patřit Tobě...

        Komentarz


          #19
          AMP Paradowscy to fabryka zaworów, produkują tam tylko i wyłacznie zawory silnikowe do chyba wszystkich samochodów jakie są, robią zawory na pierwszy montaż dla wielu marek,oraz zamienniki orginału. Głowic tam nie robią... :-)

          Zeby dorobic zawor trzeba przysłac stary, lub dokładny rys. tech.

          Komentarz


            #20
            Jest jeszcze mały problem. Nie wiem jak w 750 ale do 660 zawory wydechowe są robione z dwóch innych materiałów i są ze sobą skręcane, można to sprawdzić magnesem, od połowy w dół magnes nie chce przyciągać zaworu. Nie jestem pewien ale dolna część może być tytanowa. Podobno BMW takie coś stosowało.

            Komentarz


              #21
              Mogą być zgrzewane bo skręcane to raczej nie
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #22
                Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                - zawór dolotowy: 98 zł
                - zawór wydechowy: 220 zł (od XTZ już nie ma, są 5PS - to chyba tdm900)
                - sprężyna zaworowa: 30 zł
                - prowadnica dolotowa: 195 zł
                - prowadnica wylotowa: 194 zł

                Gniazda są niewymienne.
                A moze jest link, gdzie kupic te prowadnice?

                Komentarz


                  #23
                  Dokładnie u Paradowskich robią tylko zawory i są w stanie zrobić każdy zawór z rys technicznego projektu itp .Byłem tam chwile na stażu i robią na prawdę porządną robotę .Polecam

                  Komentarz


                    #24
                    Zamieszczone przez DenisBrest Zobacz posta
                    A moze jest link, gdzie kupic te prowadnice?
                    U mnie na przykład Nie wiem czy są ale może gdzieś uda się dorwać zamienniki, wieczorem poszukam.
                    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X