Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Budujemy własną olejarkę, krok po kroku.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Chyba jednak kupię nowy innej firmy, wstyd znaczyć teren plamami
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #32


      Podoba mi się prostota takiego rozwiązania. Nie chcę pchać kolejnych urządzeń na kierownicę, więc chyba zbuduję dziś coś podobnego. Jeden zaworek do regulacji, a drugi do włączania i wyłączania. Trzeba będzie tylko sprawdzić czy da się uzyskać odpowiednią przerwę pomiędzy kroplami.

      Komentarz


        #33
        Jest coś takiego jak dławik precyzyjny, powinien dać radę http://allegro.pl/zawor-precyzyjny-d...455804767.html

        Komentarz


          #34
          Możesz podesłać link do sklepu gdzie znalazłeś ten zbiorniczek z czerwoną nakrętką?
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #35
            Bartas i co z twoja olejarka? rozpentałes burze na forach i temat umarł...

            Komentarz


              #36
              Temat nie umarł, tylko czeka w kolejce. W tej chwili mam w garażu 2 ST, 1 dłubię oraz AT na serwisie, więc doba ma za mało czasu.
              sigpic
              "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

              "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

              Komentarz


                #37
                Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                Możesz podesłać link do sklepu gdzie znalazłeś ten zbiorniczek z czerwoną nakrętką?
                ja go znalazłem w sklepie stacjonarnym w Warszawie.
                Firma Jurmix z Warszawy jest specjalistą w zakresie wózków widłowych. Zajmujemy się sprzedażą, wynajmem oraz serwisem wózków widłowych. Serdecznie zapraszamy!
                "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                =>
                Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                Komentarz


                  #38
                  Dopiero znalazłem wątek.
                  Scorpion faktycznie opisywał swoją olejarkę na forum ktore zaginęło. Ja w ubiegłym roku odkupiłem od niego teresę z olejarka. Miała pełną regulację wraz z włącznikiem umieszczoną na kierownicy. Piszę miała bo niestety układ nie wytrzymał zimowej soli i brodzenia w wodzie. Spisywała die znakomicie jednak warto pomyśleć o zatopieniu gotowego produktu w czymś wodoszczlnym np silikonie. Teraz działa tylko na włączniku. I mimo wszystko jest bardzo przydatna. Jak jadę w deszczu czy po piachu to po prostu włączam na chwlę elektro zawór olej popłynie i nie martwię się że pokapał na felgę. Ważne że łańcuch nasmarowany. Jestem wdzięczny Scorpionowi za tą instalację.

                  Komentarz


                    #39
                    od kilku miesięcy czekam aż temat ruszy sie dalej i konstruktorzy niezależni dokończą temat,
                    zamierzam też zmontowac sobie taką własną olejarkę ale przyznam bez pomocy szwagra elektronika nic nie rusze z tymi określeniami bo ich poprostu nie kumam,

                    może ktoś montował ostatnio olejarkę i dorzuci coś od siebie, myśle że z nadchodzącą wiosną więcej osób jest zainteresowanych...

                    czekamy...

                    Komentarz


                      #40
                      Sam robiłem kilka sztuk które działaja wiec jak masz jakies pytania to pisz na priv.

                      Komentarz


                        #41
                        do oliwiarki jest świetny elektrozawór - używałem go w kilku motocyklach i jest w sam raz , szybki i precyzyjny , wraz z dobrym sterowaniem sprawia zero kłopotów

                        generalnie najlepiej się sprawdza oliwiarka z dwoma regulacjami - czas otwarcia zaworu i częstotliwość załączania zaworu , można wtedy dobrać ilość oleju stosownie do warunków na drodze

                        Komentarz


                          #42
                          Ja u siebie w olejarce zastosowałem taki trochę tańszy i dał sobie radę w różnych warunka
                          Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!

                          Komentarz


                            #43
                            Lovato jest lepszy. Ten czarny cholernie mocno się grzeje.

                            Komentarz


                              #44
                              LOvato pewnie tez sie grzeje przy pracy stałej ale przy podłaczeniu prrzez ukłąd sterujaca pewnie ani o stopień sie nie ogrzeje MAm lovato juz w drugiej olejarce. zadnych problemów. w razie czego mozna kupić sama cewke jak by sie spaliła jakims cudem.

                              Komentarz


                                #45
                                Ten czarny grzeje się właśnie podczas pracy przerywanej. W lovato tego nie zauważyłem.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X